Kawasaki Kawasaki Ninja 300R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Aldığım gün Kocaeli yaptım geldim dun akşam eyupe gittim geldim bu akşam çıkarım tekrardan. 350kmde ve 1 tam diş var depoda
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
tebrikler iyi yol yapmışsınız.
gazı sert açmayınca, yüksek devir sürmeyince motor bayağı ekonomik aslında.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Sürekli eco mod açık zaten
bu arada on amortisörden gaz açarken ve kaparken yani yukarı aşağı süspansiyon hareketlerinde çıt çıt ses geliyor normal mi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:53 ----------

Teşekkür ederim bu arada
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
Sürekli eco mod açık zaten
bu arada on amortisörden gaz açarken ve kaparken yani yukarı aşağı süspansiyon hareketlerinde çıt çıt ses geliyor normal mi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:53 ----------

Teşekkür ederim bu arada
o amortisör değil gaz telinin bağlandığı yerden geliyor.
ben de takıntı yapmıştım hatta ilk tecrübe ettiğimde motor 4. vitesteydi paranoya olmuştu sadece 4.viteste geliyor diye. :)
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
4
lastiklere çok güvenmeyin, zaten irc kötü bir lastik(aslında lastik demek için kauçuk katkısı olması lazım, bildiğim kadarıyla irc nylon), ayrıca ilk 150km lastik için de rodaj süresidir, fren ve tutuş oldukça kötüdür. eğer olur da pirelli diablo rosso 2 lerle değiştirme imkanınız varsa ne demek istediğimi anlayacaksınız. kilonuz 75in üzerindeyse arka amortisör ayarını yüksetmeyi unutmayın. fabrika çıkışı 2.kademede duruyor, biraz sert ama daha iyi yol tutuş için 4.kademe idealdir.

Verdiğiniz Bilgiler için teşekkürler.
Gerçi Bakım ,rodaj vs benim o km gelmem biraz zor olacak gibi ,Henüz 300 Km oldu:)
Ben 75 kg, fabrika çıkışı hayata devam ediyorum.4000 rpm geçmediğim içinde lastik konusunda yorumum doğru olmaz.Daha pek zorlamadım.Fakat IRc nin tabiri caiz ise TIRT bir lastik olduğu belli.Satıcıya da aynısı söylediğimde haklısın ama kuru zeminde sorun yaratmaz ,ıslak ve kışta kullanacak olsan hemen değiştirelim dedi.
Lastik araştırmalarımda bu işe önem verenlerin Michelin PILOT POWER 3 çok memnun olduğunu gördüm Ama ebatlarının bizimkine uygun olup olmadığı kontrol etmedim.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Uzun kmler kullanacaksanız pilot Road serisi size daha uygun olacaktır görüşündeyim cdaha önceden irc lastiklerde 15bin yaptım bir kaç kez kaza atlattım fakat biri var ki orada tutmasaydı şu an bunları yazamıyor olacaktım. Kuruda ısındıktan sonra sıkıntı yok. Ayrıca ikinci motorun dukede pilot Road 1 kullandım çok memnundum. 15bini geçmişti lastikler bitme bile yoktu.

bu motor için de değiştirmek istiyorum fakat şu an maddiyat el vermiyor

cuma ctesi pazar maalesef hava yağışlı içim gidiyor
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
arkadaşlar bu ninja 300 special edition da abs yine opsiyonel dimi. şuan bizde kaç çeşit ninja 300 var . eskiden yanlış bilmiyorsam düz ninja 300 ve biraz daha fiyat farkı vererek 300 abs seçenekleri vardı.
şuan special edition diye satılan sadece sticker setinden mi ibaret yoksa bi özelliği var mı ?
ilanlarda abs şıkkı işaretlenmemiş o yüzden merak ettim. eğer sadece sticker ise şuan 4 çeşit mi ninja 300 var ?
ninja 300
ninja 300 abs
ninja 300 special edition
ninja 300 spevial edition abs
acaba bu sekilde mi yoksa bütün special editionlar absli mi ?
 
Katılım
15 Ara 2013
Mesajlar
497
Yazdiginiz dogru special edition sticker ve renk kombinasyonu olarak ayriliyor sadece suan turkiyede 4 cesit ninja 300 var,
Normal ninja 300
Normal ninja 300 abs
Special edition ninja 300 (abssiz sticker ve renk uyumu)
Special edition ninja 300 abs
 

0zZ

Katılım
7 Haz 2014
Mesajlar
15
Selamlar ,sevgiler ;

Önümüzdeki günlerde ninja 300 ile bu ailenin arasına katılmayı planlıyorum arkadaşlar.Bence parası da,tipi de ,teknik özellikleri de tam olarak bana uygun.600 al vs gibi klasik boş muhabbetleri de direk pas geçiyorum zaten.Hız takıntım yok (ileride olursa da şu an kestirmek güç)...

Basic açılımda ilk kez SS sınıfı bir motora bineceğimden 600 lüğü yada 1000 liği yarı fiyatına verseler ninja 300 ün yine almam,alamam...Uzun vadede yaşamı seviyorum, özellikle de kendi yaşamı mı :)

Motoru almak için Honda akedeminin giriş dersi olan 1 eğitimine katılacağım zamanı bekliyorum ki oda 15 gün içerisin de, sonra alacağım (motor ehliyetim de yok onuda temin edeceğim bu sürede)


Alan ve kullanan yada bilgi sahibi arkadaşlara danışmak istediğim bir kaç konu var ;

Ön ve arka lastik boyutları (kalınlıkları), her hangi bir modifikasyona gerek kalmadan en fazla kaç boyutuna çıkarılabilir ?

Motor gelmeden sipariş etmem gereken zaruri bir ekipman var mı ? (takoz vs gibi)

Cevaplar için şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Zmoto pazar açık mı gören bılen ?
lastikleri tahminim 160a çok rahat çıkar boyut olarak

takoz alırsan grenajları korumuş olursun.
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
595
Arkadaşlar hepinize merhaba, yakın zamanda bende aranıza katılacak gibiyim, p.tesi netleşecek durum, size sormak istediğim şey motorun lastikleri 160'a çok rahat çıkar demiş "brooklynn" arkadaşım, bu durumda motorun performans kaybı ve yakıta olan etkisi ne oranda olur acaba, hiç lastik büyüten varmı aranızda
 

0zZ

Katılım
7 Haz 2014
Mesajlar
15
Arkadaşlar hepinize merhaba, yakın zamanda bende aranıza katılacak gibiyim, p.tesi netleşecek durum, size sormak istediğim şey motorun lastikleri 160'a çok rahat çıkar demiş "brooklynn" arkadaşım, bu durumda motorun performans kaybı ve yakıta olan etkisi ne oranda olur acaba, hiç lastik büyüten varmı aranızda

Aynı soruyu çok çok uzun yıllardır konuda tecrubesi bulunan aynı zamanda kawa nın izmit bayisi konumunda ki kişiye yönelttiğimde bu sabah ;

SOn hızda 5-6 km lik bir düşüş ve ara hızlanmalarda %10 (+- 5) bir hız kaybı yaşanacağını söyledi , peki " yol tutuş değerlerim ne kadar artar" dediğim de " hissedebileceğim bir değişiklik zor ,zira kendi sınıfında lider + olarak bir şey bekleme bu cc de yol tutuş olarak" cevabını aldım.

ne son hız , ne de ara hızlanmalarda ki kısmi düşüş beni çok ilgilendirmiyor zaten benim ilgilendiğim kısım ; alır almaz lastiklerimi değiştireceğim için , haızr parayı vermişken 1 kademe ileri taşımak kalınlık açısından...
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
595
Aynı soruyu çok çok uzun yıllardır konuda tecrubesi bulunan aynı zamanda kawa nın izmit bayisi konumunda ki kişiye yönelttiğimde bu sabah ;

SOn hızda 5-6 km lik bir düşüş ve ara hızlanmalarda %10 (+- 5) bir hız kaybı yaşanacağını söyledi , peki " yol tutuş değerlerim ne kadar artar" dediğim de " hissedebileceğim bir değişiklik zor ,zira kendi sınıfında lider + olarak bir şey bekleme bu cc de yol tutuş olarak" cevabını aldım.

ne son hız , ne de ara hızlanmalarda ki kısmi düşüş beni çok ilgilendirmiyor zaten benim ilgilendiğim kısım ; alır almaz lastiklerimi değiştireceğim için , haızr parayı vermişken 1 kademe ileri taşımak kalınlık açısından...

Yol tutuşuna aman aman bir etki etmeyeceğini tahmin ediyorum zaten ancak korkum yakıt ve hızlanmadaki kayıp son hızda çok önemli değil,lastik ebatından dolayı ciddi bir performans kaybı olursa bu zamanla motora da zarar verebilir diye düşünüyorum, eğer gerçekten söylediğin gibiyse %10 çok ciddi bir kayıp çünkü yanlışım varsa düzeltin lütfen, bildiğim kadarıyla kilosuna bağlı olarak artçıyla kullanmak bu cc'lerde ki motorlarda %20-25 gibi bir performans kaybına neden oluyor o da son hızda 10 ile 20 km arası falan bir kayıp demek oluyor, aslında bu cc'lerde lastik büyütmenin tek amacı görsellik olmalı benimde amacım o zaten, ha bu ara da lastik büyütmenin küçük bir avantajı daha olur o da hareket halinde değilde kırmızı ışıklarda dudurken dengesi çok daha iyi olur, ayakta tutmakta zorlanan ya da korkanlar için ideal bir çözüm :mrgreen: bu arada motorun special edition (abs'siz) olanının sıfırına plaka dahil 16900 tl fiyat verdiler sizce fiyat nasıl biraz daha pazarlık etmelimiyim çünkü benim aklımdan geçen plaka dahil 16.500.-tl
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
O fiyata bulamazsın. Bir bak gene de

zmotonun açık olup olmadığını bilen yok mu arkadaşlar
 

0zZ

Katılım
7 Haz 2014
Mesajlar
15
cbr yeni kasada ön ve arka lastik ölçülerinde değişikliğe gitmiş yalın bir arkadaşım var. (Kendisi ve motoru SS sınıfına giriş yapmam da etkili tek faktördür) orjinal lastikleri ile 5500 km kullandıktan sonra lastikleri değiştirdi.Oda ara hızlanmalarda ufakta olsa bir kayıp olduğunu ama bunun kesin rakamsal tespitini Kawa bayisi sahibi gibi veremiyeceğini söyledi.
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
595
Yarın akşam kısmetse bende aranıza katılıyorum, hiç aklımdan geçmeyen bir motor alıyorumya hadi bakalım hayırlısı
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
rodajı biten arkadaşlar; 1 depo ile en fazla kaç km yaptıklarını yazabilir mi lütfen.
ben şehir içi çok sakin kullanımla 320km yapabildim en fazla.
genelde şehir içi, kalkışlarda yüksek gaz kullandığımda 260km'ye kadar düşüyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst