Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yahu kardeşim günlerdir yazdık durduk 50 ytl. verilirmi balataya. 10 ytl.Taiwan malı çook kaliteli Debriyaj balatası var diye davul çaldık neredeyse. Yazık değilmi verdiğiniz paraya.Zaten keeway 150'lerde kullanılan balatalar Honda titan balatalarıyla aynı. Valla ne diyeyim para sizin ister 50'ye alırsınız istersenizde 10ytl.ye alırsınız. Hatırlatmak bizden tabiki. Hayırlı olsun ne diyeyim.
Birde Hatırlatayım MENDERES USTA (Ziverbey'de RSV MOTOR)diye biri var Ustalıktan ziyade Paragöz ve kesinlikle işini bilen birisi değil bunu ben ç ook denedim, deneyen arkadaşlarımda var tamamen motor düşmanı kesinlikle binmek dışında ustalıkla uzaktan yakından alakalı biri değil buarada bunuda hatırlatmakta fayda vardır diye düşünüyorum.(Çünki gelen müşterileri kesinlikle potansiyel olarak görüyor taktığı bir vidaya bile para isteyecek cesareti gösteriyor)

ben söylemıgım dedım sen sölemısın baba:queen::queen::queen:
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
emr550m

dostum orjinal dişli zaten 17 biz 18 e cıkardık. istersen uzun yolda bir dene farkı hissedersin ama zaten 1 diş artırarak şahini mersedes yapmayı hayel ediyorsanız yanılırsınız. memnun kalmadıgına üzüldüm.

yok dostum memnun kalmama durumları yok yanlış anlaşılmayalım .BEn kendimi fazla kasmışım değişim olcak diye heralde ondan :). Hiç fark yok dense yalan olur elbet. Ancak titreşimde bi değişim olmadı benim derdim başka sanırım. Ona başka çözüm yolları bulmak lazım artıkım
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
Yahu dostlar motorumun sıra görüntüsüne geldi. Küçük şık görünen bi sis bar aramakla beraber, sert çanta modellerinden iri olanlarındanda aramaktayım.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Arkadaslar selam, dun aksam bizim sitede park ederken kaldirimin yanindaki tugla yerinden uzaklasmis onu yerine koyim motoru kaldirimin ustune cikarmak icin, hafif megilli bir yer motoru oyle bir park ettim, herhalde megilli oldugundan olacak, motor yere dustu :pale: Dun soyle bir baktim birseyi varmi diye, bir problem gozukmedi. Bugun cikardim baktim debriyaj kolunun yarisi gitmis. debriyaj calisiyor ama iki parmak ile debriyaja basiyorum :mrgreen: bunu kendim degistirebilirmiyim? yoksa servis e mi gitmek lazim illa?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bugün bir arkadaşımla birlikte motorumu teslim aldık kağıthaneye getirdik belediyenin arkasında 1 saat bir test ve öğrenme sürüşlerinden sonra kapıya çektik şimdilik 17 km ' de :) çok tatlı duruyor acaip hoşuma gidiyor hastası oldum hatta öncelikli olarak sisy bar yaptırcam bu arada eve çıkmadan resimlerini çektim ekleyeyim gündüzde çekeceğim herkese iyi sürüşler...



 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
arkadaşlar bugün bir arkadaşımla birlikte motorumu teslim aldık kağıthaneye getirdik belediyenin arkasında 1 saat bir test ve öğrenme sürüşlerinden sonra kapıya çektik şimdilik 17 km ' de :) çok tatlı duruyor acaip hoşuma gidiyor hastası oldum hatta öncelikli olarak sisy bar yaptırcam bu arada eve çıkmadan resimlerini çektim ekleyeyim gündüzde çekeceğim herkese iyi sürüşler...




Hayirli olsun kazasiz belasiz gunlerde insallah :)
 
Katılım
9 Haz 2005
Mesajlar
229
sevgili ergeser abi ben dişli almak istiyorum fakat nasıl alabilirim sana parayı nasıl yollarım
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
motorumu teslim aldık kağıthaneye getirdik belediyenin arkasında 1 saat bir test ve öğrenme sürüşlerinden sonra kapıya çektik şimdilik 17 km ' de çok tatlı duruyor acaip hoşuma gidiyor hastası oldum hatta öncelikli olarak sisy bar yaptırcam bu arada eve çıkmadan resimlerini çektim ekleyeyim gündüzde çekeceğim herkese iyi sürüşler...

Hayırlı Uğurlu olsun ilker_84. :rendeer:Allah kaza bela vermesin, Motosikletin ve özellikle chopper tarzının bir keyf olduğu, sürat aracı olmadığının bilinciyle hareket etmeni tavsiye ederim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok teşekkür ederim o keyfi paylaşanlar arasında bulunmakta ayrı bir keyf oluyor size bişi danışmak istiyorum yan sehpa açık durmuyor hemen kapanıyor kendiliğinden açık kalması gerekmiyor mu bu sorunu nasıl çözebilirim daha doğrusu ben çözebilir miyim ?
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
çok teşekkür ederim o keyfi paylaşanlar arasında bulunmakta ayrı bir keyf oluyor size bişi danışmak istiyorum yan sehpa açık durmuyor hemen kapanıyor kendiliğinden açık kalması gerekmiyor mu bu sorunu nasıl çözebilirim daha doğrusu ben çözebilir miyim ?

Yan sehpa dedigin nedir arkadasim ayaklik mi?
 
Katılım
3 Ağu 2006
Mesajlar
58
ilker 84'e

dostum merhaba yan ayağın somunu biraz uzun geliyor arkadan bakarsan yay takılıp tam açılmıyor. ister somunu 3-4mm kes yada bi kadar kısa somunla değiştir problemin ortadan kalkacak.


arkadaşlar bende bişey sormak istiyorum yarın motosiklet direksiyobn sınavına giriyorum ve az da olsa bi heyecan mevcut. sınava giderken yanımızda kask koruma vs. götürmemiz gerekiyor mu?
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
vega kaskı götürmezsen sanırım sınavı geçemezsin birinci kural zaten ama koruma işi senin sağlığın için başarılar inşallah kazanırsın
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
dostum merhaba yan ayağın somunu biraz uzun geliyor arkadan bakarsan yay takılıp tam açılmıyor. ister somunu 3-4mm kes yada bi kadar kısa somunla değiştir problemin ortadan kalkacak.


arkadaşlar bende bişey sormak istiyorum yarın motosiklet direksiyobn sınavına giriyorum ve az da olsa bi heyecan mevcut. sınava giderken yanımızda kask koruma vs. götürmemiz gerekiyor mu?

bende yarin giriyorum, nerede giriyorsun? Ben Kayisdagi Arif Pasa Ilkogretim okulunun orada girecekmisim. Herhalde bahcesinde yapiyorlar.

Kendi motorumla gitsem mi gitmesem mi diye dusunuyorum.


obkavi kendi motorumlar girmesem bile yanimda kask goturmek zorundamiyim?

dostum merhaba yan ayağın somunu biraz uzun geliyor arkadan bakarsan yay takılıp tam açılmıyor. ister somunu 3-4mm kes yada bi kadar kısa somunla değiştir problemin ortadan kalkacak.

Benim ayak yuzunden motor dun park halinde iken dustu debriyaj kolunun yarisi gitti sinir oldum :pale:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum merhaba yan ayağın somunu biraz uzun geliyor arkadan bakarsan yay takılıp tam açılmıyor. ister somunu 3-4mm kes yada bi kadar kısa somunla değiştir problemin ortadan kalkacak.


arkadaşlar bende bişey sormak istiyorum yarın motosiklet direksiyobn sınavına giriyorum ve az da olsa bi heyecan mevcut. sınava giderken yanımızda kask koruma vs. götürmemiz gerekiyor mu?

ben sınava girerken kendi motorumla gitmiştim kask vs ile ama direksiyon sınavı için kullanırken kask vs takmamıştım rahat geçmişti şimdiden başarılar diliyorum, yan ayaklık evet çok teşekkür ederim sabah bakıcam uzunluğuna bir de arkadaşlar çantaların ordaki ve plakalıktaki titreşimi nasıl çözebiliriz :)
 
Katılım
3 Ağu 2006
Mesajlar
58
obkavi dostum teşekkürler valla elimi lkolumu sallıya salıya gidecektim az daha kaskı alıp gidiyim o zaman

flyinghell fish dostum benim sınav yeri kartal sahil adliyenin arkasıymış. bu arada dediğim gibi yan ayağı tutan somunun ucunu ister keserek kısalt istersen daha kısasıyla değiştir gerçekten o halde çok sakat duruyor motor. başarılar diliyorum dostum bu arada sanada

dostum biz önlemimizi alalım yinede kaskla gidelim motorla gitmeye tırsıyorum doğrusu tutar ceaza yazarlar felan değmez uğraşmaya işin kötüsü sınav scooter ile yapılıyomuş ben ömrü hayatımda scootera binmedim:)


ilker 84 dostum çanatdakititreşimi bilmem ama plakadaki titreşim için plakanın oraya sünger vs koyanlar vardı. nasılda hissediyosun o kadar ince noktalardaki titreşimi ben bişey hissetmiyorum valla:)))
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
obkavi dostum teşekkürler valla elimi lkolumu sallıya salıya gidecektim az daha kaskı alıp gidiyim o zaman

flyinghell fish dostum benim sınav yeri kartal sahil adliyenin arkasıymış. bu arada dediğim gibi yan ayağı tutan somunun ucunu ister keserek kısalt istersen daha kısasıyla değiştir gerçekten o halde çok sakat duruyor motor. başarılar diliyorum dostum bu arada sanada

dostum biz önlemimizi alalım yinede kaskla gidelim motorla gitmeye tırsıyorum doğrusu tutar ceaza yazarlar felan değmez uğraşmaya işin kötüsü sınav scooter ile yapılıyomuş ben ömrü hayatımda scootera binmedim:)


ilker 84 dostum çanatdakititreşimi bilmem ama plakadaki titreşim için plakanın oraya sünger vs koyanlar vardı. nasılda hissediyosun o kadar ince noktalardaki titreşimi ben bişey hissetmiyorum valla:)))

sagol arkadasim sana da basarilar. scooter dedigin nedir ya sag elde gaza bas git en azindan stop ettirme sansin yok :)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bir iki sayfa önce bu muane ile ilgili bişi yazmışsınız benim scooterım 25.05.06 tarihli trafiğe çıktı ve dün muanesi bitmiş gözüküyor şimdi ben yeni mi muanyene yaptırcam yoksa bunu 2009'a kadar uzattırabilir miyim ? motoru 1-2 güne kadar satıcam scooterımı muane ile uğraşmak istemiyorum açıkçası buna acil yardım lütfen teşkkürler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst