- Katılım
- 7 Ağu 2005
- Mesajlar
- 2,317
Ümmet abimize selamlar.. İyi yolculuklar dilerim..
Son düzenleme:
beğendiğine sevindim yılmazz konya gerilerde kaldı aslında sizleri çok özledim 14 de istanbulda olmam gerekiyor marmaris,bodrum,izmirde var yoğun yani genede çok teşekkür ederim kendine iyi bak alanyadan selam.Ümmet abi nerelerdesin? ne güzel bir sorutabiki heryerdesin abi.
fotoğraflarına baktıkça sana özeniyorum abi. Güzel yurdumuz gezecek ne kadar çok yer var.
Konya durağın benim biliyorsun. görüşmek üzere![]()































Allah nazardan saklasın abi devam...
geliyorum geliyorum manisa izmir toplantısında aranızda olcam.bodrumdan selam.helal olsun abi sana izmir e bekleriz yine:rendeer:
abi ne ara alanyaya geldin sen karadenizde değilmiydin yaw![]()
alanyada benim mekanım abi ama sezon kapandığı için memleketteyim orada olsaydım yardımcı olmaya çalışırdım bidaki sefere artık
hepinize ilginizden dolayı çok teşekkür ederim kendinize iyi bakın.görüşmek üzere.Gene Bekleriz Abi.Antalya MT (motorize07) olarak her gelişinde ben geldim demen yeter.
![]()
Soldan sağ dogru resimdekiler ;
ariassos, aythakan, cerecc, Ümmet Perkitan, toros, Özgün,
fotoğrafı çeken ;
zeda3000