küçük motoruyla TÜRKİYE'yi dolaşan ÜMMET PERKİTAN

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
İyi yolculuklar yolun açık olsun ümmet abi. Bu arada artık hızına yetişemez olduk karadenizde biliyorduk seni bi baktım antalyadan bile ayrılmışın, wallaha büyüksün abi nediyelim.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
abicim kapımız sana hep açık rahatsızlık ne demek ...ben uzun zamandır bu camiyanın içinde sayılırım ...türkiyede senin gibi dolaşan başka biri yok ..bildiğim kadarı ile avrupadada yok zaten yurt dışında bu gezi çok güç tamamen maddiyata dayanır bu yüzden senle aynı şartlarda dolaşan dünyada yoktur zannerdersem ...EE şimdi dünyada bi eşi daha olmayan biri ile tanışmak ,onla muhabbet etmek bile şereftir...
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Sanirsin DaĞlarda Yol Olmaz..
Usanirsin Kalbİnde GÜÇ Kalmaz..
Uzanirsin.. Yarin Olmaz..
Zor GÜnlerİn Ardinda Huzun Olmazkİ Her Zaman
Umutlar YÖn Bulmaz Her Zaman
Yarin Olsada
Beklenen GÜn Olmaz..

SÖzlerİm GerÇektİr, YÜreĞİm KardeŞtİr Her Zaman..
Umudum Sonsuzdur.. UĞraŞim Bİtmez HİÇbİr Zaman..

Gelİyor GeÇİyor Hayat, DÖnÜyor Durmuyor DÜnya
Gelİyor GeÇİyor Zaman, DÖnÜyor Durmuyor DÜnya..

Sanirsin Yalnizlik Tek Dostun
Aldanirsin, KaÇmakla Bİtmİyor HİÇbİr Zaman YalnizliĞin..

SÖzlerİm GerÇektİr, YÜreĞİm KardeŞtİr Her Zaman..
Umudum Sonsuzdur.. UĞraŞim Bİtmez HİÇbİr Zaman..

Gelİyor GeÇİyor Hayat, DÖnÜyor Durmuyor DÜnya
Gelİyor GeÇİyor Zaman, DÖnÜyor Durmuyor DÜnya..

pentagram-sonsuz


Senİnleyİz Abİcİm.. Yolun Acik Olsun..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
akşam manisa mt ile izmir mt buluşması vardı,manisa mt resmen gövde gösterisi yaptı gelen ayak sesleri ile izmir mt ye bukadar az katılım hiç yakışmadı ,şık olmadı gönül isterdi izmir mt nin daha kalabalık olsun,aksine manisa mt çok kalabalıktı çığ gibiydiler,geldiler,geldiler hiç bitmediler ayaklarına sağlık hepsine ayarı ayrı teşekkürler teşrifleri için.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Ümmet abi İstanbulda Kan bağışındaydı. Kan vermek çok istedi ama tansiyonu düşük çıkınca veremedi. Bize katıldığı için kendisine teşekkür ederim.
Salı günü (17-10-06) Kadıköyde iftar yapacağız iftarda görüşürüz Ümmet abicim.

dsc00454dv2.jpg
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
sağol erhan az evvel ibrahimle beraberdik onunlada konuştuk salı günü görüşmek üzere.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Ümmet abi iş yerimizde iftarda misafir ettik şimdi izmire geçicek
iyi yolculuklar ümmet abi
dsc00503zb0.jpg

dsc00502wi5.jpg
 
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
142
walla ümmet abi artvin yusufeline geldiğinde dikkatimi çekmiştin ama nerden bilebilirdim günde bir sürü insan geliyo ama bir daha yolun düşerse beklerim misafir ederim :rendeer: yolun açık olsun
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yolcu

walla ümmet abi artvin yusufeline geldiğinde dikkatimi çekmiştin ama nerden bilebilirdim günde bir sürü insan geliyo ama bir daha yolun düşerse beklerim misafir ederim :rendeer: yolun açık olsun
canın sağolsun birader ben motorla 2 motorsuz en az 10 kere geldim gene gelirim kısmetse görüşürüz inşallah.hiç önemli dğil.kendine iyi bak istanbuldan selam.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Arkadaşlar,Ben bu efsane motosiklet'e bindim artçı olarak.Zannedersem yakın tarihte Mondial sergilemeyede başlıycak.Ama Ümmet Abim yola devam edecek inşallah.Kendisiyle tanıştım ama sonradan iftar yemeğine gidemedim.O yüzden biraz üzüntülüyüm.Hoş Abim tekrar gelir İstanbul'a bi yemek yeriz beraber.Yolun açık olsun Abim.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
bu sabah istanbuldan izmire doğru gitmek üzere ayrıldım,tekirdağda beni mt üyesi deer_152 karşıladı çanakkaleye kadar eskortluk yapıyor şu anda geliboludayız 1 saat sonra yolumuza devam edeceğiz,bana eşlik ettiği için kendisine sonsuz teşekkürler.
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biz teşşekkür ederiz abi mt/59 olarak bizide unutmayıp hatırladıgın için

bu arada recep abinin yanına ugradık misafir etti kendisi bizi güzel bi sohbet ldu kendisinede ayrıca tesekkürler

ümmet abi görüntüleri internete atalım derken geliboluda yanlıslıkla tekirdagdaki görüntülerin üzerine kayıt yapmısız kusura bakma ben diger görüntüleri atıyorum
mmetperkitan00010004qd0.jpg

mmetperkitan00010012bl2.jpg

mmetperkitan00010013by9.jpg

mmetperkitan00010014pw2.jpg

tekrar buralara yolun düştügünde gene haberimiz olsun abi
protesto0005nn5.jpg

tekirdagdan selamlar...
turkmotorcu20018ga6.jpg
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst