ilker84 hayırlı olsun kardeşim kazasız belasız kullan inşallah...
jameıka34 su çalıştırma konusunu denıcem. trafikte en çok bu problemi yaşıyorum. motor sogukken cıkıyorum istop edıyo ve bosa gecmıyo. eyvallah kardesim
ama benim lamba dediğin konumdayklen yanmıyo.
başka tıyolar var mı?
arkadaşlar başımdan kötü biolay geçti. motora benzinalmak için benzinciye girdim. rolantı dusuktu biraz arttırdım. sonra marşa bastım motor fırladı gitti. benzin pompasına girdi. allahtan sadece camı kırdım. yani benzin istasyonu halen çalışıyo:mrgreen:. ama benim cam yok. halbuki benzin istasyonuna yaklaşırken bosta goturdum. boş ışıkıda yanıyodu. neyse allah daha kötüsünü vermesin.
debrıaj telınde ne varkı oldwolf?ıstemedıgın kadr var debıraj telı
sen bana baska bısey sormustun kardeş bunu sormamıstınkı.
vay be topıge bak masalah mıllet dokturuyo
bende bugün kartal sahilde girdim adliyenin arkasında... tam bi rezalet arkadaşlar trafiğin içinde resmen sınav yapıyolar bir de motor kazası oldu sınava giren bir arkadaş motorla arabaya çarptı vs.. yani ben bu kadar organizsyonsuz bu kadar ciddiyetsiz yani söylicek laf bulamıyorum yazıklar olsun diyorum....
bu arada ben geçtim sanırım kaldığım için felan dil bu sinirim...
Nasıl yani yaa ?? Nasıl fırladı anlamadım ? Hımm ok ok. Boşta iken birden vitese geçmesi durumu. Hepimizin başına gelmiştir herhalde ..
Ben bir kere karbüratörü söküp , temizleyip yerine takmıştım gaz telini kontrol etmeyi unutmuştum. Marş'a basar basmaz motor dip gaz çalıştı. Bağırıyor durduramadım motoru ,bende musluktan benzini kapadım 30 saniye sonra motor stop etti ...![]()
jameıka34 ; kardeş selamlar. Arka çamurluk alıcam bu aralar bununla ilgili herhangi bir satışın söz konusumudur ve arka stop gelir gelmez 1 tane de ben almak istiyorum. Sirkeci motomax'ta 50 YTL.
Arkadaşlar aranızda motorun arkasına arka çanta taktıran oldumu ? Ben parlak siyah 32 litre kadar bir çanta taktırmayı düşünüyorum. Çanta demiri arayışı içindeyim, tavsiyeleriniz nelerdir ??
Cuma günü sirkeciye gittim, benim yan çantalar yırtılmışdı çanta aldım. 100 ytl ye üçlü set aldım biraz küçük çantalar ama motorda çok güzel durdu. Sosiside öne değil sisybarın arkasına takdım görenler beğendiklerini söylediler. Resimleri çarşambaya eklerim.
Sevgili Jameika34 flaşör konusunda senden haber bekliyorum.
yahu çanta almışın iyi hoş. bende daha sisi bar yok. Sis bar satan yokmu kardeşim... Şu motohobideki alev desenliden. 250 diyo adamlar şaka gibim ya.. Adam akıllı bi fiyata satan varmı arkadaşlar.