Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Unknown kardeşim, 329 sayfanın sadece son 10 sayfasını okusan hemen hemen herşeyi anlardım. Parasının hakkını veriyor.Dayanıklı.titreşim var,ön dişliyi büyütürsen biraz azalıyor.100 km de 2.3 lt yakıyor. Ön çamurluk ve flaşör hariç tüm parçaları şimdilik temin ediliyor. Lastikler çin malı olup su gördümü yağ görmüş gibi kayıyor,eski kullanıcıları metzellere geçti. 150 cc ye göre tatminkar bir performansı var. 2. eli var. :bounce:
 
Katılım
3 Ağu 2006
Mesajlar
58
unknown dostum insanlara bu sitemin biraz yersiz olmuş ben sen ve birçok yeni arkadaş bu topiğe girdiğinde o kadar çok sordu ki bu sorular insanlar aynı şeyleri tekrar tekrar yazmaktan bıktı sanırım.. biliyorum 329 sayfa oldukça çok ama yavaş yavaş ilk sayfadan itibaren okursan hem aradığın sorulara yanıt hem de bir sl kullanıcısı yada adayı için gerçekten çok faydalı bilgiler bulursun.

sürç-ü lisan ettiysem affola
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
Selamlar arkadaşlar... Bugün 18 li dişliyi taktım ama abartı bi değişiklik hissedemedim.. Bide işin ilginç yanı benim motordan 17 dişli çıktı :D Sanırım 2007 modellerde böyle. Dişli değişmeden bi bakın 17 ise değişmenizi pek önermem. Hissedilecek düzeyde bi fark göremedim açıkcası :). Ama 100 daha rahat çıktı. 16 dişlide bu fark daha hissedilir diye düşünmekteyim. 17 den 18 geçtiğim için farkı pek hissedemediğimi düşünmekteyim.
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Keeway kullanıcıları Kardeştir, Dost'dur.

herkese merhabalar uzun zamandır takip ediyorum forumunuzu yaklaşık 2 aydırda alma hevesim vardı ben 150hs mondial sahibiydim takiii bugune kadar bugün kendime feyizoglundan 1 adet sl150 aldım :) çok mutluyum acaip hoşuma gidiyor bu motor sisy bar için tavsiyelerinizi istiyorum ve onun haricinde yeni bir sl150liliye tecrübelerinizi aktarmanızı nelere dikkat etmem gerektiğini ve düşüncelerinizi şimdiden teşekkür ederim herkese iyi ve güvenli sürüşler dilerim...ben ilker...yaş 23 istanbul kağıthanede oturuyorum
uNkNowN... ya bütün keeway kullanıcılarını kınıyorum.Size dedim ki motor hakkında yorum yapın ama hicbiriniz zahmet edip iki sey yazamadınız neyse ya sağlık olsun gördük sl 15o kullanıcılarını

Sevgili arkadaş ve kardeşlerim bizlere kızmayın ve yazdıklarımdan alınmayın...:bounce:
Daha önce ARKADAŞLARINDA DEDİĞİ GİBİ, Benzer tarz sorular hep oldu. biz de bilgi ve görgümüz dahilinde hep cevapladık. anlayışla yaklaşın, şu an bile birkaç sayfa geriye gitseniz; teknik anlamda yazmış olduğumuz, sizlere faydası olabilecek pek çok yazıyı bulabilirsiniz. Biraz zahmet...::eek:ku::
Eğer arkadaşlar Keewayclup, vb. ad altında bir Site oluşturabilirlerse; daha pek çok detayı da ele alabilirim. Ölmez de sağ olursam...
Şimdi kim bu ukala dediğinizi duyar gibi oldum... ::telefon:
Ukalalığımın sebebi hikmeti; Bu topic'in Kartlarından veya dinozorlarından olmam, ::156::teknik konulara ilişkin geçmişim.::smartass
Benim de acemisi olduğum konular var, ::xcrying: mesela; Motosiklet şanzımanı hiç sökmedim, şanzımanla ilgili tek bildiğim; sıralı tip olduğu, Motosikletin geri kalanıysa oldukça basitdir.(Tabiii bizimkiler)
Merak etmeyin, Uzaktanda olsa... Gücümüz dahilinde yardımcı oluruz.::cekic::

emr550m_Bugün 18 li dişliyi taktım ama abartı bi değişiklik hissedemedim..
Kullandıkça farkı anlıyabiliyorsunuz. ilk etapta ben de öyle düşünmüştüm, özellikle esnekliğin artması dikkatinizi çekecek.

Motocar 200

Motor: 1Silindir.4Zaman
Akü: 12v/7A
Silindir Hacmi: 193,2cm3
Ön Süsp: Teleskopik
Silindir Çapı-Strok: 193,2cm3
Arka Süsp: Helezonik çift yaylı
Sıkıştırma Oranı: 9,0:1
Yakıt Tankı Kap: 11Lt
Max. Güç: 14,96HP/7500dev./dk.
Max Tork: 14Nm/6000 d/dk
Soğutma Sist: Hava
Boyutlar: 2100*770*1100
Çalıştırma: Elektrikli/Pedal
Ağırlık 132 kg
Ön Fren: Tambur
Arka Fren: Tambur
Yağlama: Yağ pompası


Yabana atılacak bir motor değil, Balancer sistemi ve yağ pompası dikkat çekici özellikler.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
28
arkadaslar yorumlarınız icin tesekkür ederim ama benim alacagım motor belli oldu zealsun chooper 150 19 hem sl150den ucuz hem performans olarak cok daha iyi hepinizie tesekkür ederim hayırlı sürüsler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tam 3.5 saattir forumu okuyorum baya bir teknik bilgi verilmiş hepinizin ağzına sağlık yarın teslim alacağım motorumu o yüzden bu gece uyuyamıyorum saat 2 ben hala forum okuyorum :) jameica nickli hakan abi varmış sanırım sisy var varmış galiba onda bir de bir ciladan bahsedilmiş crom yerler için bunları temin etmek isterim fiyatları nedir acaba? asıl en çok merak ettiğim bu egzost olayı kimisi deldirmiş kimisi ilk kısmını boşalttırmış en sağlıklısı hangisi güzel ve tok bir ses alabilmek için gerçi rodajdan sonra yaptırmayı düşünüyorum da, bir de sanırım kronikleşmiş bir ayna yeri olayı var dediğim gibi çok heycanlıyım baya bişi yazdım sanırım umarım başınızı ağrıtmıyorumdur şimdiden teşekkürler :) iyi geceler
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
tam 3.5 saattir forumu okuyorum baya bir teknik bilgi verilmiş hepinizin ağzına sağlık yarın teslim alacağım motorumu o yüzden bu gece uyuyamıyorum saat 2 ben hala forum okuyorum :) jameica nickli hakan abi varmış sanırım sisy var varmış galiba onda bir de bir ciladan bahsedilmiş crom yerler için bunları temin etmek isterim fiyatları nedir acaba? asıl en çok merak ettiğim bu egzost olayı kimisi deldirmiş kimisi ilk kısmını boşalttırmış en sağlıklısı hangisi güzel ve tok bir ses alabilmek için gerçi rodajdan sonra yaptırmayı düşünüyorum da, bir de sanırım kronikleşmiş bir ayna yeri olayı var dediğim gibi çok heycanlıyım baya bişi yazdım sanırım umarım başınızı ağrıtmıyorumdur şimdiden teşekkürler :) iyi geceler

dostum krom cile için ben bilgi vereyim. Ben migrostan aldım bitane. Diş macunu şeklinde krem. 6.5 ytl mi neydi. Bi bak derim oraya. Kahverengi bir kutusu var. Cok güzel temizledi ve parlattı egsozu ve diğer krom parçaları tavsiye ederim. 2007 model sanırım senin aldığın model. 2007 ler benim görüşlerime göre 2006 lardan biraz daha performanslı gibi. Sesi de farklı sanırım, ben deldirme ihtiyacı duymadım açıkcası tam yerinde bi ses veriyor. Ayna olayı da aynı ama 15-20 ytl miş yeni çift. Omuzların fazla geniş deilse onada ihtiyaç duymazsın. Bizim gibi dana kasa ise az sağa sola kıvrılı görürsün ama :D . Çokda aşırı rahatsız etmiyor o olay.
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
ya bütün keeway kullanıcılarını kınıyorum.Size dedim ki motor hakkında yorum yapın ama hicbiriniz zahmet edip iki sey yazamadınız neyse ya sağlık olsun gördük sl 15o kullanıcılarını;):farao:

Bak şimdi arkadaşım ben diycemki alma sakın ,öteki diyecek aaa süper motor al
yani bence sen bütün sayfaları bi güzel hatim et ondan sonra kendin kararını ver.(ancak yeni kullanıcıysan daha önce vitesli bir motor kullanmadıysan, paranda kısıtlı ise al,daha önce vitesli motor kullandıysan kullanmaktan kastım arkadaşın motoruyla 1 tur atmak değil, kendi motorun olduysa bu motor seni kesmez ozaman yine bence 2 silindirli bir motor almandır para önemli değilse tabe)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar yorumlarınız icin tesekkür ederim ama benim alacagım motor belli oldu zealsun chooper 150 19 hem sl150den ucuz hem performans olarak cok daha iyi hepinizie tesekkür ederim hayırlı sürüsler


hıç zevklı bırısı degılmıssın dostum zealsun alıcaksın demek aman allahım ıgrenc bır motor artı çin.ınan olsun o motoru kım görse cevremde one yaa ne kadar ıgrenc bı motor dıyorlar bende sölemesı ayrıca daha performanslı olucagını sanmıyorum:bounce:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,407
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Ercüment kardeş parçalar İstoç taki Honda yedek parça'dan alınmıştır.

Selam, arkadaşım ben bu sabah yeğenimi istoçtaki honda özen motora gönderdim balata ve yaylar için honda titan balatalarını 50 ytl. vermişler 5 adet miş bizim motorlara kaç adet takılıyor onuda bilmiyorum birde orjinal balatalar filipen malı imiş bir yanlışlık mı var acaba
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw benım motor her sabah calıstırırken jıgleyı en uste aldıgımda sak dıye calısırdı hemen.ama bıkaç gunden berı sabahları öle sak dıye calısmıyor 3-4 dk sonra fln calısıyor neden acaba? boğaçhan bey buyrun sıze soru:) öncelıkle söylıgım karburatör yada hava fıltresınden olamaz daha cunku herhangıo bısey yok temızler yanı:) bujı tırnagı temız gıbı görunuyor ama cıkartmadım yerınden.aküden olucagınıda sanmıyorum ama.bırde bu sabah karsıya gectım donuste gelırken cok suratlı bı sekılde bı baktım kendı kendıne sınyal lambası yanıyordu fln kendı kendıne :p
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
38
Tunç 83 kardeş Tabiki İstoçu bilirmisin iki telliye doğru giderken sağ tarafta kalıyor toptancılar çarşısı diye geçer parçacılar falanda var orada honda Özen (0 212 6594142) gitmeden önce ara eğer anadolu yakasında oturuyorsan oradada kızıltoprakta Honda Özen (0 216 5506501) yayları mutlaka al debriyajın süper yumuşak olacak bizim makinanın kendi yayları çok sert çünkü.Montajıda Menderes usta Kadıköy-Ziverbey'de (0 216 550 72 72 ) yaptı
Debriyaj telinide orjinal süperlight Sirkeciden TARAŞ (0 212 527 65 56 ) aldım yalnız benim balatayı bana Gece nikli kardeşimiz sayın müdürümüz temin etti nereden aldı bilemiyorum ama aradığın herşey bu telefonlarda var birde Cobaltın dediğini unutma 10/40 yağ 1 litre olacak.kolay gelsin

bu msj için sagol kardeşim çok yardımcı oldu
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
28
hıç zevklı bırısı degılmıssın dostum zealsun alıcaksın demek aman allahım ıgrenc bır motor artı çin.ınan olsun o motoru kım görse cevremde one yaa ne kadar ıgrenc bı motor dıyorlar bende sölemesı ayrıca daha performanslı olucagını sanmıyorum:bounce:

zewkli olup olmadıgımı bırakta ben karar wereyim.We senin motorunda cin o da cin arasında ki fark ne oluyor sadece kalite we zealsunun yag sogutması war we full cantalat haric hersey war;):farao:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
38
beyler ben hiç yağmurlu havada gezmedim. yukarıda bir msj okudum lastikler cok kayıyo dıye dogrumudur? tecrübeli arkadaşlar vardıda yazılarını okumustum hiç sormak aklıma gelmedi. cevaplarsanız sevinirm.
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Ercüment kardeş parçalar İstoç taki Honda yedek parça'dan alınmıştır.

Selam, arkadaşım ben bu sabah yeğenimi istoçtaki honda özen motora gönderdim balata ve yaylar için honda titan balatalarını 50 ytl. vermişler 5 adet miş bizim motorlara kaç adet takılıyor onuda bilmiyorum birde orjinal balatalar filipen malı imiş bir yanlışlık mı var acaba

Yahu kardeşim günlerdir yazdık durduk 50 ytl. verilirmi balataya. 10 ytl.Taiwan malı çook kaliteli Debriyaj balatası var diye davul çaldık neredeyse. Yazık değilmi verdiğiniz paraya.Zaten keeway 150'lerde kullanılan balatalar Honda titan balatalarıyla aynı. Valla ne diyeyim para sizin ister 50'ye alırsınız istersenizde 10ytl.ye alırsınız. Hatırlatmak bizden tabiki. Hayırlı olsun ne diyeyim.
Birde Hatırlatayım MENDERES USTA (Ziverbey'de RSV MOTOR)diye biri var Ustalıktan ziyade Paragöz ve kesinlikle işini bilen birisi değil bunu ben ç ook denedim, deneyen arkadaşlarımda var tamamen motor düşmanı kesinlikle binmek dışında ustalıkla uzaktan yakından alakalı biri değil buarada bunuda hatırlatmakta fayda vardır diye düşünüyorum.(Çünki gelen müşterileri kesinlikle potansiyel olarak görüyor taktığı bir vidaya bile para isteyecek cesareti gösteriyor)
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
beyler ben hiç yağmurlu havada gezmedim. yukarıda bir msj okudum lastikler cok kayıyo dıye dogrumudur? tecrübeli arkadaşlar vardıda yazılarını okumustum hiç sormak aklıma gelmedi. cevaplarsanız sevinirm.

valla dostum motoru ilk aldığım zaman amatörkene yane kaydırıyodum ön tekerii dururkene felan. Evet kaygan ama alışınca sorun olmuyor. Fırtana şeklinde yağar ken bile bindim kaymadım hiç. O kadar dert deil. Ama para ayarlayınca bende yenilerim tabiki.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
jameika34 mrblar sisy bar için bana yardımcı olma şansın var mı elinde varmış sanırım resimlerini görme şansım var mı bi de ben avrupa yakasında oturuyorum servis önerebilir misiniz bana hakketen para göz olmayan ve yardımcı olabilcek biri şimdiden teşekkürler bu arada motoru almama 3 saat kaldı plaka ve ruhsatını bekliyorum sonra gidip feyizoglundan teslim alacağım beni bekliyor acaip heycanlıyım :) herkese iyi sürüşler
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
94
emr550m

dostum orjinal dişli zaten 17 biz 18 e cıkardık. istersen uzun yolda bir dene farkı hissedersin ama zaten 1 diş artırarak şahini mersedes yapmayı hayel ediyorsanız yanılırsınız. memnun kalmadıgına üzüldüm.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst