- Katılım
- 25 Şub 2011
- Mesajlar
- 863
Anladım Teşekkürler. Peki kaskı nereye koyuyorsunuz duraksamalarda ?
Arka dayanma yerinin üstüne koyuyorum ben. Eger işim uzun sürecekse camını açıp kitliyorum veya yanıma alıyorum.
Anladım Teşekkürler. Peki kaskı nereye koyuyorsunuz duraksamalarda ?
Hmm. Tamam teşekkürler. 2-3 ay içerisinde alacağım inşallah kış sezonunda fiyatlar düşüyor malum![]()
Hmm. Tamam teşekkürler. 2-3 ay içerisinde alacağım inşallah kış sezonunda fiyatlar düşüyor malum![]()
Hocam resimleri bekliyoruzHüseyin bende merak ettim acele ettim çıkardım motoru foto çektim sis farları led flanda bu gun yapıldı fotoda sis farları ledler yok bide kaplamada arka tamponuda kaplıcam tam olarak bitmedi anlıcağınız motor. Meraklar azalsın diye ufaktan veriyim şu fototu telefonla çektm aleacelehttp://a1112.hizliresim.com/s/5/xxr7.jpg
http://a1112.hizliresim.com/s/5/xxr7.jpg
http://img390.yukle.tc/image.php?id=949701122011008.jpg
http://img390.yukle.tc/image.php?id=949701122011008.jpg
geç olsa bile cevap verdiğin için çok teşekkür ederimevet sorun marş motorundaymış değiştirdik sorun düzeldi. şimdi ise sabahları çalışmakta çok zorlanıyor havalar soğuk biliyorum ama yaklaşık 5 dakika uğraşıyorum motoru bogucam diye de korkuyorum..bujiyide yeni değiştirdim ama sorun gene aynı. uygun olunca da ayak marşını sökücem ayak marşı bozuk dişlilerinde bi sıkıntı war tbasında diş atlaması gibi ses geliyor.daha önce bu işe el atan biri var mı arkadaşlar
![]()
hocam öncelikle motorunuzu nasıl çalıştırıyorsunuz? eğer yazın çalıştırdığımız gibi fren sıkıp biraz gaz açıp marşa basıyorsanız bu şekilde kışın çalışmaz bizim motorlargeç olsa bile cevap verdiğin için çok teşekkür ederimevet sorun marş motorundaymış değiştirdik sorun düzeldi. şimdi ise sabahları çalışmakta çok zorlanıyor havalar soğuk biliyorum ama yaklaşık 5 dakika uğraşıyorum motoru bogucam diye de korkuyorum..bujiyide yeni değiştirdim ama sorun gene aynı. uygun olunca da ayak marşını sökücem ayak marşı bozuk dişlilerinde bi sıkıntı war tbasında diş atlaması gibi ses geliyor.daha önce bu işe el atan biri var mı arkadaşlar
![]()
ertan naber nasılsın motor ne durumda maşallahı varmış seninkinin![]()
bilmiyorum acaba neden kaynaklanıyo bende çalıştırmakta zorlanıyordum soğuk havada sora bunu öğrendim bizim ustadan geçti gitti. hatta bugün üstünde 20 cm kar varken çalıştırdım yine kolayca ( not: branda geçirmeyi unutmuşumarkadaşlar marş değiştirene kadar tık demez çalışırdı benim motor ama şimdi yok yok . her sabah ve akşam 5 dakika uğraşıyorum. @pektaş dediğin gibi yaptım gene birşey değişmedi. ertanos keremin motoru dağıttığını sonra toplamakta çok zorlandığını hatırlıyorumama her sabah uğraşmaktan çok sıkıldım.
pektaş bujinin markası ne acaba ? ben yeni bosch taktırdım ama :S valla ne yapacağımı bilemedim arkadaşlar ..
motor baya güzel olmuş komple karbon kaplamada güzel dururdu siyah jantlarla aslındaHüseyin bende merak ettim acele ettim çıkardım motoru foto çektim sis farları led flanda bu gun yapıldı fotoda sis farları ledler yok bide kaplamada arka tamponuda kaplıcam tam olarak bitmedi anlıcağınız motor. Meraklar azalsın diye ufaktan veriyim şu fototu telefonla çektm aleacelehttp://a1112.hizliresim.com/s/5/xxr7.jpg
http://a1112.hizliresim.com/s/5/xxr7.jpg
http://img390.yukle.tc/image.php?id=949701122011008.jpg
http://img390.yukle.tc/image.php?id=949701122011008.jpg
jantlar siyah olunca motor baya kendini kapıyordu lakin şuan siyaha döner gibi beyaz yanakları söktüm baya sıkıntı yarattı suan sadece jantlar beyaz ve janttan zincir gecirirken nedense boya attı gibi oldu bakalım bi çaresine bakıcaz bi değişikkil olucak yinemotor baya güzel olmuş komple karbon kaplamada güzel dururdu siyah jantlarla aslında![]()