Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
127
sevgili jameika flaşör konusunda yardım edbilirmisin? izmit te oturuyorum,sol flaşör nedeniyle zaman zaman sorun yaşıyorum. teşekkürler...
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
38
ilker84 hayırlı olsun kardeşim kazasız belasız kullan inşallah...

jameıka34 su çalıştırma konusunu denıcem. trafikte en çok bu problemi yaşıyorum. motor sogukken cıkıyorum istop edıyo ve bosa gecmıyo. eyvallah kardesim
ama benim lamba dediğin konumdayklen yanmıyo.
başka tıyolar var mı?

arkadaşlar başımdan kötü biolay geçti. motora benzinalmak için benzinciye girdim. rolantı dusuktu biraz arttırdım. sonra marşa bastım motor fırladı gitti. benzin pompasına girdi. allahtan sadece camı kırdım. yani benzin istasyonu halen çalışıyo:mrgreen:. ama benim cam yok. halbuki benzin istasyonuna yaklaşırken bosta goturdum. boş ışıkıda yanıyodu. neyse allah daha kötüsünü vermesin.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya evet bugün aynısını biz gece ile yaşadık ben onun motorun arkasına yanaştım taksimde boş ışığı yanıyordu ve boştaydı sonra 5 dk sonra o bi bakalım senin motor nasıl çalışıyor die bastı marşa motor biraz ileri fırladı gibi ama allahtan bişi olmadı onun motorda benimkide sağlam bişi yok :) ama neden yaptı anlamadım bende boş ışığı yanmasına rağmen :)
 
Katılım
27 Ağu 2006
Mesajlar
190
ilker84 hayırlı olsun kardeşim kazasız belasız kullan inşallah...

jameıka34 su çalıştırma konusunu denıcem. trafikte en çok bu problemi yaşıyorum. motor sogukken cıkıyorum istop edıyo ve bosa gecmıyo. eyvallah kardesim
ama benim lamba dediğin konumdayklen yanmıyo.
başka tıyolar var mı?

arkadaşlar başımdan kötü biolay geçti. motora benzinalmak için benzinciye girdim. rolantı dusuktu biraz arttırdım. sonra marşa bastım motor fırladı gitti. benzin pompasına girdi. allahtan sadece camı kırdım. yani benzin istasyonu halen çalışıyo:mrgreen:. ama benim cam yok. halbuki benzin istasyonuna yaklaşırken bosta goturdum. boş ışıkıda yanıyodu. neyse allah daha kötüsünü vermesin.

Nasıl yani yaa ?? Nasıl fırladı anlamadım ? Hımm ok ok. Boşta iken birden vitese geçmesi durumu. Hepimizin başına gelmiştir herhalde ..

Ben bir kere karbüratörü söküp , temizleyip yerine takmıştım gaz telini kontrol etmeyi unutmuştum. Marş'a basar basmaz motor dip gaz çalıştı. Bağırıyor durduramadım motoru ,bende musluktan benzini kapadım 30 saniye sonra motor stop etti ... :D

jameıka34 ; kardeş selamlar. Arka çamurluk alıcam bu aralar bununla ilgili herhangi bir satışın söz konusumudur ve arka stop gelir gelmez 1 tane de ben almak istiyorum. Sirkeci motomax'ta 50 YTL.

Arkadaşlar aranızda motorun arkasına arka çanta taktıran oldumu ? Ben parlak siyah 32 litre kadar bir çanta taktırmayı düşünüyorum. Çanta demiri arayışı içindeyim, tavsiyeleriniz nelerdir ??
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Bizim motorda boş ışığına fazla güvenmeyin arkadaşlar siz mutlaka her çalıştırma durumunda debriyaja basın yoksa daha çok fırlar düşer bu meret bendede en az 3 defa aynı sıkıntı oldu.:pr::pr::pr:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
herkese selam arkadaşlar bişey sorucam geçen debriyaj telini değiştirim dedim nolur nolmaz yolagidicem diye ama değiştirmeye niyetlenince öğrendim bizim motorların debriyaj telide farklı bi sistemmiş pimlimi ne öyle bişey burda bulamadım debriyaj telini değiştiren varmı nerden buldunuz yardımcı olabilecek varmı geceylede konuştum gerçi ama müdürde çözemedi olayı:queen: hakan baba bu işi sen halledersin gibi geliyo bana:wiinkk:
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Jamaika 84 Usta hakkında yazdıkların hoş olmamış.[/QUOTE]


Sana tavsiyem önce beni tanı ondan sonra benimle ilgili yorum yap derim. Kendine iyi bak görüşmek dileğiyle.....Hakan
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
debrıaj telınde ne varkı oldwolf?:) ıstemedıgın kadr var debıraj telı:p sen bana baska bısey sormustun kardeş bunu sormamıstınkı.

vay be topıge bak masalah mıllet dokturuyo
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
debrıaj telınde ne varkı oldwolf?:) ıstemedıgın kadr var debıraj telı:p sen bana baska bısey sormustun kardeş bunu sormamıstınkı.

vay be topıge bak masalah mıllet dokturuyo

peki debriyaj kolu var mi ? :cherry:

park halinde iken motor devrildi debriyak kolunun yarisi gitti :salut:

bende bugün kartal sahilde girdim adliyenin arkasında... tam bi rezalet arkadaşlar trafiğin içinde resmen sınav yapıyolar bir de motor kazası oldu sınava giren bir arkadaş motorla arabaya çarptı vs.. yani ben bu kadar organizsyonsuz bu kadar ciddiyetsiz yani söylicek laf bulamıyorum yazıklar olsun diyorum....

bu arada ben geçtim sanırım kaldığım için felan dil bu sinirim...

gecmis olsun arkadasim, bizim ki okulun bahcesinde idi o yzuden bir problem cikmadi.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
38
Nasıl yani yaa ?? Nasıl fırladı anlamadım ? Hımm ok ok. Boşta iken birden vitese geçmesi durumu. Hepimizin başına gelmiştir herhalde ..

Ben bir kere karbüratörü söküp , temizleyip yerine takmıştım gaz telini kontrol etmeyi unutmuştum. Marş'a basar basmaz motor dip gaz çalıştı. Bağırıyor durduramadım motoru ,bende musluktan benzini kapadım 30 saniye sonra motor stop etti ... :D

jameıka34 ; kardeş selamlar. Arka çamurluk alıcam bu aralar bununla ilgili herhangi bir satışın söz konusumudur ve arka stop gelir gelmez 1 tane de ben almak istiyorum. Sirkeci motomax'ta 50 YTL.

Arkadaşlar aranızda motorun arkasına arka çanta taktıran oldumu ? Ben parlak siyah 32 litre kadar bir çanta taktırmayı düşünüyorum. Çanta demiri arayışı içindeyim, tavsiyeleriniz nelerdir ??

ben bu sorunu yasıyodumama alıp basını hiç gitmemişti. genelde ustunde oldum için ışıklarda felan stop edıyodu. bosbulundum bu sefer unuttum. dururken de bosta beklemiştim bisure (debriyajsız) ama marsa bastım atladı ayaklıktan cıktı ve dustu. normalde olsa bısey olmazdı ama benzın pompasına camı çarpınca kırıldı.
dikkat edin.....
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar cumartesi gunu önfarın içini değiştirdim servisteki usta olsun patsonu olsun üşenmemişler araştırmışlar ve uygun bi iç bulmuşlar harika yanıyo şimdi normal otomobil ampulu takıldı civalısından artıkın önümü çok rahat görüyorum. far içi olarak sanırım bu cater piller olsa gerek şoforun ustundeki aydınlatma farının için bulmuşlar opel taksinin duyunuda ekledik harika oldu akusu kaldıranlar için tavsiye edebilirim kendine guvenen takabilen varsa kendisi taksın takamayan olursa özelden taktırdığım yeri söylerim burada reklam yapmış gibi olmak istemem. benim smokhead sisybarlar fena paslanmıştı bilenler görenler var aramızda cumartesi yapan yere gittim yenisi ile değiştirdiler ama gördüğüm kadarıyla bu sisybarları kromajlayan ustadan yada yaptıran ustadan olsa gerek kromajlar iğrenç yenisinin paslanacak yerleri şimdiden belli bende sisybarı takmadan önce serviste oto cila olayı için bıraktım anladığım kadarıyla arasıra verniklemek yada cilamak gerekcek yoksa akibeti belli...
yeni motor alan arkadaşlara ve ehliyet alanlarada hayırlsı olsun kazasız belasız sürüşler dilerimm..
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
swort msj kapasıten dolmus dostum yaa adamı hasta etme:) sıl msjlarını da özelden bısey yazıcam sana

murat cepın gene gıtmıs bende yaa sılınmıs cık cık
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
127
Cuma günü sirkeciye gittim, benim yan çantalar yırtılmışdı çanta aldım. 100 ytl ye üçlü set aldım biraz küçük çantalar ama motorda çok güzel durdu. Sosiside öne değil sisybarın arkasına takdım görenler beğendiklerini söylediler. Resimleri çarşambaya eklerim.
Sevgili Jameika34 flaşör konusunda senden haber bekliyorum.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ey gece artıkın mesaj listem temiz herşeyi sildim buyur ne yazacaksan yaz bakalım gece muduru seni... :p
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
Cuma günü sirkeciye gittim, benim yan çantalar yırtılmışdı çanta aldım. 100 ytl ye üçlü set aldım biraz küçük çantalar ama motorda çok güzel durdu. Sosiside öne değil sisybarın arkasına takdım görenler beğendiklerini söylediler. Resimleri çarşambaya eklerim.
Sevgili Jameika34 flaşör konusunda senden haber bekliyorum.

yahu çanta almışın iyi hoş. bende daha sisi bar yok. Sis bar satan yokmu kardeşim... Şu motohobideki alev desenliden. 250 diyo adamlar şaka gibim ya.. Adam akıllı bi fiyata satan varmı arkadaşlar.
 
Katılım
22 May 2007
Mesajlar
10
yahu çanta almışın iyi hoş. bende daha sisi bar yok. Sis bar satan yokmu kardeşim... Şu motohobideki alev desenliden. 250 diyo adamlar şaka gibim ya.. Adam akıllı bi fiyata satan varmı arkadaşlar.


kardeş sisy bar var - 150 ytlye üzerinde smokehead yazan bi tip var - birde 200 ytlye baya kaliteli bişi var.bu dediklerim üsküdar nuhkuyusu caddesindeki motomaxda..ben taktırmayı düşünüyorum ama bir de sirkeciye bakıcam.60-70 ytlye de koltuğu komple deri yaparım dedi aynı yerde - regal raptorunki gibi..fiyatlar hakkında yorum yazarsanız çok sevineceğim - kazık yemeyelim.

benim egzosun en dış kısmını 5 yerinden deldirdim - ses fena değil ama 3 adet varmış herhalde o kısımdan - aranızda egzosu komple deldiren varmı?ses nasıl oluyor?

herkese selamlar - saygılar.
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Jameika kardeşim, göndermiş olduğunuz sissy bar ve aynayı taktım, motorun keyfi de görünüşüde şimdi yerine geldi. Chopper, şimdi chopper oldu.
Bende bu motorda bir şey eksik diye boşuna düşünüyormuşum. Sissy bar hakikaten güzel yapılmış cukkk oturdu.
Ayna desen; Offff beeee neymiş o öyle.... Arkamızı göremiyor. göreceğiz diye şekilden şekile giriyorduk. Dünya varmış behhhh...!
Hay Allah razı olsun, iyiki varsın. siz ve gece kardeş olmasa; bir sürü vicdansızın eline kalacağız.
Allah yolunuzu açık etsin.


Sissy Bar takmayı düşünen arkadaşlar...! Jameika(Hakan) kardeşimin temin ettiği sissy bar'ı görmeden karar vermeyin derim. piyasa da fiyatlar hakikaten uçuk, zevkler kişiden kişiye farklıdır ammaaaa, bu sissy Bar'ı seveceksiniz.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst