- Katılım
- 30 Mar 2006
- Mesajlar
- 933
kirmizi isikta durmam gerekmiyodu benim ki yeüüüü... ameen... otoyoldaydim.. o kadar yavaslamam yetceedü.. daha mi yavaslayaydim. durup da zibarsa miydim elellee..
(bi de ben savrulmadim hic ole.ha, bi defa egitimde olmustu, motoru ilk aldiimda