alp, takdir ettim hafizani.
hiiii.... abooo... aYe kendi kendine dallama dedi arkadaslar. kari kiz ilgilensin die almis motorunu. abooo... itiraf etti aasiynan!!
eski üyeler işde.cezerve hanım arada yazıyor sanırım.canı sıkılıncamı diyelim. Mesaj sayınız çok az efenim biraz daha gayret
:rendeer::bounce:
valla motosikletimi sattiktan sonra hic de foruma ugrayasim kalmamisti. siz gezilerinizi annatacaktiniz, ben imrenecektim. uzun sure girmedim iste nete.
mesaj sayisi mi??o cogalinca nooluo? kralice mi oluom?:queen:
mete abi 'nie yazmion kiz artik foruma! dıt! eee...' gibisinden bi konusma yapinca. pıt, damlayiverdim, kırmiim dedim.
Yok bende tanıyorum... Motoru aldığı ilk gün konuşmuştuk ama?... Sonra bir kayboldu gidiş o gidiş....
Dedim heralde dünya turuna çıktı.....
Cez daha senle dişimizi fırçalayacaz...Unutmadım haaa....:queen::queen:
aldigimi da haber vermedim zaten sitede. oyle degil mi? yanlis hatirlamiom de mu? sisden gisli gisli aldim:queen: satis ilanim var ama sitede sanirsam. para lazm oldu yauben de acimadim, sattim
böhüüü
![]()
valla motosikletimi sattiktan sonra hic de foruma ugrayasim kalmamisti. siz gezilerinizi annatacaktiniz, ben imrenecektim. uzun sure girmedim iste nete.
Karizma yapıcam diye motor alıp süremeyince borcum vardı numarasıyla satanlardan mısın, hadi sende itiraf et![]()
ne karizmasi yau. azicik burnum bile kalkmadi. [karizma icin motora ihtiyacim yok]
ayrica bal gibi de kullandim yau. 3 aylik tecrubeyle 140 gordum fena mi? zaten fazlasini yapma dediidi ertunc abi(motorumla 2 ya da 3 ders almistim-sonra eyvallah abi, ben giriom trafie dedim,gttm). senin motor kaldirmaz, motor falan kitler, .ok yoluna gidersin dediidi. ben de daa cikmadimdi.
İki dakka cıvıtıcaz hemen gurur meselesi yapılmış
Madem ciddileştik bir yanlışı düzeltelim...
Öncelikle aferim Ertunc abine, bahaneylede olsa seni frenlemiş.
3. ayda motoru limitlerinde kullanman mantıklı değil.
Kadranda 140 görmeninse bu işi bilmekle inanki hiç alakası yok, ben 5-6 aydır motosiklet sürüyorum arasıra 295 sıklıkla da 270'i görüyorum, çok mu iyiyim? tabiki hayır bir halt bildiğim yok, çünkü sürat için gereken tek şey gaz kolunu çevirmek ve inan bunu 5 yaşındaki çocukta yapıyor.
Önemli olan reflekslerin gelişmesi, tecrübe denilen şey de kanımca bu.
Misal ben kadranda 270 görürüm ama 270'le otobanda karşıma köpek çıkarsa armut gibi ona bakarım bodozlama dalarım...
Misal Boy solundan yatıyormuş gibi yapar sağından zıplar döner birde köpeğin yüz ifadesine bakar.
Misal metehan tam köpeğe çarpacakken önden bidon kapar köpeen kafasına kafasına vurur.
Tecrübe hız yapmak değildir! Yavaşşşşşşş![]()
İki dakka cıvıtıcaz hemen gurur meselesi yapılmış
Madem ciddileştik bir yanlışı düzeltelim...
Öncelikle aferim Ertunc abine, bahaneylede olsa seni frenlemiş.
3. ayda motoru limitlerinde kullanman mantıklı değil.
Kadranda 140 görmeninse bu işi bilmekle inanki hiç alakası yok, ben 5-6 aydır motosiklet sürüyorum arasıra 295 sıklıkla da 270'i görüyorum, çok mu iyiyim? tabiki hayır bir halt bildiğim yok, çünkü sürat için gereken tek şey gaz kolunu çevirmek ve inan bunu 5 yaşındaki çocukta yapıyor.
Önemli olan reflekslerin gelişmesi, tecrübe denilen şey de kanımca bu.
Misal ben kadranda 270 görürüm ama 270'le otobanda karşıma köpek çıkarsa armut gibi ona bakarım bodozlama dalarım...
Misal Boy solundan yatıyormuş gibi yapar sağından zıplar döner birde köpeğin yüz ifadesine bakar.
Misal metehan tam köpeğe çarpacakken önden bidon kapar köpeen kafasına kafasına vurur.
Tecrübe hız yapmak değildir! Yavaşşşşşşş![]()
Evet benimde dikkatimi çekti o şişe.. Ama bu şampanya.. Yani kırmızı başlıklı kız niyeti bozmuş bu hikayede, kurdun ırzına geçmezse bana da pınar demesinler :queen::queen::queen:Dikkat ettim de;
Kızım elinde de Pro'nun bizlere ikram ettiği şaraptan var..:cherry:
Anladım ben onuabi kızım derken
öle her gördüğünüde kızım diye benimseme, kurt a kim yem olcak soora ::winkwink
bu cümledeki kurtta ben oluom sanırsam:queen:
Bu satırlara (özellikle koyu yazılı kısma) tamamen koparım ben :queen::queen::queen:Misal ben kadranda 270 görürüm ama 270'le otobanda karşıma köpek çıkarsa armut gibi ona bakarım bodozlama dalarım...
Misal Boy solundan yatıyormuş gibi yapar sağından zıplar döner birde köpeğin yüz ifadesine bakar.
Misal metehan tam köpeğe çarpacakken önden bidon kapar köpeen kafasına kafasına vurur.
+1
25kere +1 :cat::cat::cat:
dogru. tabi ben bir ayrintiyi atlamasam iyi olacaktiben 140la giderken, bogaz koprusu-kadikoy arasi yoldaydim. onude bi sahin vardi. pislik, trafik o hızda akarken yavaslayiverdi. aramizdaki mesafe hizla azaliodu
vallaha da soguk soguk terledigimi bilirim
ama her zamanki gibi olay aninda soguk kanli davranip; once bi motor freni yaptm, ustune arkaya asildm ve akabinde kesik kesik de on frene basa basa 110 a dustugumde anca yavaslamistim.. pislik iste..
daha neler neler var.... az beceremesek olces bu kazmalar yuzunden zati...
Bu satırlara (özellikle koyu yazılı kısma) tamamen koparım ben :queen::queen::queen: