bu motorla ilgili başımdan geçen ilginç olayları aktarmak istiyorum. bu kadarına da pes diceksiniz

))
2010 yazı 125zn aldım...ehliyetim yoktu. biraz bindim bende (2000 km kadar

) ruhsatı çıkardım çıkaracam ama üretim yılı 2007 olduğu için ruhsat veremeyiz dedi bana muhterem Ankara Emniyeti (!) motor sıfır olmasına rağmen3 yıl geçtiği için tekrar muayene gerekiyormuş.. sonra tüvtürk e gittim. randevu almakta zorlandım. tam aldım gidecem polise yakalandım...tüm yalvarmalarıma rağmen 600 TL girdi

)) sonra parka çektiler... parka gittim.sadece çekme parası 70 tl ve günlük 4 tl park ücreti alıyorlar günlük.motoru çıkarmam için ruhsat gerekiyormuş. ruhsatım yok o an zaten. ruhsat için de muayene lazım. muayene içinde araç lazım. araç da otoparkta...adamlara anlattım...anlamadılar.anlayanlar oldu başından savdılar.motoru trafikten çek dediler...benve trafikten çekeyim dedim...emniyete gittim anlattım. yeğenbey vergi dairesinden yazı al dediler (borcu yoktur gibi bi yazı) oraya gittim.adamla papaz oldum. böyle bişey veremeyeceğini ve zaten verebilmesi için ruhsatın olması gerektiğini söylediler...çıldırdım kafayı yedim...çok sevdiğim ilk aracım siyah zn'm den vazgeçtim...boşverdim...motor otoparkta kalakaldı.ayrıca öküz herifler motoru çekiciden indirirken ön grenajını kırmışlar... hala hakkımı helal etmem onlara !!! herneyse günler geçti...
sonra bi gün düşündüm, biraz da araştırdım.motoru çıkarmaya karar verdim.bu arada yıl 2012 oldu

ben iş için izmit e yerleştim.kredi çektim, izin alıp Ankara ya geldim. otoparka gittim konuştum.bana bikaç gün süre verin dedim motoru götürüp muayeneye sokayım geri getirecem dedim..başta olmaz falan dediler ama 2500 TL park borcu olduğu ve bu parayı odeyeceğimi söyleyince biraz daha kolaylık sağladılar...vakıf müdürlüğüne gittim (öveçlerde bi yerde) adamla pazarlık falan yaptım.1000 TL ye indirdiler

sonra gittim parayı ödedim, motoru emanet çıkardım. tabi oradaki polis memurunun bana yaptığı iyiliği es geçemem. onun sayesinde izin aldım...neyse 3 gün izin aldım gün bitince getirecem dedim...bakımlarını yaptırdım falan motor kendine geldi. yaklaşık 2 yıl otoparkta beklemişti...muayene için randevu aldım.götürdüm... sigortası eski olduğu için muayeneye giremedi. sigortacıya gittim sistem değişmiş yapamam dedi.başka birine gittim yapamam dedi...emniyetin arkasındaki o yamyam sigortacılara gittim. onlardan biri yaptı. parayı verdim...tekrar randevu aldım.sonra muayeneye götürdüm...hafif kusurlu geçti. (far ayarı bozukluğu ve şanzımanın kaçırması fln) gittim motoru bıraktım.sonra emniyete gittim...ruhsat işlemlerim yarım kalmıştı. tamamlamış oldum.bir sonraki gün ruhsatı aldım..alır almaz otoparka gittim...motoru çıkardım. bu arada ruhsatla birlikte A2 ehliyetimi de çıkardım. (sınavı kazanmıştım sadece gidip emniyetten almak kalmıştı) artık özgürüm

))
Size tavsiyem eksik evrakla ve belge ile motor kullanmayın bu hallere düşmeyin
))
şuan İzmitteyim motoru getirdim.geçen gün adapazarına giderken şişmesi harici hiçbir sorunla karşılaşmadım..o da zaten 15 dakika gölgede bekleyince düzeldi..servise sordugum bu neden şişti falan diye.normalde 60-70 km de şişer dedi ama biraz zorladıysan yokuş falan çıktıysan da olabilir dedi...giderken E5 ten biraz hızlı gittim zorladım motoru sanırım...
---------- Post added at 22:16 ---------- Previous post was at 22:12 ----------
ya bu arada kornam bozuldu bu işten anlayan var mı acaba? bazen çalıyor ama genellikle çalışmıyor. kendim yapamaz mıyım acaba???