- Katılım
- 29 Tem 2006
- Mesajlar
- 36
@Antikacı (nam-ı diğer sinekahve) ; fotoğraflar cok güzel kutluyorum , kartpostal gibi pek çoğu , harika olmuş :cat: bunları toplu gönderirsen zenscooclub sayfamızada geziler bölümüne ekleyelim yada sen ekleyiver , harika yaw.
@gülşahd , walla temde o kadar yol iyi cesaret kutlarım, fuara bende eşimle gelmek istiyorum 2 davetiyede benim için ayırırmısın.
Hadi gençler fuara :cat:
valla cesarett mi ne bilmem ama delilik işte :cherry: :cherry: :mrgreen:
ismini ekledim +1 olarak....