Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
ya arkadaşlar bu bizim alet kaç beygir.gerçi tay gibi duruyor ama olsun.hiçbir yerde kaç beygir olduğunu bulamadım.
 
Katılım
15 Haz 2009
Mesajlar
2
Selam . Motorumu yeni aldım. Asya 125 t . Bildiğim kadarıyla mondialle herşeyi aynı.Üç sorum var. Bir kalkışta u dönüşlerinde ani gaz alıyor gibi geldi bu kronik midir yoksa ben mi çözemedim? İkincisi dönüşlerde yatma açısını zorlayan var mı? Üçüncüsü tipine ve ihtiyacıma aynı zamanda yeni başlayanlara uygun bişi almayı düşünmüşüm. Biri beni gazlasında duyduklarıma bakarak pişman olmayayım.
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
Selam . Motorumu yeni aldım. Asya 125 t . Bildiğim kadarıyla mondialle herşeyi aynı.Üç sorum var. Bir kalkışta u dönüşlerinde ani gaz alıyor gibi geldi bu kronik midir yoksa ben mi çözemedim? İkincisi dönüşlerde yatma açısını zorlayan var mı? Üçüncüsü tipine ve ihtiyacıma aynı zamanda yeni başlayanlara uygun bişi almayı düşünmüşüm. Biri beni gazlasında duyduklarıma bakarak pişman olmayayım.

dostum motorun gaz alma olayı dediğin gibi.çok seri ve atik bir motor.bence 250cc bütün vitesli motorlara ilk 50m kalkışta fark atar sonrasına karışmam ama.gazın ayarını kullandıkca ayarlarsın.son olarak sana şunu söylüyorum ben bu motora şırnakta biniyorum ve burda yollar resmen dağ yolu gibi.kilit parke taşları ile kaplı yol bakımsızlıktan mahvolmuş durumda.ama bu yollarda bile maşallah hiç üzmedi beni.bir kere egzost manifoldunu bağlayan vida düştü o kadar.pişman olmazsın ama hız merakın varsa bence motoru 250cclik motorla değğiştir.
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
Burası baya sessız kalmıs beyler..
aK nerdesın _?

bu arada benım zn ın frenın sıkıldıgı kol yumusamıs nerden sıkılıo du fren ayarlarbılen vermı
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
Burası baya sessız kalmıs beyler..
aK nerdesın _?

bu arada benım zn ın frenın sıkıldıgı kol yumusamıs nerden sıkılıo du fren ayarlarbılen vermı

frenin olduğu yerde geniş bir vida var onu az gevşet oraya fren teli bağlıydı sanırsam.sonra kerpetenle teli az gerdir tekrar sık
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
28
Slm

:pr::salut:Slm motorcu kardeşler Bende 125 zn aldım salı günü teslim alıcam size en önemli 2 sorum var ben bu motorla her cumartesi akşam 2 gümüş yaka ve pazra günleri yine 2 kişi gümüş yaka yapıcam sorun yaşarmıyım sizlerden cvp bekliyorum yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Burası baya sessız kalmıs beyler..
aK nerdesın _?

bu arada benım zn ın frenın sıkıldıgı kol yumusamıs nerden sıkılıo du fren ayarlarbılen vermı

Arka lastiğin olduğu fren sistemi kampana yay ile bağlı olan somunlu bir
parça ordaki somunu sıkrsan fren mandalı sıkılaşır kendine göre ayarlaya bilirsin
yalnız somunu başka bir somun ile kontra yap gevşemesin ok.
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
28
Slm motorcu kardeşler Bende 125 zn aldım salı günü teslim alıcam size en önemli 2 sorum var ben bu motorla her cumartesi akşam 2 gümüş yaka ve pazra günleri yine 2 kişi gümüş yaka yapıcam sorun yaşarmıyım sizlerden cvp bekliyorum yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Slm motorcu kardeşler Bende 125 zn aldım salı günü teslim alıcam size en önemli 2 sorum var ben bu motorla her cumartesi akşam 2 gümüş yaka ve pazra günleri yine 2 kişi gümüş yaka yapıcam sorun yaşarmıyım sizlerden cvp bekliyorum yardımcı olursanız sevinirim

Silivrinin Gümüşyakası dimi bu iki kişi zorlu bir yolculuk olacaktır çünki;
motoru 80'in üstünde kullanmazsın ve trafikte araçlar seni çok rahasız edecektir
büyük araçlar ve kavşaklar da çok dikkat etmelisin.Ayrıca her fırsat da motoru
dinlendir yoksa yolda motor şişerse başına bela olur.Benim sana tavsiyem gitme
olur lakin illaki gidecem dersen yukarı da yazdıklarıma dikkat etmelisin.
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
28
Silivrinin Gümüşyakası dimi bu iki kişi zorlu bir yolculuk olacaktır çünki;
motoru 80'in üstünde kullanmazsın ve trafikte araçlar seni çok rahasız edecektir
büyük araçlar ve kavşaklar da çok dikkat etmelisin.Ayrıca her fırsat da motoru
dinlendir yoksa yolda motor şişerse başına bela olur.Benim sana tavsiyem gitme
olur lakin illaki gidecem dersen yukarı da yazdıklarıma dikkat etmelisin.

anladım ama ortalama 70 ile gitsem silivri günmüş yakaya ve 2-3 kere yolda 10 aar dakka dinlendirsem sorunsuz bir yaşarım değilmi kardeş

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:12 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:08 PM ----------

anladım ama ortalama 70 ile gitsem silivri günmüş yakaya ve 2-3 kere yolda 10 aar dakka dinlendirsem sorunsuz bir yaşarım değilmi kardeş

nladım ama ortalama 70 ile gitsem silivri günmüş yakaya ve 2-3 kere yolda 10 aar dakka dinlendirsem sorunsuz bir yaşarım değilmi kardeş

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:16 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:12 PM ----------

ben haftaya pazra vapurla r bandraya geçicem ordanda motorla bigaya eçicem gideceğim yol 85 km civarında arkadaşımla yukarıda yazdıklarına uyayım dimi kardeş

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:16 PM ----------

dostlar bi cvp lütfen ben haftaya vapurla önce bandırma ordanda bgaya geçiem motorla arkımla bana yadımcı olabilirseniz
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
28
evet feribotla geçicem gari kalan 85 kmlik yolu motorla gdicem arkımla sorun çıkmaz yani doıstum dimi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:11 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:40 PM ----------

doğayı geze geze gidicem bigaya hoş bi yolculuk olucak tahmşnimce o yolları çok aşındırdım ben
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
28
Forumda Dikkatimi çeken konu viraj konusuarkdaşlar ben yeni aldım zn 125 ama daha önce r6 hayabusa rx1200 transalp valdero sürdüm blinmesi gerekn türkiyenin yollarında kullanılan asfalt 5 para etmez razil bir asflat hayabusa ile bile viraj almak zor bu yollarda o yüzdne motorunzun viraj alamaması tasarımından ziyade asfal ile alakalıdır eğer denk gelirseniz yollardaki o kırmızı asfaltlı yay geçitleri gibi yerde moturunuzla düşmicek şekilde sert bi geniş açılı bi dönüş yapın farkı sizde görüceksiniz merak ettiğim konu şuki bu motorla 2 kişi tek kalemde ne kadar yol giderim
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Forumda Dikkatimi çeken konu viraj konusuarkdaşlar ben yeni aldım zn 125 ama daha önce r6 hayabusa rx1200 transalp valdero sürdüm blinmesi gerekn türkiyenin yollarında kullanılan asfalt 5 para etmez razil bir asflat hayabusa ile bile viraj almak zor bu yollarda o yüzdne motorunzun viraj alamaması tasarımından ziyade asfal ile alakalıdır eğer denk gelirseniz yollardaki o kırmızı asfaltlı yay geçitleri gibi yerde moturunuzla düşmicek şekilde sert bi geniş açılı bi dönüş yapın farkı sizde görüceksiniz merak ettiğim konu şuki bu motorla 2 kişi tek kalemde ne kadar yol giderim

Yavf merak ettdim sen bu modelleri kullandın ve şimdide scooter ile bu yollarımı
gidicem diyosun?Sendeki o tecrübe bende olsa o motorla uzaya giderim 2 kişiyle de fizana gidersin.
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
28
haklısın kardeşim sadece bunun la uzun yol yapan arkadaşlardan bilgi almak istedim ne gibi sorunlarla karşılaştıalr yada sorun yaşarmıyım die kardeş
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
Yavf merak ettdim sen bu modelleri kullandın ve şimdide scooter ile bu yollarımı
gidicem diyosun?Sendeki o tecrübe bende olsa o motorla uzaya giderim 2 kişiyle de fizana gidersin.

sen yine cwp yazmışsın hasan...ben arkadaşın kullandığı modelleri okuduktan sonra sayqıdan cwp dahi atmazdım... :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst