Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
eee alperizde arkaya 32 basıyor işte.bizim burda yollar çok bozuk cantlara birşey olmasın diye fazla basıyorum.
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
yagı kendım degıstırcem kac lt yag alıo bızım aletler ve kac derece yag kullanıolıo bılen vAR Mu_?
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
10-40 4 zamanlı yağları oluyor 1 lt yağ alması lazım yanılmıyorsam onu çunuğuilede ölçe bilirsin castrol magnatec önerrim sana dostum

magnatec arabalar için değil mi? actevo motosikletler için.ben castrolun 4 zamanlı scooterlar için geliştirilmiş 20-40 yağından kullanıyorum çokda güzel.1Lt bile yağ almıyor.0,5Lt alıyor.1 Lt yağ almıştım yarısı hala duruyor şişesinde.
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
28
magnatec arabalar için değil mi? actevo motosikletler için.ben castrolun 4 zamanlı scooterlar için geliştirilmiş 20-40 yağından kullanıyorum çokda güzel.1Lt bile yağ almıyor.0,5Lt alıyor.1 Lt yağ almıştım yarısı hala duruyor şişesinde.

magtecin motorlar için oılanıda var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst