Keeway kullanıcıları Kardeştir, Dost'dur.
herkese merhabalar uzun zamandır takip ediyorum forumunuzu yaklaşık 2 aydırda alma hevesim vardı ben 150hs mondial sahibiydim takiii bugune kadar bugün kendime feyizoglundan 1 adet sl150 aldım

çok mutluyum acaip hoşuma gidiyor bu motor sisy bar için tavsiyelerinizi istiyorum ve onun haricinde yeni bir sl150liliye tecrübelerinizi aktarmanızı nelere dikkat etmem gerektiğini ve düşüncelerinizi şimdiden teşekkür ederim herkese iyi ve güvenli sürüşler dilerim...ben ilker...yaş 23 istanbul kağıthanede oturuyorum
uNkNowN... ya bütün keeway kullanıcılarını kınıyorum.Size dedim ki motor hakkında yorum yapın ama hicbiriniz zahmet edip iki sey yazamadınız neyse ya sağlık olsun gördük sl 15o kullanıcılarını
Sevgili arkadaş ve kardeşlerim bizlere kızmayın ve yazdıklarımdan alınmayın...:bounce:
Daha önce ARKADAŞLARINDA DEDİĞİ GİBİ, Benzer tarz sorular hep oldu. biz de bilgi ve görgümüz dahilinde hep cevapladık. anlayışla yaklaşın, şu an bile birkaç sayfa geriye gitseniz; teknik anlamda yazmış olduğumuz, sizlere faydası olabilecek pek çok yazıyı bulabilirsiniz. Biraz zahmet...:

ku::
Eğer arkadaşlar Keewayclup, vb. ad altında bir Site oluşturabilirlerse; daha pek çok detayı da ele alabilirim. Ölmez de sağ olursam...
Şimdi kim bu ukala dediğinizi duyar gibi oldum... ::telefon:
Ukalalığımın sebebi hikmeti; Bu topic'in Kartlarından veya dinozorlarından olmam, ::156::teknik konulara ilişkin geçmişim.::smartass
Benim de acemisi olduğum konular var, ::xcrying: mesela; Motosiklet şanzımanı hiç sökmedim, şanzımanla ilgili tek bildiğim; sıralı tip olduğu, Motosikletin geri kalanıysa oldukça basitdir.(Tabiii bizimkiler)
Merak etmeyin, Uzaktanda olsa... Gücümüz dahilinde yardımcı oluruz.::cekic::
emr550m_Bugün 18 li dişliyi taktım ama abartı bi değişiklik hissedemedim..
Kullandıkça farkı anlıyabiliyorsunuz. ilk etapta ben de öyle düşünmüştüm, özellikle esnekliğin artması dikkatinizi çekecek.
Motocar 200
Motor: 1Silindir.4Zaman
Akü: 12v/7A
Silindir Hacmi: 193,2cm3
Ön Süsp: Teleskopik
Silindir Çapı-Strok: 193,2cm3
Arka Süsp: Helezonik çift yaylı
Sıkıştırma Oranı: 9,0:1
Yakıt Tankı Kap: 11Lt
Max. Güç: 14,96HP/7500dev./dk.
Max Tork: 14Nm/6000 d/dk
Soğutma Sist: Hava
Boyutlar: 2100*770*1100
Çalıştırma: Elektrikli/Pedal
Ağırlık 132 kg
Ön Fren: Tambur
Arka Fren: Tambur
Yağlama: Yağ pompası
Yabana atılacak bir motor değil, Balancer sistemi ve yağ pompası dikkat çekici özellikler.