küçük motoruyla TÜRKİYE'yi dolaşan ÜMMET PERKİTAN

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
79


phot0037vh9.jpg


phot0042gp9.jpg


phot0050la4.jpg
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
dün çiçeklide mt izmirle beraber kahvaltıdaydık yanımda arkadaşım sabahattin söğütde vardı kendisi çok memnun ayrıldı aramızdan beni kırmayıp geldiği için ayaklarına sağlık,sonra gurup olarak manisa drag yarışlarına gittik biraz uğraştan sonra yarışların yerini bulduk,fakat yarışlar arkadaşları fazla tatmin etmedi ordan ayrıldık ,akşam yemeğine kırkağaça hamdi narta davetliydik oraya gittik yemek cesti için kendisine gurup olarak çok teşekkür ederiz ayrılırken aceleden ve teleştan bazılarımız kendisiyle görüşemeden ayrıldı bundan dolayı hamdi kardeşimizin bizi hoşgöreceğini umuyoruz.bu geziye emeği geçen herkese teşekkürler.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
İşte Ümmet Perkitan'la röportaj yapan dergi ;

_

Boyutlar büyük olduğu için ; sayfaya koymak istemedim.(Botuyları küçültünce çözürülük bozuldu)

İmageshack biraz geç açıyor. Resimlere tıklayınca biraz beklemeniz gerekiyor!
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
yolların efendisi..

BİRİ BU ADAMI DURDURSUUUUUUUUUUUN!ümmet abi sana ne diyim ben ya.ama senin motorda bişiyler var ve ben bunu çözeceğim.kesinlikle bişiy olması lazım biz kopuyoruz allah ne verdiyse yolda diyorum artık ümmet abi 1 saat sonra gelir.bir bakıyorum arkamızda bitivermiş hemen.bazende önümüzde çıkıyor bu yolların efendisi.tüm türkiyeyi biliyor ya nerde kestirme var hepsini biliyor.ama bu motorun bi yerinde bence nos var...:mrgreen:yürü be abi kim tutar seni!!!!!
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
13
helal olsun helal olsun vallahi billahi helal olsun bizim memelekete bile gelmiş eme heberimiz olmamış memleketi elazığ gine bekleriz umarım en sevdiği memleketde elagızdırr gagoş :cherry:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Ümmet abim kış sebebiyle ara verdim dedi ama yine tam gaz geziyor.Enerji dolu abim,konuşunca adamın O'nunla birlikte yola çıkası geliyor.Kim tutar abim seni.Valla seneye daha büyük bombaları olacak Abimizin.Şimdiden tam destek Abicim.:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yolcu

Ümmet abim kış sebebiyle ara verdim dedi ama yine tam gaz geziyor.Enerji dolu abim,konuşunca adamın O'nunla birlikte yola çıkası geliyor.Kim tutar abim seni.Valla seneye daha büyük bombaları olacak Abimizin.Şimdiden tam destek Abicim.:cat:
oğuzcum ara verdim evet doğru,senin duydukların ufak km ler yani bulunduğum bölgeler uzak seyahat yapmıyorum malum yağışlar başladı.kuşadasından selam.

düzeltme ve özür......objektif degisinin eskişehirde şahsımla yaptığı söyleşide yeni farkettim bir yanlış anlaşılma olmuş ve düzeltiyorum,mondıal motorla 3 yıldır gezdiğimi yazmış ..yanlış yazılmış...10 aydır geziyorum,bu hatadan dolayı objektif ve kendi adıma sizlerden özür dilerim.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
eskişehirde ne ara görüştün dergi ile hep bizle değilmiydin abi :silent:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yolcu

eskişehirde ne ara görüştün dergi ile hep bizle değilmiydin abi :silent:
siz beni eldem ticarete bıraktınız nıhat beyde vestelin açılışı varmış oraya götürdü zorluyla tanıştırdı dergi ve eskişehir gazeteside ordaymış beni bekliyorlardı işte ozaman görüştüm izmirden selam.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
abi tebrikler.Bir sorum olacak yannız sana.Bu uzun yollarda sırtın ağrıma gibi problemler oluyormu?Malum arkanı yaslıcak bir destek olmuyor.Bu sorunu nasıl hallediyorsun?:silent: saygılar kolay gelsin:rendeer:
 
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ümmet abi sana helal olsun :rendeer:
abı baskalarını sen takma bu sıtede bazen cok tartısma oluyor sen boswer onları... onlar kendı kendıne ötsün:wiinkk:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yolcu

ümmet abi sana helal olsun :rendeer:
abı baskalarını sen takma bu sıtede bazen cok tartısma oluyor sen boswer onları... onlar kendı kendıne ötsün:wiinkk:
teşekkür edrim ben takmıyorumda sadece üzülüyorum olmaması gerekenler oluyor sitede hiç birimiz ufak bebek değiliz kendimize yapılmamasını istemediğimiz saygısızlığı karşımızdakine yapmamamız gerekiyor,bu kadar basit yani,kültür ve seviye farkı yani kendine iyi bak.

abi tebrikler.Bir sorum olacak yannız sana.Bu uzun yollarda sırtın ağrıma gibi problemler oluyormu?Malum arkanı yaslıcak bir destek olmuyor.Bu sorunu nasıl hallediyorsun?:silent: saygılar kolay gelsin:rendeer:
sorun olmuyor bagajla aramda battaniyeler var onlara yaslanıyorum rahat yani.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili Ümmet hocam...
Seni tanımadan; amacını, yaşadıklarını, insanlığını,sevgilerini, inançlarını bilmeden sen ve amaçların hakkında yorum yapan ve yapacaklar her zaman olabilir..
Bu gibi durumlarda rahmetli anneannemin kullandıgı sözcükler gelior hep aklıma..(Burda da kullananlar var)..
"İT ÜRÜR KERVAN YÜRÜR".....
Dualarımız seninle....
S&S
 

c@n

Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
349
ahh ümmet abi emekli param olsa yani çalışmıor ama düzenli maaşımı alıor olsam + ünv okumuor hehe %100 bende seninle gezerdim bana eşlik edecek 1 si olsun yeter yaaa yurt dışına bile çıkarım

tebrikler abicim
 
Katılım
4 Eki 2006
Mesajlar
3
abi ben memet van

nasılsın fotoraflara baktım cok gelişmiş güzel vana en kısa zamanda gelmeni bekliyoprum
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
sağlıkla git sağlıkla gel canım abim' sen bitanesin yemin ederim' ist. geldiğinde seni dört gözle bekliyorum :cat:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
teşekkür edrim ben takmıyorumda sadece üzülüyorum olmaması gerekenler oluyor sitede hiç birimiz ufak bebek değiliz kendimize yapılmamasını istemediğimiz saygısızlığı karşımızdakine yapmamamız gerekiyor,bu kadar basit yani,kültür ve seviye farkı yani kendine iyi bak.

Abi hatırlarmısın bilmem ben seni biraz daha ilerde karşılamıştım seninle tokalaştığımızda bu konu ile ilgili konuşmuştuk hiçde takmaya bile gerek yok sen işine bak abicim kim ne derse desin biz seni yüzyüze gördük ve ne şartlar attında yolculuk yaptığını biliyoruz .

Birde aklıma ne geldi şimdi motor seni karşıladıkdan sonra sapıtmıştıya çok şükür o günden beri hiçbir sorun çıkarmadı maşallah
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
ümmet abi bizi kayda alıp cevap verdiğin için teşekkürler:) birkaç sorum daha olucak sana.Eğer arzu edip cevaplarsan sevinirim.Şimdi bu basligin tamamini okuma imkanim olmadi o yuzden soruyorum yoksa kesin daha once sorulmusdur:) kusuruma bakmazsın umarım.topiğin 1. sayfasını okudum(zaten çoğu resimdi:)) fakat okadar cok yer gezmissinki acikcasi gıpta ile baktim.Bunlar bir anda olmamisdir eminim.Kaç yilda bu kadar yeri gezdiniz sizin dül dülle:)ortalama 50km/s civarımı gidiyorsunuz? Böyle bir gezi masraflı olmuyormu?Açıkcasi bu resimleri görüpde sizin gibi geziye çıkmak istemicek kimse yoktur.Fakat coğu insanın belini para ve zaman yetersizliği büküyor:) Birde sormak istediğim konu bu kadar yer gezmişsiniz ve ülkenin çok ucra yerlerine gitmişsiniz.Herhangi bir tehlike atlattınızmı yol esnasında(güvenlik açısından soruyorum) Çünkü öyle yerlere gitmişinizki imdat! deseniz kimsenin olmıcağı yerler:) Güvenlik sorunun nasıl çözdünüz efenim? cok soru olduysa kusura bakmayın saygılar:rendeer: :rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst