- Katılım
- 5 Haz 2010
- Mesajlar
- 454
Arkadaşlar 2011 model Honda CBF 150 aldım. Kırmızı renkli. Bugün teslim alıcam inşallah.
Çok sevindim hüseyin. güle güle kullan. kazasız belasız.
serkan epeydir yoktun. nerelerdesin. motorun duruyormu. rektefe yaptıktan sonra doğru dürüst foruma uğramaz oldun.