Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 May 2007
Mesajlar
340
Hmm. Tamam teşekkürler. 2-3 ay içerisinde alacağım inşallah kış sezonunda fiyatlar düşüyor malum :)
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
340
Hüseyin bende merak ettim acele ettim çıkardım motoru foto çektim sis farları led flanda bu gun yapıldı fotoda sis farları ledler yok bide kaplamada arka tamponuda kaplıcam tam olarak bitmedi anlıcağınız motor. Meraklar azalsın diye ufaktan veriyim şu fototu telefonla çektm aleacele :) http://a1112.hizliresim.com/s/5/xxr7.jpg
http://a1112.hizliresim.com/s/5/xxr7.jpg


http://img390.yukle.tc/image.php?id=949701122011008.jpg
http://img390.yukle.tc/image.php?id=949701122011008.jpg
Hocam resimleri bekliyoruz :)
 
Katılım
11 Eki 2010
Mesajlar
47
Arkadaşlar merhaba ,

ertanos un eskiden paylaştığı buji değiştirme fotoları vardı ama artık açılmıyor fotoğraflar. sizden ricam bizim motorda buji tam olarak nerede ? ilk defa benim motor çalışmıyor marşa basınca tık diye ses geliyo gaza basmama ragmen sadece tık tık :S gaz mı yemiyor ne yapıyor anlamadım ? yardımcı olursanız çok sevinirim.
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
hocam buji koltuğun altında sakat bi yer. tüm koltuk bölümünü sökmen gerekiyor. kendinde yapabilirsin ama uğraşma tamirciye yaptır. 10 liraya hallediyorlar. tık diye ses geliyor demişsin. akü bitik olup marş motorunu çeviremediği zamanlarda o tık sesi gelir genelde. buji ile alakası yoktur. akü bitik değil sağlam diyorsan marş motorunda da bir terslik olabilir. ama yok marş motoru dönüyor ama o ses geliyor diyorsan onu bilemiyorum.
gecikmiş bi cevap oldu sanırım yeni gördüm. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2010
Mesajlar
47
geç olsa bile cevap verdiğin için çok teşekkür ederim :) evet sorun marş motorundaymış değiştirdik sorun düzeldi. şimdi ise sabahları çalışmakta çok zorlanıyor havalar soğuk biliyorum ama yaklaşık 5 dakika uğraşıyorum motoru bogucam diye de korkuyorum..bujiyide yeni değiştirdim ama sorun gene aynı. uygun olunca da ayak marşını sökücem ayak marşı bozuk dişlilerinde bi sıkıntı war tbasında diş atlaması gibi ses geliyor.daha önce bu işe el atan biri var mı arkadaşlar :)
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
geç olsa bile cevap verdiğin için çok teşekkür ederim :) evet sorun marş motorundaymış değiştirdik sorun düzeldi. şimdi ise sabahları çalışmakta çok zorlanıyor havalar soğuk biliyorum ama yaklaşık 5 dakika uğraşıyorum motoru bogucam diye de korkuyorum..bujiyide yeni değiştirdim ama sorun gene aynı. uygun olunca da ayak marşını sökücem ayak marşı bozuk dişlilerinde bi sıkıntı war tbasında diş atlaması gibi ses geliyor.daha önce bu işe el atan biri var mı arkadaşlar :)

motor şöyle bi kaç gün yattığında yada hava gerçekten çok soğuk olduğunda bende alışkanlık oldu el marşı ile zorlamaktansa ayak marşı ile çalıştırmak alışkanlık haline geldi. daha kolay oluyor öyle. ama öyle 3-5 dk lık uğraşmalar normal değil gibime geldi. bilmiyorum tabi. bende marj motorunu bir kere değiştirmek zorunda kalmıştım. motora fazla yağ koyunca marş motorunun içine basmıştı yağı. 50 lira vermiştim değiştirmeye. ayak marşının dişlileri ucuz ama malesef işçiliği çok alıyorlar. o kapağı açmışken kayış ve varyatörleride kontrol ettirmek lazım diye düşünüyorum. bence hepsini bir araya getirmeye çalış. kerem marş dişlisini söktükten sonra takamamıştı. öyle bir muhabbet hatırlıyorum önceki sayfalardan. ama epey epey önce. seneyi devirmiştir o bölüm. :)
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
137
geç olsa bile cevap verdiğin için çok teşekkür ederim :) evet sorun marş motorundaymış değiştirdik sorun düzeldi. şimdi ise sabahları çalışmakta çok zorlanıyor havalar soğuk biliyorum ama yaklaşık 5 dakika uğraşıyorum motoru bogucam diye de korkuyorum..bujiyide yeni değiştirdim ama sorun gene aynı. uygun olunca da ayak marşını sökücem ayak marşı bozuk dişlilerinde bi sıkıntı war tbasında diş atlaması gibi ses geliyor.daha önce bu işe el atan biri var mı arkadaşlar :)
hocam öncelikle motorunuzu nasıl çalıştırıyorsunuz? eğer yazın çalıştırdığımız gibi fren sıkıp biraz gaz açıp marşa basıyorsanız bu şekilde kışın çalışmaz bizim motorlar :). kışın sadece fren sıkıp marşa basmanız gerekiyo. ondan sora motorun zaten gaz yiyebilceğini sesinden anlıyosunuz 3 5 sn sora. yardımcı olabilmişimdir umarım. şahsen benim motorumda durumlar böyle ki -10 derece de bile bu sene ankarada tek marşta çalışıyo.
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
ertan naber nasılsın motor ne durumda maşallahı varmış seninkinin :)

sağol ibrahim. senle tanıştığımızda motor 2-3 bindeydi şimdi 17bine az kaldı. daha tık yok. sağlam çıktı. memnunum. sen evlendin. şimdi bu mayısta sıra bende. yoksa çoktan satıp cbf yada ybr almıştım. masraf çok.
 
Katılım
11 Eki 2010
Mesajlar
47
arkadaşlar marş değiştirene kadar tık demez çalışırdı benim motor ama şimdi yok yok . her sabah ve akşam 5 dakika uğraşıyorum. @pektaş dediğin gibi yaptım gene birşey değişmedi. ertanos keremin motoru dağıttığını sonra toplamakta çok zorlandığını hatırlıyorum :) ama her sabah uğraşmaktan çok sıkıldım.
pektaş bujinin markası ne acaba ? ben yeni bosch taktırdım ama :S valla ne yapacağımı bilemedim arkadaşlar ..
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
137
arkadaşlar marş değiştirene kadar tık demez çalışırdı benim motor ama şimdi yok yok . her sabah ve akşam 5 dakika uğraşıyorum. @pektaş dediğin gibi yaptım gene birşey değişmedi. ertanos keremin motoru dağıttığını sonra toplamakta çok zorlandığını hatırlıyorum :) ama her sabah uğraşmaktan çok sıkıldım.
pektaş bujinin markası ne acaba ? ben yeni bosch taktırdım ama :S valla ne yapacağımı bilemedim arkadaşlar ..
bilmiyorum acaba neden kaynaklanıyo bende çalıştırmakta zorlanıyordum soğuk havada sora bunu öğrendim bizim ustadan geçti gitti. hatta bugün üstünde 20 cm kar varken çalıştırdım yine kolayca ( not: branda geçirmeyi unutmuşum :) ). bujinin markasını bilmiyorum ilk aldığımdaki bujisi orjinal yani
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Hüseyin bende merak ettim acele ettim çıkardım motoru foto çektim sis farları led flanda bu gun yapıldı fotoda sis farları ledler yok bide kaplamada arka tamponuda kaplıcam tam olarak bitmedi anlıcağınız motor. Meraklar azalsın diye ufaktan veriyim şu fototu telefonla çektm aleacele :) http://a1112.hizliresim.com/s/5/xxr7.jpg
http://a1112.hizliresim.com/s/5/xxr7.jpg


http://img390.yukle.tc/image.php?id=949701122011008.jpg
http://img390.yukle.tc/image.php?id=949701122011008.jpg
motor baya güzel olmuş komple karbon kaplamada güzel dururdu siyah jantlarla aslında :)
 
Katılım
6 Ağu 2011
Mesajlar
81
motor baya güzel olmuş komple karbon kaplamada güzel dururdu siyah jantlarla aslında :)
jantlar siyah olunca motor baya kendini kapıyordu lakin şuan siyaha döner gibi beyaz yanakları söktüm baya sıkıntı yarattı suan sadece jantlar beyaz ve janttan zincir gecirirken nedense boya attı gibi oldu bakalım bi çaresine bakıcaz bi değişikkil olucak yine :) havalar soğuk motor yatıyo 2 aydır =) yeniliklere açığız =)
 
Katılım
14 Şub 2012
Mesajlar
1
arkadaşlar bi sorum olacak bu 125 zn ler bir depo benzine kaç km yol yapıyor... asya 125 t ile aynımı
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
1
selam arkadaşlar bende foruma yeni kayıt oldum bı tanıdığın 125 zn si var bir kaç defa kullandım sürüşü çok keyifli geldi sizinde mesajlarınızı okuyorum bir kaç sf dır bazı sorunlar oluyor anladığım kadarıyla bu eylül ayında birtane almayı düşünüyorum ehliyet kursuna yazılıp alıcağım paramın yarısı hazır sıfır almayı düşünüyorum önerileriniz nedir acaba?
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
çok keyifli motordur tavsiye ederim. 16bin km kullanmış biri olarak söylüyorum. :) hala kullanmaktayım bu arada. sıfır alıp yarın öbür gün satmaya kalkarsan zararın büyük olur. tavsiyem temiz bi ikinci el bulman. ikinci el tabi birazda şans işi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst