- Katılım
- 29 Ocak 2007
- Mesajlar
- 4,992
:queen::queen:Kurta bakr: Kırmızı başlıklı kızda bozmuş kendini canımm:farao:
bu arada garacava mın topik güme gitmiş :queen:sağolsun bikaç kardeşim(cezerye,alp,gergerli paşam,aye,pınar vs...vs...
:queen::queen:Kurta bakr: Kırmızı başlıklı kızda bozmuş kendini canımm:farao:
:queen::queen:
bu arada garacava mın topik güme gitmiş :queen:sağolsun bikaç kardeşim(cezerye,alp,gergerli paşam,aye,pınar vs...vs...)
Hadi canımm o kurt'un neresi bana bensiyo
Hem bu kırmızı başlıklı kızın kırmızı başlıı yok:silent:
Bencede haklısın abi..:cat:Ormanda kıruyzırla kız kaçırıyor kurt zibidisi.
altında enduro olsaydı, emeline (pardon menziline) daha çabuk ve rahat ulaşırdı.![]()
:cherry::cherry::cherry::cherry::sunny::sunny::sunny::sunny::sunny:
Link ver bi bakim gürselim....:silent:
pehh.. ben begenmedim fotoyu. kari-kiz ilgilensin die motor alan dallamalara benzio bu kurt da![]()
Aman da aman. Kırmısı başlıklı kıs büyümüşte jartiyer giymeye mi başlamış![]()