küçük motoruyla TÜRKİYE'yi dolaşan ÜMMET PERKİTAN

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
phot0057smallyz0.jpg

phot0058smallpt8.jpg

phot0059smallkv1.jpg

phot0060smallfv0.jpg

phot0065smallpd5.jpg

phot0067smallth6.jpg

phot0068smallfn7.jpg

phot0069smalliq5.jpg

phot0070smallhq8.jpg

phot0071smallqv6.jpg

phot0072smallas5.jpg

phot0073smallch6.jpg

phot0076smallsx5.jpg

phot0077smallgo6.jpg

phot0079smallja6.jpg

phot0081smallyj0.jpg

phot0082smalllv7.jpg

phot0083smallrk8.jpg

phot0085smallgs9.jpg

phot0086smallpk8.jpg

phot0087smallzk3.jpg

phot0088smallcr6.jpg

phot0089smallvc6.jpg

phot0090smallzn5.jpg

phot0091smallnv4.jpg

phot0092smallmw2.jpg

phot0093smallld3.jpg

phot0094smallue4.jpg

phot0095smallxp3.jpg

phot0097smallio5.jpg

phot0098smalllx4.jpg

phot0099smallys5.jpg

phot0100smallrx7.jpg

phot0101smallww3.jpg

phot0102smallvb3.jpg

phot0104smallac4.jpg

phot0105smallxl7.jpg

phot0106smallah4.jpg

phot0109smallgw3.jpg


Ümmet abimize selamlar.. İyi yolculuklar dilerim..
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yolcu

Ümmet abi nerelerdesin? ne güzel bir soru :) tabiki heryerdesin abi.

fotoğraflarına baktıkça sana özeniyorum abi. Güzel yurdumuz gezecek ne kadar çok yer var.

Konya durağın benim biliyorsun. görüşmek üzere :)
beğendiğine sevindim yılmazz konya gerilerde kaldı aslında sizleri çok özledim 14 de istanbulda olmam gerekiyor marmaris,bodrum,izmirde var yoğun yani genede çok teşekkür ederim kendine iyi bak alanyadan selam.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam Helalsana Saygiyla Eğiliyorum Süpersin
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Ümmet Abimin bide mütevazilik huyu had safhada.Cevap sırasında "Mut'tan selam" yazmış.Abicim Mut'u duydum ama hiç gitmedim.Gayet doğal bişeymiş gibi yazmaya başladın.Acayip bişey yapıyosun ve insanlarada gayet doğalmış gibi aktarıyosun.10 veya 12'sinde İstanbul'da bekliyor olucam abim.KEndine iyi bak yolların açık olsun. Telefonum;0.533.3362703,İsmimde Oğuz.Geldiğinde bi çaldırırsan ben arıycam seni.
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
abi ne ara alanyaya geldin sen karadenizde değilmiydin yaw :p

alanyada benim mekanım abi ama sezon kapandığı için memleketteyim orada olsaydım yardımcı olmaya çalışırdım bidaki sefere artık
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
antalyada bulunduğüm sürede işlerini güçlerini bırakıp bana zaman ayıran değerli antalya mt üyelerine başta ayt-hakan olmak üzere hepsine ayrı ayrı teşekkür eder.işlerinde başarılar dilerim.ayrıca beni evinde misafir edip ağırlayan gecenin 3 ünde hiç üşenmeden zahmetlere girip sahur için kahaltı hazırlayan özgür kardeşimede minnetarım.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Adana - Marmaris arası resimler
yazan : Ümmet PERKİTAN

Mersin mondial bayisi antmen ticarete katkılarından dolayı çok teşekkür ederim ..



Mersin mondial bayisi ekintaş ticaretten Tahsin beye teşekkür ederim ..



















Alanya arkamda …..



Muz diyarı anamurdan geçip muz yenmezmi...



Serik mondial bayisi Abdullah beye katkılarından dolayı teşekkür ederim…















8 yıllık cefakar dost Allah onu iyilik yapsın diye yaratmış inegöl köfte üstadı sülaleden köfteci İsa VATAN ..Göcek”teki katkılarından dolayı kendisine minnettarım …Çalıştığı teknede ki resimlerimiz..



















Kaptan iş başında …karada 62000 km kolay değil bu işler …





 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yolcu

helal olsun abi sana izmir e bekleriz yine:rendeer:
geliyorum geliyorum manisa izmir toplantısında aranızda olcam.bodrumdan selam.

20 günlük kısa gezim bitmek üzere gezimin sonlarına doğru marmarise uğradım orda rahatlama merkezi döğmeci BARIŞ USTA ya uğradım bütün gezinin yorgunluğunu çıkardım yaptığı herşey için barış ailesine çok teşekkür ederim.umarım kendilerini rahatsız etmemişimdir.esen kal barışcım irtibatı koparmayalım bodrumdan selam.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ara 2003
Mesajlar
203
abi ne ara alanyaya geldin sen karadenizde değilmiydin yaw :p

alanyada benim mekanım abi ama sezon kapandığı için memleketteyim orada olsaydım yardımcı olmaya çalışırdım bidaki sefere artık


Gene Bekleriz Abi.Antalya MT (motorize07) olarak her gelişinde ben geldim demen yeter.

goruntu163mh6.jpg


Soldan sağ dogru resimdekiler ;

ariassos, aythakan, cerecc, Ümmet Perkitan, toros, Özgün,

fotoğrafı çeken ;

zeda3000
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
492
Türkiye turunu tamamlamasına az bir mesafe kala Antalya'mızdan yolu geçen Ümmet bey'e sohbeti için teşekür ediyoruz. Kendisini 1 gece Antalyamızda misafir edebildik. Allah yolunu açık etsin.
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
38
ah be ümmet baba-sen ne çılgın adamsın.mütevazi ve insan canlısı tavırlarından feyz aldım.canım abim,antalyadada dostların var.

yolun açık olsun ümmet baba.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Ummet abiyi antalya Mt olarak karsilamaktan onur duyduk. Yolunda basarilar.
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
124
ümmet perkitan la tanıştığıma çok memnun oldum kendisi motorsiklet aleminin çelebisi olmuş bir şahıs.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yolcu

Gene Bekleriz Abi.Antalya MT (motorize07) olarak her gelişinde ben geldim demen yeter.

goruntu163mh6.jpg


Soldan sağ dogru resimdekiler ;

ariassos, aythakan, cerecc, Ümmet Perkitan, toros, Özgün,

fotoğrafı çeken ;

zeda3000
hepinize ilginizden dolayı çok teşekkür ederim kendinize iyi bakın.görüşmek üzere.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
14
küçük motoru ile büyük işler başaran ÜMMET abimizi ağırlamaktan antalya mt olarak büyük onur duyduk.bu onuru bize yaşatan ümmet PERKİTAN a sonsuz teşekkürler.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
izmirden başladığım karadenizin tamamı artvin,bayburt,sivas,pınarbaşı,k.maraş adana,osmaniye,mersin,mut,ermenek,anamur,antalya,fethiye,marmaris,bodrum,kuşadası ve izmir.8.türkiye turu bugün sona erdi,sağ salim allahın izniyle bitirdim.darısı başka turlara inşallah.62300 km güzel
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
eline ayağına sağlık...
bakalım daha kimler öğrenecek resimlerinin anlattığını...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst