- Katılım
- 30 Haz 2011
- Mesajlar
- 2,819
Aldığım gün Kocaeli yaptım geldim dun akşam eyupe gittim geldim bu akşam çıkarım tekrardan. 350kmde ve 1 tam diş var depoda
o amortisör değil gaz telinin bağlandığı yerden geliyor.Sürekli eco mod açık zaten
bu arada on amortisörden gaz açarken ve kaparken yani yukarı aşağı süspansiyon hareketlerinde çıt çıt ses geliyor normal mi ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:53 ----------
Teşekkür ederim bu arada
lastiklere çok güvenmeyin, zaten irc kötü bir lastik(aslında lastik demek için kauçuk katkısı olması lazım, bildiğim kadarıyla irc nylon), ayrıca ilk 150km lastik için de rodaj süresidir, fren ve tutuş oldukça kötüdür. eğer olur da pirelli diablo rosso 2 lerle değiştirme imkanınız varsa ne demek istediğimi anlayacaksınız. kilonuz 75in üzerindeyse arka amortisör ayarını yüksetmeyi unutmayın. fabrika çıkışı 2.kademede duruyor, biraz sert ama daha iyi yol tutuş için 4.kademe idealdir.
Arkadaşlar hepinize merhaba, yakın zamanda bende aranıza katılacak gibiyim, p.tesi netleşecek durum, size sormak istediğim şey motorun lastikleri 160'a çok rahat çıkar demiş "brooklynn" arkadaşım, bu durumda motorun performans kaybı ve yakıta olan etkisi ne oranda olur acaba, hiç lastik büyüten varmı aranızda
Aynı soruyu çok çok uzun yıllardır konuda tecrubesi bulunan aynı zamanda kawa nın izmit bayisi konumunda ki kişiye yönelttiğimde bu sabah ;
SOn hızda 5-6 km lik bir düşüş ve ara hızlanmalarda %10 (+- 5) bir hız kaybı yaşanacağını söyledi , peki " yol tutuş değerlerim ne kadar artar" dediğim de " hissedebileceğim bir değişiklik zor ,zira kendi sınıfında lider + olarak bir şey bekleme bu cc de yol tutuş olarak" cevabını aldım.
ne son hız , ne de ara hızlanmalarda ki kısmi düşüş beni çok ilgilendirmiyor zaten benim ilgilendiğim kısım ; alır almaz lastiklerimi değiştireceğim için , haızr parayı vermişken 1 kademe ileri taşımak kalınlık açısından...
Zmoto pazar açık mı gören bılen ?
lastikleri tahminim 160a çok rahat çıkar boyut olarak
takoz alırsan grenajları korumuş olursun.