Geç oldu ama koyayım dedim plakalı olan arkadaşımın, kardeş kardeş geziyoruz
Dikkat çekiyo baya
http://img41.imageshack.us/i/dm038.jpg/
http://img41.imageshack.us/i/dm038.jpg/
Geç oldu ama koyayım dedim plakalı olan arkadaşımın, kardeş kardeş geziyoruzDikkat çekiyo baya
http://img41.imageshack.us/i/dm038.jpg/
lastıklere hava basıncını kac basıyoruz?= ben 21 bastım cok mu
yagı kendım degıstırcem kac lt yag alıo bızım aletler ve kac derece yag kullanıolıo bılen vAR Mu_?
10-40 4 zamanlı yağları oluyor 1 lt yağ alması lazım yanılmıyorsam onu çunuğuilede ölçe bilirsin castrol magnatec önerrim sana dostum
lastıklere hava basıncını kac basıyoruz?= ben 21 bastım cok mu
ben önler 30 arkalar 32 basıyorum.çok mu abartıyorum ne?
arka neyse de önü baya abartmışsın heeee
cidden abartmışım.ya bu bizim motorların kaç beygir olduğunu bilen var mı acep?
magnatec arabalar için değil mi? actevo motosikletler için.ben castrolun 4 zamanlı scooterlar için geliştirilmiş 20-40 yağından kullanıyorum çokda güzel.1Lt bile yağ almıyor.0,5Lt alıyor.1 Lt yağ almıştım yarısı hala duruyor şişesinde.