küçük motoruyla TÜRKİYE'yi dolaşan ÜMMET PERKİTAN

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166

Merzifon Mondial Servisi Halil Ticarete katkılarından dolayı teşekkür ederim.




Çorum Servisi Has Motor Murat Ustaya katkılarından dolayı teşekkür ederim.


Çorum Bakırcılar Çarşısından bir görünüm...


Sungurlu'yu 30 Km geçince Koparan Şirin Petrol'e gece beni ağırladığı için katkılarından dolayı Halis Beye teşekkür ederim.


Sekiz yıllık dostum Metin İnal ve ailesine, Ankara'ya her geldiğimde bana kapısını açan ve sıkılmadan benimle ilgilenen, misafirperverliğinden dolayı çok teşekkür ederim.


MT Ankara grubuna katkılarından dolayı çok teşekkür ederim.




Yunak Mondial Bayisi Şahabettin Beye katkılarından dolayı teşekkür ederim.



Eskişehir Mondial Servisi Arif Usta ve oğlu Oğuzhan Ustaya katkılarından dolayı çok teşekkür ederim.


Eskişehir Mondial Bayisi Nihat Eldem Beye katkılarından dolayı çok teşekkür ederim.



Eskişehir MT grubu tabelanın önünde beni beklemişler..
Ayaklarına sağlık - hepsine ayrı ayrı teşekkür ederim.



Simav Mondial Bayisi Anıl Motor Ali Karatekin'e bana yaşattığı bu konfor için çok teşekkür ederim.




Köprübaşı Mondial Bayisi Yüksel Gül Beye katkılarından dolayı çok teşekkür ederim.



İzmir MT'nin 16 Eylül 2006 'daki 1. yıl dönümü kutlamaları...


Dost sitemiz Endurocu.Com'un kurucularından TA6B, Gökşin Y.Kıvanç'a Samsun'a her geldiğimde beni yalnız bırakmadığı için kendisine minnettarım. İyiki var.
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
baba koparmıssın yine helal olsun ya ne yürek ne cesaret ne duygudur o yolları teptin:rendeer: öpüyorum babacım kazasız yollar' sana gönül verenler el verenler'de sağolsun varolsun ..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Helal olsun sana bu yollar Ümmet Baba...canımsın....Allah kötü haberini göstermesin...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Eyvah basıldık...:p


Ümmet Abi seni sevmeyenin Allah Müstehakkını Versin be ahanda açık net yazıyorum...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
devam ümmet hocam devaaam..dün konusurken msn den aniden kayboldun merak ettim yaw..:silent:
S&S
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
4
helal olsun ümmet abiye 68 AKSARAY a geldiğinde karşılaştık onunla daha motoru 31000 deydi ben şaşırmıştım çünkü benim motorda mondıal mt-125 benimki şuan 5000 de nerdeyse 1 sene oldu bizim buralara geleli helal olsun yolu hep açık olsun...
 
Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
150
Arkadaşlar ben 7 yıl minsk diye bir rus malı motor kullandım motor tık demedi 65000 km yol yaptım .markanın okadar önemi yok önemli olan motoru hırpalamadan kullanmak.sattığım kişide şu an kullanıyor,hiç bi sorunu yok .şu anki motorum 94 model bi jawa vitrine koy sat, işin aslı kullanmakla ilgili zaten

ümmet abime selamlar gönderiyorum .yolun açık olsun abicim.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
49
selam ümmet abi.ben ankaradan uğur.umarım keyfin yerindedir.cumartesi günü iyi muhabbet ettik.tekrar ankaraya geldiğinde daha detaylı dolaşalım abi. senle çektirdiğimiz resimleri buray ekleyecektim ama pc de sorun var.tekrar görüşmek dileğiyle yolun açık olsun.kendine ve motoruna iyi bak...:rendeer:

148oi8.jpg

abi pc deki sorunu çözdüm.bu resim mtosiklet kardeşliğini simgelesin abicim.:p
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yolcu

selam ümmet abi.ben ankaradan uğur.umarım keyfin yerindedir.cumartesi günü iyi muhabbet ettik.tekrar ankaraya geldiğinde daha detaylı dolaşalım abi. senle çektirdiğimiz resimleri buray ekleyecektim ama pc de sorun var.tekrar görüşmek dileğiyle yolun açık olsun.kendine ve motoruna iyi bak...:rendeer:

148oi8.jpg

abi pc deki sorunu çözdüm.bu resim mtosiklet kardeşliğini simgelesin abicim.:p
evet bencede seni seviyorum kendine iyi bak trabzondan selam.
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
49
144tt5.jpg
[/URL][/IMG]
143vh7.jpg
[/URL][/IMG][/IMG],
ümmet abi ankara gezin pardon türkiye gezin için bu fotoraflarıda ben eklesem buray bi sakıncası olmaz senin için saırım dimi.sana yol dayanmaz abicim.
motoruna iyi bak.:bounce:
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
bence modialın üst yönetiminin yani böyle bayi falan değil uğur yönetim kurulunun ümmet abiye kesinlikle her açıdan resmi kağıt üstünde sponsor olması onun gittiği yerlerdeki barınak yiyicek içiçek ihtiyacını karşılaması ve altınada istediği bir modial ı hediye etmesi şart

adamların bedavaya reklamını yapıyor artı bu işi honda için biri yapmışdı adını unuttum adam dünyayı gezmişdi honda motorunu benzinini yiyicek içiek masrafını adamın bütün ihtiyaçlarını artı ekstradan para olarakda cebine epey yüklü miktarda para vermişdi.

ümmet abi gibi birisi bence ürkiyede şu anda yarış içinde olan bütün markalar japon u çini olsun altın bir hediye kim kendi tarafına çekebilirse ümmet abi vasıtasıyla çok çok büyük reklam yapabilir hem motorlarını kanıtlar hem motorlarnın reklamını yapar.
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Ümmet abicim,msn dende görüştüğümüz gibi seni adım adım takipteyiz.Sen bizim adını kilometrelere yazan kahramanımızsın..kendine dikkat et.Seni çok özledik..herkese selam götür..sevgi ve saygılarımla.:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yolcu

Ümmet abicim,msn dende görüştüğümüz gibi seni adım adım takipteyiz.Sen bizim adını kilometrelere yazan kahramanımızsın..kendine dikkat et.Seni çok özledik..herkese selam götür..sevgi ve saygılarımla.:rendeer:
bende sizi çok özledim beni bekleyin bir kaç bin km daha yapayım geliyorum.erzurum ispirden selam.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Ümmet abi , alemin yaşayan efsanesisin seni gözlerinden öpüyorum ..Allaha emanet ol yolun açık olsun ...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst