- Katılım
- 7 Ağu 2005
- Mesajlar
- 2,317
iyi yolculuklar Ümmet abi..
canın sağolsun birader ben motorla 2 motorsuz en az 10 kere geldim gene gelirim kısmetse görüşürüz inşallah.hiç önemli dğil.kendine iyi bak istanbuldan selam.walla ümmet abi artvin yusufeline geldiğinde dikkatimi çekmiştin ama nerden bilebilirdim günde bir sürü insan geliyo ama bir daha yolun düşerse beklerim misafir ederim :rendeer: yolun açık olsun
buneyaa bende iki tane kol var resmide on tane okadar kolum olduğunu ilk defa gördüm.çok acaipsiniz yaw.ÜMMET ABİ ,
Seni aşağıdaki adrese bekliyoruz....
Yoksa durumumuz sakat vallaaa....:salut:
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?p=468477#post468477