Selam . Motorumu yeni aldım. Asya 125 t . Bildiğim kadarıyla mondialle herşeyi aynı.Üç sorum var. Bir kalkışta u dönüşlerinde ani gaz alıyor gibi geldi bu kronik midir yoksa ben mi çözemedim? İkincisi dönüşlerde yatma açısını zorlayan var mı? Üçüncüsü tipine ve ihtiyacıma aynı zamanda yeni başlayanlara uygun bişi almayı düşünmüşüm. Biri beni gazlasında duyduklarıma bakarak pişman olmayayım.
Burası baya sessız kalmıs beyler..
aK nerdesın _?
bu arada benım zn ın frenın sıkıldıgı kol yumusamıs nerden sıkılıo du fren ayarlarbılen vermı
Burası baya sessız kalmıs beyler..
aK nerdesın _?
bu arada benım zn ın frenın sıkıldıgı kol yumusamıs nerden sıkılıo du fren ayarlarbılen vermı
Slm motorcu kardeşler Bende 125 zn aldım salı günü teslim alıcam size en önemli 2 sorum var ben bu motorla her cumartesi akşam 2 gümüş yaka ve pazra günleri yine 2 kişi gümüş yaka yapıcam sorun yaşarmıyım sizlerden cvp bekliyorum yardımcı olursanız sevinirim
Silivrinin Gümüşyakası dimi bu iki kişi zorlu bir yolculuk olacaktır çünki;
motoru 80'in üstünde kullanmazsın ve trafikte araçlar seni çok rahasız edecektir
büyük araçlar ve kavşaklar da çok dikkat etmelisin.Ayrıca her fırsat da motoru
dinlendir yoksa yolda motor şişerse başına bela olur.Benim sana tavsiyem gitme
olur lakin illaki gidecem dersen yukarı da yazdıklarıma dikkat etmelisin.
anladım ama ortalama 70 ile gitsem silivri günmüş yakaya ve 2-3 kere yolda 10 aar dakka dinlendirsem sorunsuz bir yaşarım değilmi kardeş
Forumda Dikkatimi çeken konu viraj konusuarkdaşlar ben yeni aldım zn 125 ama daha önce r6 hayabusa rx1200 transalp valdero sürdüm blinmesi gerekn türkiyenin yollarında kullanılan asfalt 5 para etmez razil bir asflat hayabusa ile bile viraj almak zor bu yollarda o yüzdne motorunzun viraj alamaması tasarımından ziyade asfal ile alakalıdır eğer denk gelirseniz yollardaki o kırmızı asfaltlı yay geçitleri gibi yerde moturunuzla düşmicek şekilde sert bi geniş açılı bi dönüş yapın farkı sizde görüceksiniz merak ettiğim konu şuki bu motorla 2 kişi tek kalemde ne kadar yol giderim
Yavf merak ettdim sen bu modelleri kullandın ve şimdide scooter ile bu yollarımı
gidicem diyosun?Sendeki o tecrübe bende olsa o motorla uzaya giderim 2 kişiyle de fizana gidersin.