Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
Arkadaşlar 2011 model Honda CBF 150 aldım. Kırmızı renkli. Bugün teslim alıcam inşallah.

Çok sevindim hüseyin. güle güle kullan. kazasız belasız.


serkan epeydir yoktun. nerelerdesin. motorun duruyormu. rektefe yaptıktan sonra doğru dürüst foruma uğramaz oldun.
 
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
58
Motor bizim scooterlardan biraz ağır ama çok dengeli. Kaçıncı vitesde olduğunu unutmadığın sürece süper motor. 0 km aldım motoru. Daha çok taze. Kilitledim örttüm yatıyor şimdi kapının önünde. Çok memnunum allah yüzümüzü kara çıkarmaz inşallah.

---------- Post added at 19:14 ---------- Previous post was at 19:12 ----------



Çok sağol. İyi ya çok güzel gidiyor yolda. Çok kaçıramadık rodajda ama duruşu kalkışı şahane.

olsun bahara kadar rodajı anca tamamlarsın malum edirnede soğuklar başladı dikkat et :) valla ben istanbulda çok görüyorum cbf lerden kullanıcı sayısı çok fazla ybr almak yerine ben de olsam cbf alırdım geçen megandayız biz yanımızda bi cbf 120 falan gidiyodu :)
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
olsun bahara kadar rodajı anca tamamlarsın malum edirnede soğuklar başladı dikkat et :) valla ben istanbulda çok görüyorum cbf lerden kullanıcı sayısı çok fazla ybr almak yerine ben de olsam cbf alırdım geçen megandayız biz yanımızda bi cbf 120 falan gidiyodu :)

Aynen işte yağmur kar başlayana kadar binerim. Anca rodaj biter zaten. Gidiyo ya aletler. Biz daha acemiyiz. Ben kullanıyordum aslında ybr falan ama tabi insanın kendi malı olunca farklı oluyor. Şimdi binince bir değişik geldi. Debriyajda epey aşağıda kavrıyor. Alıştıktan sonra herşey daha çok netleşicek.
 
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
58
düzelir ya debriyajda rodaj sonuna kadar parçalar oturşur falan.bide yolda çok iyi olmuş e5 te çft şeridi açmışlar ama nereye kadar bilmiyorum havsaya gittim geçen gün kaymak gibi yoldu.kısmetse yaza bende gri bi zn çekip gazlarım o yolu :) kafamda herşeyi oturttum yanlara hellaflush sanırım o kaplamalardan yapıcam bide tekerlekleri michelin alıp jantlara yeşil şerit çektikmi tam istediğim gibi olur :) sen ne önerirsin dostum eski bi zn kullanıcısı olarak?ilk aldığımda neler yapmam lazım 2. el alıcaz sonuçta.hani diyorum hava filtresiydi bujiydi onları değiştiricem aldığım gibi
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
düzelir ya debriyajda rodaj sonuna kadar parçalar oturşur falan.bide yolda çok iyi olmuş e5 te çft şeridi açmışlar ama nereye kadar bilmiyorum havsaya gittim geçen gün kaymak gibi yoldu.kısmetse yaza bende gri bi zn çekip gazlarım o yolu :) kafamda herşeyi oturttum yanlara hellaflush sanırım o kaplamalardan yapıcam bide tekerlekleri michelin alıp jantlara yeşil şerit çektikmi tam istediğim gibi olur :) sen ne önerirsin dostum eski bi zn kullanıcısı olarak?ilk aldığımda neler yapmam lazım 2. el alıcaz sonuçta.hani diyorum hava filtresiydi bujiydi onları değiştiricem aldığım gibi

Valla yürüyen aksam kaliteli olucak. Ben yağ castrol koydum. Bujiyi Bosch taktım. Canavar gibiydi. Lastikler harbiden berbat üzerindekiler. Onları değiştirdikten sonra arkana bakma. Şahsen ben motorumdan çok memnundum fakat boyda sıkıntı çıkıyordu. Viraja giremiyordum. Boy 1.96 gidon bacaklardan rahat dönmüyor hele ki artçı varsa. Eyvah işte o zaman yandım. Ama şimdi rahatım. Cbf tam bana göre gayet iri. Altımda kaybolmuyor.
Yol valla burgaza kadar var. Keşan tarafına uzun zamandır gitmedim. Geçen hafta havsa'ya gittim oraya kadar duble yol bitmişti. Çok güzel olmuş. Hiç sorun olmadan gider geliriz. Benimde çok arkadaşım var havsada. Liseyi orda okudum. Anadolu lisesinde.
 
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
58
ya zaten motor dıştan belli ediyo kendini hani bakımını önemsemeyen dışınıda önemsemiyo ister istemez belli oluyo motorun halinden.işte biner 2 3 tur atarız ona göre alırız artık.yağ ı da ipone lerden düşünüyorum çok kaliteli farkediyo diyolar.maşallah sende de ne boy varmış arkadaş :) haklısın sen i zorlar o boyla zn.bende 1.75 boy var çok sıkıntı olmaz.Anadolu lisesindeydin demek :) valla bende bütün havsayı tanırım yaş kaç arkadaşım isim neydi ?
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
ya zaten motor dıştan belli ediyo kendini hani bakımını önemsemeyen dışınıda önemsemiyo ister istemez belli oluyo motorun halinden.işte biner 2 3 tur atarız ona göre alırız artık.yağ ı da ipone lerden düşünüyorum çok kaliteli farkediyo diyolar.maşallah sende de ne boy varmış arkadaş :) haklısın sen i zorlar o boyla zn.bende 1.75 boy var çok sıkıntı olmaz.Anadolu lisesindeydin demek :) valla bende bütün havsayı tanırım yaş kaç arkadaşım isim neydi ?

Hüseyin. Havsa zaten ufacık yer. birbirini tanımayan yok. Öyle tabi. Benim motorun fotoğrafları olucaktı forumda. Daha çizik yoktu üstünde. Habire cila atıyodum ona. Birde siyah çok toz tutuyodu. Ben çok güzel bakmıştım. Hakikaten dosta gidicek motordu. Alanda inşallah hayrını görüyordur.
 
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
58
forumun sayfalara bakamadım ayrıntlı bi ara incelemeye başladığımda çıkar artık karşıma.haklısın siyah tozu çeker bende hiç sevmezdin gri renkli zn yi son zamanlarda ne olduysa gri rekten başkası hoşuma gitmez oldu.
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
forumun sayfalara bakamadım ayrıntlı bi ara incelemeye başladığımda çıkar artık karşıma.haklısın siyah tozu çeker bende hiç sevmezdin gri renkli zn yi son zamanlarda ne olduysa gri rekten başkası hoşuma gitmez oldu.

Zevk meselesi ya. Ben rengine çok takılmam. Motorun kendisi benim için önemli. Eğer güzel bakıldıysa hor kullanılmadıysa. Renk mühim değil.
 
Katılım
6 Ağu 2011
Mesajlar
81
Akçay'a gelicem uyar mı? :)

Uyar hatta Haziran civarları beraber gideriz tabi ben zn ile olcam :D fotoda fena olmuşş hüseyin yakıtı nasıl şuan cbf nin ?100 km de ?


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------

hayır hocam ibre yarının biraz altına düştüğünde fullüyorum 6 lira tutuyor..

anlasıldı senin depo bombosken en fazla 16 TL alıyo ona göre hesapla ve türk aklı ben hala yapıyorum aç depoyu içine bak ben hep öyle yaparım daha iyisi yok :D
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
Uyar hatta Haziran civarları beraber gideriz tabi ben zn ile olcam :D fotoda fena olmuşş hüseyin yakıtı nasıl şuan cbf'nin 100 km de?

Yakıt valla hiç bilmiyorum. Rodajda ya. Depo dolu. Bana geldiğinde deposu full'den 1 kazık eksikti. Hala aynı. Hiç inmedi. Aldığımdan beri 75-80 km yaptım. Az yakıyo galiba :) Nasıl bir deposu varsa. Asya'yla olsaydı yarılanmıştı depo aşağı yukarı.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ağu 2011
Mesajlar
81
Bide ZNU ya modife başladımm

2 metre kare siyah karbon fiber aldım sis farı
Koltuk şuan kaplamada (krem rengi)
Jantları pazar günü boyatıryorum ( krem rengi beyazda olabilir.)
lastiklere yanak. püskülleride krem rengi yapıcam ve arka tampona vnlex deri yapmayı düşünüyorum püskül gibi. motorun herşeyini istediğim gibi yapıcam çift akü flan aklıma gelmeyen bisürü sey var.
Bunlar bittikten sonrada Performans için uğraşıcam imkan olursa foto çekip herşeyi paylaşıcam. =)


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:05 ----------

Bide ZNU ya modife başladımm

2 metre kare siyah karbon fiber aldım sis farı
Koltuk şuan kaplamada (krem rengi)
Jantları pazar günü boyatıryorum ( krem rengi beyazda olabilir.)
lastiklere yanak. püskülleride krem rengi yapıcam ve arka tampona vnlex deri yapmayı düşünüyorum püskül gibi. motorun herşeyini istediğim gibi yapıcam çift akü flan aklıma gelmeyen bisürü sey var.
Bunlar bittikten sonrada Performans için uğraşıcam imkan olursa foto çekip herşeyi paylaşıcam. =)


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------

Yakıt valla hiç bilmiyorum. Rodajda ya. Depo dolu. Bana geldiğinde deposu full'den 1 kazık eksikti. Hala aynı. Hiç inmedi. Aldığımdan beri 75-80 km yaptım. Az yakıyo galiba :) Nasıl bir deposu varsa. Asya'yla olsaydı yarılanmıştı depo aşağı yukarı.

Hüseyin nasıl denir hayallerindeki motoru aldın kusursuz inş böyle gider =)
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
Bide ZNU ya modife başladımm
2 metre kare siyah karbon fiber aldım sis farı
Koltuk şuan kaplamada (krem rengi)
Jantları pazar günü boyatıryorum ( krem rengi beyazda olabilir.)
lastiklere yanak. püskülleride krem rengi yapıcam ve arka tampona vnlex deri yapmayı düşünüyorum püskül gibi. motorun herşeyini istediğim gibi yapıcam çift akü flan aklıma gelmeyen bisürü sey var.
Bunlar bittikten sonrada Performans için uğraşıcam imkan olursa foto çekip herşeyi paylaşıcam. =)

Hüseyin nasıl denir hayallerindeki motoru aldın kusursuz inş böyle gider =)

Ya tam hayalimdeki değil ama. Sanada söylemiştim değiştiricem daha büyük bişey alıcam diye. Asya çok sevimli motordu. Ama yok olmuyor yani sığamıyorum. O gidon öldürüyor beni. Sattım kurtuldum alan hayrını görsün. Cbf harbiden parasının hakkını veriyor. Rodajdayım ama dün elemanın birine ayar oldum. Üstüme üstüme falan geldi ışıklarda aragazı falan yapıyo camı açıyo. Ayar etti beni ben 80-90 gördüm kadranda arkadaş daha gelicek kısmetse. Diyeceğim o ki. Eğer değiştiricekseniz motoru ve vitesli motor istiyorsanız cbf veya ybr mükemmel motorlar. Evet doğru cbf biraz yağ yakıyor ama güçlü makina. Ybr'de çok güzel niyetim ybr'ydi ama kısmet cbf'ymiş hayırlı olan neyse o olsun dedik. Kısmet.

Motora herşeyi yap ama yürüyenine dokunma gökhan. Sorunsuz km'ler yapmak istiyorsan onları elleme. Bırak orjinali kalsın. Kaliteli yağını bujini koy onun performansı süper zaten.
 
Katılım
6 Ağu 2011
Mesajlar
81
Ya tam hayalimdeki değil ama. Sanada söylemiştim değiştiricem daha büyük bişey alıcam diye. Asya çok sevimli motordu. Ama yok olmuyor yani sığamıyorum. O gidon öldürüyor beni. Sattım kurtuldum alan hayrını görsün. Cbf harbiden parasının hakkını veriyor. Rodajdayım ama dün elemanın birine ayar oldum. Üstüme üstüme falan geldi ışıklarda aragazı falan yapıyo camı açıyo. Ayar etti beni ben 80-90 gördüm kadranda arkadaş daha gelicek kısmetse. Diyeceğim o ki. Eğer değiştiricekseniz motoru ve vitesli motor istiyorsanız cbf veya ybr mükemmel motorlar. Evet doğru cbf biraz yağ yakıyor ama güçlü makina. Ybr'de çok güzel niyetim ybr'ydi ama kısmet cbf'ymiş hayırlı olan neyse o olsun dedik. Kısmet.

Motora herşeyi yap ama yürüyenine dokunma gökhan. Sorunsuz km'ler yapmak istiyorsan onları elleme. Bırak orjinali kalsın. Kaliteli yağını bujini koy onun performansı süper zaten.

Hüseyin orjinalken neler çektiğimi biliyosun adam ettim işte yavaş yavaş motoru. Yürüyenine kendim dokunmam zaten servisteki elaman yakın arkadaşım gerekli şeyleri yapıyoruz. En son arka motor kapağını söktük adını unuttum orda bişi vardı onu tornalattık daha rahat dönüyo mesela gazı verince farkı anlatabiliyosun. Karbratör hava filtresi içindeki hortumları tıkanma olucak herşeyin bakımını yapıcaz işte =) silindir flan değiştirmicem orjinal malzeme kullanıyoruz abi :D:D
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863


Hüseyin orjinalken neler çektiğimi biliyosun adam ettim işte yavaş yavaş motoru. Yürüyenine kendim dokunmam zaten servisteki elaman yakın arkadaşım gerekli şeyleri yapıyoruz. En son arka motor kapağını söktük adını unuttum orda bişi vardı onu tornalattık daha rahat dönüyo mesela gazı verince farkı anlatabiliyosun. Karbratör hava filtresi içindeki hortumları tıkanma olucak herşeyin bakımını yapıcaz işte =) silindir flan değiştirmicem orjinal malzeme kullanıyoruz abi :D:D

Heryeri orjinal olsa nolur? :) Neyse yinede çok abartmada toplamayalım parçaları ordan burdan. Ben şahsen orjinallikten yanayım. En ufak birşey yapmam motor aksamına.
 
Katılım
6 Ağu 2011
Mesajlar
81
Heryeri orjinal olsa nolur? :) Neyse yinede çok abartmada toplamayalım parçaları ordan burdan. Ben şahsen orjinallikten yanayım. En ufak birşey yapmam motor aksamına.

Abi ne biliyim mondial oyuncak gibi geliyor zaten dandik parçaları değiştirdiğim parçalar bile daha sağlam. Honda suzuki japon mevzuları olsa bende orjinallikten yanayım :)
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863


Abi ne biliyim mondial oyuncak gibi geliyor zaten dandik parçaları değiştirdiğim parçalar bile daha sağlam. Honda suzuki japon mevzuları olsa bende orjinallikten yanayım :)

Ya güzel bakarsan sorunsuz binersin. Ben o yüzden diyorum sana. Performansından ne şikayetin var. Ya daha kötü olursa diye söylüyorum. Yoksa motor senin zevk senin. Bilmem anlatabildim mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst