- Katılım
- 20 Nis 2006
- Mesajlar
- 2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yahu kardeşim günlerdir yazdık durduk 50 ytl. verilirmi balataya. 10 ytl.Taiwan malı çook kaliteli Debriyaj balatası var diye davul çaldık neredeyse. Yazık değilmi verdiğiniz paraya.Zaten keeway 150'lerde kullanılan balatalar Honda titan balatalarıyla aynı. Valla ne diyeyim para sizin ister 50'ye alırsınız istersenizde 10ytl.ye alırsınız. Hatırlatmak bizden tabiki. Hayırlı olsun ne diyeyim.
Birde Hatırlatayım MENDERES USTA (Ziverbey'de RSV MOTOR)diye biri var Ustalıktan ziyade Paragöz ve kesinlikle işini bilen birisi değil bunu ben ç ook denedim, deneyen arkadaşlarımda var tamamen motor düşmanı kesinlikle binmek dışında ustalıkla uzaktan yakından alakalı biri değil buarada bunuda hatırlatmakta fayda vardır diye düşünüyorum.(Çünki gelen müşterileri kesinlikle potansiyel olarak görüyor taktığı bir vidaya bile para isteyecek cesareti gösteriyor)
ben söylemıgım dedım sen sölemısın baba:queen::queen::queen:

