küçük motoruyla TÜRKİYE'yi dolaşan ÜMMET PERKİTAN

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Karadeniz'den Adana'ya...

Karadeniz'den Adana'ya kadar ki gezi fotoğrafları.

Karadeniz'in şirin sahil kıyıları

phot0001pn5.jpg









































Artvin'in üstteki barajyolundan görünüşü.



İftar yemeği ve konaklamamdan ötürü baraj yöneticilerine çok teşekkür ederim.



















Yusufeli'nden İspir'e kadar 85km gördüğünüz yollardan geçtim. Buralardan geçmek bir hayli zor oldu. Ama şikayetçi değilim.



































İnsanlar bu köprüyü kullanmak zorunda kalıyor.











Bayburt Mondial bayisi Burak Bey'e katkılarından dolayı minnettarım.



Bayburt Kalesi ve şehri.



Karadeniz'den Giresun İlçesinin iç Karadeniz 80km uzaklıktakı ilçesi.









Sivas'ın Sarkışla İlçesi konaklama zamanı.





Sarkışla Mondial bayisi İsmet Bey'e ilgi ve katkısından dolayı teşekkür ederim.







Göksun Mondial bayisine katkılarından dolayı teşekkür ederiz.





Benim için iftardan sonra evinden dükkanına kadar gelen Kahramanmaraş Mondial bayisi Muzaffer Çil Bey'e katkılarından ötürü çok teşekkürler.





Kahramanmaraş şehir merkezinden görüntüler.









Gaziantep Nurdağı'nın yukarıdan görünüm.



Marmara bölgesinden sonra Türkiye genelinde görmüş olduğum en büyük yedek parça stoklu ve tek Mondial servisi olarak hizmet veren Cem Ticaret. Orhan Bey'e katkılarından dolayı minnettarım.

Cem Ticaretten Volkan usta iş başında.











Her ilde olduğu gibi Adana'da da şahsımı Adana MT karşıladı. Katkılarından dolayı başka Makine yani Hasan bey olmak üzere tüm arkadaşlara teşekkür ederim.




 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Adana Mt seni kebap yemeden göndermez abi...bende mangala bekliyorum marmarise
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yolcu

Adana Mt seni kebap yemeden göndermez abi...bende mangala bekliyorum marmarise
akşam
teklif ettiler barış iftarı adanaya 13 km kala çimento fabrikasının karşısındaki un fabrikasında açmıştım bugünde niyetliyim kendilerine çok teşekkür ederim.ama senin mangalı kaçırmaya hiç niyetim yok.tarsustan selam.
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
baba bu ne güzellik' bune emek 'bune cesaret' harikasın izliyoruz seni yolun açık olsun destek verenlere helal olsun helal olsun.....:rendeer:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
49
abi selam.ben uğur ankaradan.bu turun fotoraflarıda öbür turların gibi çok güzel ya.online gördüm seni şu an.nerdesin abi şimdi.ankaraya ne zaman gelecen yine?abi yolun açık olsun motoruna iyi bak:cat: (bu arada bu lafıda senden kaptın.çok anlamlı):)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yolcu

baba bu ne güzellik' bune emek 'bune cesaret' harikasın izliyoruz seni yolun açık olsun destek verenlere helal olsun helal olsun.....:rendeer:
ayın 10 veya 12 sinde istanbuldayım gerisini ozaman anlatırım mersinden selam.

abi selam.ben uğur ankaradan.bu turun fotoraflarıda öbür turların gibi çok güzel ya.online gördüm seni şu an.nerdesin abi şimdi.ankaraya ne zaman gelecen yine?abi yolun açık olsun motoruna iyi bak:cat: (bu arada bu lafıda senden kaptın.çok anlamlı):)
ankaraya gelmem biraz zor şuan mesindeyim. kendine iyi bak.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
Ümmet abi sana imrendim yaa açıkça umarım bende böyle bir türkiye turu yaparım yada en azından karadeniz turu abi yolun açık olsun.
 
Katılım
24 Nis 2005
Mesajlar
337
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abı konaklama işini nasıl yapıyorsun? tek merak ettıgım sey bu? maddi açıdan bunun bedeli nedir boyle bı gezının? masrafı az çok? azlık çokluk goreceli aslında.. konaklama dahil gunluk ortalama giderin nedir? konaklama için genelde nereye danışırsın? guzergahını neye gore seçersiN? hava durumuna dıkkat edermısın?
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
SeLam Ümmet abi geLdin ama habersiz ve erken geLdin.Bilseydim akşam klube ugrardım.Gerci saolsun Hasan kardeşim seni en güsel şekilde agırlamış.iyi yolculuklar abicim...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ah be ümmet abicim, adanada mideyi bozma dikkat et......
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
abı konaklama işini nasıl yapıyorsun? tek merak ettıgım sey bu? maddi açıdan bunun bedeli nedir boyle bı gezının? masrafı az çok? azlık çokluk goreceli aslında.. konaklama dahil gunluk ortalama giderin nedir? konaklama için genelde nereye danışırsın? guzergahını neye gore seçersiN? hava durumuna dıkkat edermısın?
konaklamaya ve yemeğe ücret ödememem gerekiyor oyüzden yemek için şantiyeleri konaklama içinde benzinlikteki mescitleri kullanıyorum tabi istediğini yiyemiyorsun soğan ekmekte olur zeytin ekmekte ogün şantiyedeki tabildotta ne varsa.ben gezilerime 30 veya 40 lira ile başlıyorum herşeyi göze alıyorum açlığı susuzluğu kazasını riskini herşeyi baştan kabül ediyorum pek fazla sorunda yaşamadım çünkü türkiyenin muhtelif yerlerinde dostlarım var mt il gurupları mondıal bayileri gibi hepsinin bana desteği çok büyük.durumu müsait olan için bir aylık gezi için 1000 ytl yeter.güzergahımı kendim seçiyorum ve aynı güzergahın dışına çıkmıyorum kötü hava koşullarında bekleme yapıyorum çünkü zamanım bol ve bekleyenim yok.sanırım bukadar açiklama yeter.inşallah seni aydınlatmışımdır.benim için zevkti.silifkeden selam.daha detaylı bilgi istersen.işte numaram 0542 7624303
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
silifkenin yoğurdu ah seni kimler doğurdu...:)
devam abi yoğurduda ye ...mangal var mangal sezon kapanışı yaparız burda
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
silifkenin yoğurdu ah seni kimler doğurdu...:)
devam abi yoğurduda ye ...mangal var mangal sezon kapanışı yaparız burda

Sezon kapanışı mangal partisi mi?Bizde geleceğiz işte ümmet abimizi de alır izmire döneriz..şu meşur BBRR mangalını da merak ediyoruz doğrusu..:cat:
Ümmet abicim dediğim gibi Manisa İzmmir toplantımıızda yanımızda olmanı çok istiyoruz.Ayrıca resimler süper..bize oraları gezdiriyorsun sanki yüreğine sağlık..kazasız belasız yollar diliyorum.herkese4 bizlerdende selam söyle..saygılarımla.:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yolcu

Sezon kapanışı mangal partisi mi?Bizde geleceğiz işte ümmet abimizi de alır izmire döneriz..şu meşur BBRR mangalını da merak ediyoruz doğrusu..:cat:
Ümmet abicim dediğim gibi Manisa İzmmir toplantımıızda yanımızda olmanı çok istiyoruz.Ayrıca resimler süper..bize oraları gezdiriyorsun sanki yüreğine sağlık..kazasız belasız yollar diliyorum.herkese4 bizlerdende selam söyle..saygılarımla.:rendeer:
siz merak etmeyin mangaldan ben size özel paket yapçam.bu fotolar sizlere az bile.bir gün daha süperlerini çekçem oturduğunuz yerden keyif alacaksınız.
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ümmet abi mangal konusunda fazla heveslenme sana yaktırır mangalı BBRR :p
haberin ola zaten kokudan doyuyosun yiyemiyosun bütün etleri barış götürüyo...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yolcu

ümmet abi mangal konusunda fazla heveslenme sana yaktırır mangalı BBRR :p
haberin ola zaten kokudan doyuyosun yiyemiyosun bütün etleri barış götürüyo...
olsun kenan ben mangalıda yakarım etleride pişiririm hiç üşenmeden yapmadığımız işmi unuttun galiba ben aşçıyım maksat gönüller bir olsun zaten mt ye seneye özel yemek hazırlıyacağım muttan selam.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Ümmet abi nerelerdesin? ne güzel bir soru :) tabiki heryerdesin abi.

fotoğraflarına baktıkça sana özeniyorum abi. Güzel yurdumuz gezecek ne kadar çok yer var.

Konya durağın benim biliyorsun. görüşmek üzere :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst