Kırmızı Başlıklı Kız Motosiklette..

Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
alp, takdir ettim hafizani.

hiiii.... abooo... aYe kendi kendine dallama dedi arkadaslar. kari kiz ilgilensin die almis motorunu. abooo... itiraf etti aasiynan!!
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
alp, takdir ettim hafizani.

hiiii.... abooo... aYe kendi kendine dallama dedi arkadaslar. kari kiz ilgilensin die almis motorunu. abooo... itiraf etti aasiynan!!

Oooohoooo...Cümle alem biliyo...... Geçenlerde bi de kamyon almış..... Biraz kiloluları tavlayım diye.....:queen::queen::queen:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
:):) eski üyeler işde.cezerve hanım arada yazıyor sanırım.canı sıkılıncamı diyelim. Mesaj sayınız çok az efenim biraz daha gayret :p:):rendeer::bounce:

valla motosikletimi sattiktan sonra hic de foruma ugrayasim kalmamisti. siz gezilerinizi annatacaktiniz, ben imrenecektim. uzun sure girmedim iste nete.

mesaj sayisi mi??:D o cogalinca nooluo? kralice mi oluom?:queen:

mete abi 'nie yazmion kiz artik foruma! dıt! eee...' gibisinden bi konusma yapinca. pıt, damlayiverdim, kırmiim dedim.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
valla motosikletimi sattiktan sonra hic de foruma ugrayasim kalmamisti. siz gezilerinizi annatacaktiniz, ben imrenecektim. uzun sure girmedim iste nete.

mesaj sayisi mi??:D o cogalinca nooluo? kralice mi oluom?:queen:

mete abi 'nie yazmion kiz artik foruma! dıt! eee...' gibisinden bi konusma yapinca. pıt, damlayiverdim, kırmiim dedim.

Niye sattın kız motoru?... Bak haberimiz bile olmadı.... Belki alırdık.....:wiinkk:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
aldigimi da haber vermedim zaten sitede. oyle degil mi? yanlis hatirlamiom de mu? sisden gisli gisli aldim:queen: satis ilanim var ama sitede sanirsam. para lazm oldu yau:( ben de acimadim, sattim:( böhüüü:(
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
Yok bende tanıyorum... Motoru aldığı ilk gün konuşmuştuk ama?... Sonra bir kayboldu gidiş o gidiş....:p:p

Dedim heralde dünya turuna çıktı.....:p:p

Cez daha senle dişimizi fırçalayacaz...Unutmadım haaa....:queen::queen:

zuhahha.... he yav hatirladim simdi:D

kim daha iirenc dis fircalayabilir iddiamiz vardi:queen:

tabii ki ben:mrgreen::bounce:

(nasi igrenclesebilirim?salya falan mi akitmaliyim-diye dusunur feslegen kafa cez)


Not: su an motosikletim yok:(
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
aldigimi da haber vermedim zaten sitede. oyle degil mi? yanlis hatirlamiom de mu? sisden gisli gisli aldim:queen: satis ilanim var ama sitede sanirsam. para lazm oldu yau:( ben de acimadim, sattim:( böhüüü:(

Pro saolsun kimseye söylemedi.... :queen::queen::queen::queen: Ben bile motoru daha almaya gitmeden haberim vardı.... Dur biri daha vardı ispiyoncu?....:silent::silent:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
ya evet:) kulaktan kulaga birkac kisi biliodu.. demek pro soledi e? ::yanliss:: ::123434::


neisse canim, topicten saptik.
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
valla motosikletimi sattiktan sonra hic de foruma ugrayasim kalmamisti. siz gezilerinizi annatacaktiniz, ben imrenecektim. uzun sure girmedim iste nete.

Karizma yapıcam diye motor alıp süremeyince borcum vardı numarasıyla satanlardan mısın, hadi sende itiraf et:p
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
Karizma yapıcam diye motor alıp süremeyince borcum vardı numarasıyla satanlardan mısın, hadi sende itiraf et:p

ne karizmasi yau. azicik burnum bile kalkmadi. [karizma icin motora ihtiyacim yok:D]

ayrica bal gibi de kullandim yau. 3 aylik tecrubeyle 140 gordum fena mi? zaten fazlasini yapma dediidi ertunc abi(motorumla 2 ya da 3 ders almistim-sonra eyvallah abi, ben giriom trafie dedim,gttm). senin motor kaldirmaz, motor falan kitler, .ok yoluna gidersin dediidi. ben de daa cikmadimdi.
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Hell yeah !?
Budur hocam işte, kırmızı başlıklı kızın masumiyetiyle, kurtun acımasızlığını al ikisini harmanla motosiklet felsefesine iliştir ortaya çıkan manzara. e kurt ne sürücek tabi ki chopper!
Kırmızı Başlıklı Kız biraz vamp durmuş yalnız, daha masum resmedilebilirdi hoş olurdu bana göre.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
ne karizmasi yau. azicik burnum bile kalkmadi. [karizma icin motora ihtiyacim yok:D]

ayrica bal gibi de kullandim yau. 3 aylik tecrubeyle 140 gordum fena mi? zaten fazlasini yapma dediidi ertunc abi(motorumla 2 ya da 3 ders almistim-sonra eyvallah abi, ben giriom trafie dedim,gttm). senin motor kaldirmaz, motor falan kitler, .ok yoluna gidersin dediidi. ben de daa cikmadimdi.

İki dakka cıvıtıcaz hemen gurur meselesi yapılmış:p

Madem ciddileştik bir yanlışı düzeltelim...

Öncelikle aferim Ertunc abine, bahaneylede olsa seni frenlemiş.

3. ayda motoru limitlerinde kullanman mantıklı değil.

Kadranda 140 görmeninse bu işi bilmekle inanki hiç alakası yok, ben 5-6 aydır motosiklet sürüyorum arasıra 295 sıklıkla da 270'i görüyorum, çok mu iyiyim? tabiki hayır bir halt bildiğim yok, çünkü sürat için gereken tek şey gaz kolunu çevirmek ve inan bunu 5 yaşındaki çocukta yapıyor.

Önemli olan reflekslerin gelişmesi, tecrübe denilen şey de kanımca bu.

Misal ben kadranda 270 görürüm ama 270'le otobanda karşıma köpek çıkarsa armut gibi ona bakarım bodozlama dalarım...

Misal Boy solundan yatıyormuş gibi yapar sağından zıplar döner birde köpeğin yüz ifadesine bakar.

Misal metehan tam köpeğe çarpacakken önden bidon kapar köpeen kafasına kafasına vurur.

Tecrübe hız yapmak değildir! Yavaşşşşşşş:p
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
İki dakka cıvıtıcaz hemen gurur meselesi yapılmış:p

Madem ciddileştik bir yanlışı düzeltelim...

Öncelikle aferim Ertunc abine, bahaneylede olsa seni frenlemiş.

3. ayda motoru limitlerinde kullanman mantıklı değil.

Kadranda 140 görmeninse bu işi bilmekle inanki hiç alakası yok, ben 5-6 aydır motosiklet sürüyorum arasıra 295 sıklıkla da 270'i görüyorum, çok mu iyiyim? tabiki hayır bir halt bildiğim yok, çünkü sürat için gereken tek şey gaz kolunu çevirmek ve inan bunu 5 yaşındaki çocukta yapıyor.

Önemli olan reflekslerin gelişmesi, tecrübe denilen şey de kanımca bu.

Misal ben kadranda 270 görürüm ama 270'le otobanda karşıma köpek çıkarsa armut gibi ona bakarım bodozlama dalarım...

Misal Boy solundan yatıyormuş gibi yapar sağından zıplar döner birde köpeğin yüz ifadesine bakar.

Misal metehan tam köpeğe çarpacakken önden bidon kapar köpeen kafasına kafasına vurur.

Tecrübe hız yapmak değildir! Yavaşşşşşşş:p

+1
25kere +1 :cat::cat::cat:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
İki dakka cıvıtıcaz hemen gurur meselesi yapılmış:p

Madem ciddileştik bir yanlışı düzeltelim...

Öncelikle aferim Ertunc abine, bahaneylede olsa seni frenlemiş.

3. ayda motoru limitlerinde kullanman mantıklı değil.

Kadranda 140 görmeninse bu işi bilmekle inanki hiç alakası yok, ben 5-6 aydır motosiklet sürüyorum arasıra 295 sıklıkla da 270'i görüyorum, çok mu iyiyim? tabiki hayır bir halt bildiğim yok, çünkü sürat için gereken tek şey gaz kolunu çevirmek ve inan bunu 5 yaşındaki çocukta yapıyor.

Önemli olan reflekslerin gelişmesi, tecrübe denilen şey de kanımca bu.

Misal ben kadranda 270 görürüm ama 270'le otobanda karşıma köpek çıkarsa armut gibi ona bakarım bodozlama dalarım...

Misal Boy solundan yatıyormuş gibi yapar sağından zıplar döner birde köpeğin yüz ifadesine bakar.

Misal metehan tam köpeğe çarpacakken önden bidon kapar köpeen kafasına kafasına vurur.

Tecrübe hız yapmak değildir! Yavaşşşşşşş:p

dogru. tabi ben bir ayrintiyi atlamasam iyi olacakti:) ben 140la giderken, bogaz koprusu-kadikoy arasi yoldaydim. onude bi sahin vardi. pislik, trafik o hızda akarken yavaslayiverdi. aramizdaki mesafe hizla azaliodu:) vallaha da soguk soguk terledigimi bilirim:) ama her zamanki gibi olay aninda soguk kanli davranip; once bi motor freni yaptm, ustune arkaya asildm ve akabinde kesik kesik de on frene basa basa 110 a dustugumde anca yavaslamistim.. pislik iste..

daha neler neler var.... az beceremesek olces bu kazmalar yuzunden zati...
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Dikkat ettim de;

Kızım elinde de Pro'nun bizlere ikram ettiği şaraptan var..:cherry:
Evet benimde dikkatimi çekti o şişe.. Ama bu şampanya.. Yani kırmızı başlıklı kız niyeti bozmuş bu hikayede, kurdun ırzına geçmezse bana da pınar demesinler :queen::queen::queen:
abi kızım derken:)
öle her gördüğünüde kızım diye benimseme, kurt a kim yem olcak soora ::winkwink
bu cümledeki kurtta ben oluom sanırsam:queen:
Anladım ben onu:p
Misal ben kadranda 270 görürüm ama 270'le otobanda karşıma köpek çıkarsa armut gibi ona bakarım bodozlama dalarım...

Misal Boy solundan yatıyormuş gibi yapar sağından zıplar döner birde köpeğin yüz ifadesine bakar.

Misal metehan tam köpeğe çarpacakken önden bidon kapar köpeen kafasına kafasına vurur.
Bu satırlara (özellikle koyu yazılı kısma) tamamen koparım ben :queen::queen::queen:

Motor freni, arka frene asıldın, ön freni kesik kesik sıktın ve anca 110 a mı düştün cezerye :queen:
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
+1
25kere +1 :cat::cat::cat:

::utangac:::utangac:::utangac:

dogru. tabi ben bir ayrintiyi atlamasam iyi olacakti:) ben 140la giderken, bogaz koprusu-kadikoy arasi yoldaydim. onude bi sahin vardi. pislik, trafik o hızda akarken yavaslayiverdi. aramizdaki mesafe hizla azaliodu:) vallaha da soguk soguk terledigimi bilirim:) ama her zamanki gibi olay aninda soguk kanli davranip; once bi motor freni yaptm, ustune arkaya asildm ve akabinde kesik kesik de on frene basa basa 110 a dustugumde anca yavaslamistim.. pislik iste..

daha neler neler var.... az beceremesek olces bu kazmalar yuzunden zati...

Hmm aslında oluyormuşsun sen, salık veriyorum yeniden motor al:p

Siyah kısımdaki tanımlamada çok sempatik olmuş:queen:

Bu satırlara (özellikle koyu yazılı kısma) tamamen koparım ben :queen::queen::queen:

Bu akşam sana bilgisayarını getirmek kötü bir fikirmiş, yarın gelip geri alıcam:p
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
iyi de, orda 50 ye insem geberirdim sanirim. hem, kisa bi surede 110 a indim(bilmem, belki 6-7 sn.), sonra onumdeki arac yeniden hizlandi zaten.

anlatamadim galiba:(
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Vallaa ben 120 km hızla gazlarken benimle yarışa tutuşan adamın durduğunu gördüm viraj bitiminde.. Allah allah niye durdu bu denyo derken kırmızı ışığın yandığını ve önüme araçların çıkmaya başladığını görünce bi kökledim freni (ön, arka,motor freni hepsi :)) 20 metrede dediğin süreden dahada kısa bi sürede tam ışıkların çizgisinde durdum.. Yani hız sıfırdı :)
Motorun arkasını bi sağımda bi solumda sonra tekrar sağımda ve solumda gördüm.. O arada benle kapışmaya çalışan araç sürücüsü aynaya yapışmış gözler faltaşı gibi beni izliyodu.. Durduğumda uzun bi ohhhhh çektim, baktım adam hala aynaya yapışık :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst