Kawasaki Kawasaki Ninja 300R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
ben motorla beraber aldım, teslim ederken monte edip teslim ettiler.
yanlış hatırlamıyorsam 270 euroydu. eğer maddi sıkıntınız yoksa taktırın. olur da motoru yatırırsanız zaten yan karenajların her biri bin küsür lira. gereksiz masraf gibi görünse de belki bir sefer işe yarar ama o zaman da daha büyük masraftan kurtarır.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Kasko daha mantıklı bence
600 ona verene kadar kasko yaptırıp kafa rahat dolaşmak daha yakın geldi bana
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
4
Herkese Merhaba, Uzun zamandır Forumu takip ediyorum ,Fakat üye olup yazmaya vakit bulamamıştım.
Bende de Ninja 300 kabilesine 1 ay önce katıldım ilk motorum olmasına rağmen gayet rahat ve mutluyum:)
Kasko konusu biraz sıkıntılı %75 muhafiyetli bile fiyat 2000 tl civari çıkıyor.

7m1Qp5.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
Herkese Merhaba, Uzun zamandır Forumu takip ediyorum ,Fakat üye olup yazmaya vakit bulamamıştım.
Bende de Ninja 300 kabilesine 1 ay önce katıldım ilk motorum olmasına rağmen gayet rahat ve mutluyum:)
Kasko konusu biraz sıkıntılı %75 muhafiyetli bile fiyat 2000 tl civari çıkıyor.

iyi günlerde kullanın. sigorta yaptırırken sizin siciliniz de önemli maalesef. ilk motosiklet sigortasında indirimsiz oluyor. eğer ilk yıl kaza yapmazsanız zaten ikinci yıl en az %30 indirim alıyorsunuz. yani bir kere yaptırmadan indirim almanız çok zor. benim de vespadan sonra ilk motosikletim. hem motor koruma takozu aldım, hem sigorta yaptırdım. eğer bütçeniz müsaitse sigorta her zaman iyidir. beni kazadan ziyade dışarıda park ettiğimde çalınması daha çok endişelendiriyor.
bu arada 1000km bakımı sonrası motoru daha çok seveceksiniz.
 
Katılım
1 Ağu 2013
Mesajlar
135
Herkese Merhaba, Uzun zamandır Forumu takip ediyorum ,Fakat üye olup yazmaya vakit bulamamıştım.
Bende de Ninja 300 kabilesine 1 ay önce katıldım ilk motorum olmasına rağmen gayet rahat ve mutluyum:)
Kasko konusu biraz sıkıntılı %75 muhafiyetli bile fiyat 2000 tl civari çıkıyor.

http://i.hizliresim.com/7m1Qp5.jpg


Geçen gün buca tınaztepede gazlayan sen miydin hocam :)
 
Katılım
30 Kas 2013
Mesajlar
345
Vay arkadaş yaaa kıskandım şimdi,hayırlı olsun cümleten ah ninja ah :santa:
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
4
iyi günlerde kullanın. sigorta yaptırırken sizin siciliniz de önemli maalesef. ilk motosiklet sigortasında indirimsiz oluyor. eğer ilk yıl kaza yapmazsanız zaten ikinci yıl en az %30 indirim alıyorsunuz. yani bir kere yaptırmadan indirim almanız çok zor. benim de vespadan sonra ilk motosikletim. hem motor koruma takozu aldım, hem sigorta yaptırdım. eğer bütçeniz müsaitse sigorta her zaman iyidir. beni kazadan ziyade dışarıda park ettiğimde çalınması daha çok endişelendiriyor.
bu arada 1000km bakımı sonrası motoru daha çok seveceksiniz.

Teşekkürler.
Kaskoda indirim Motor veya araba şeklinde ayrılıyormudur net bilgim yok,Sallamış olmayayım.Fakat uzun zamandır sigorta şirketlerinde ne yazık ki güzel bir sicilim var:)Araba,Ferdi kaza,ev,İş yeri vs...Bir kaç şirketle görüşmeme rağmen sizin çekindiniz durumdan dolayı rakamlar yüksek çıkıyor aslında.Hatta bir kaç şirket motora kasko bile yapmıyor.Çünkü çalınma olasılığı yüksek.
Servis bana ilk bakımın 800 km olduğunu ve Rodajın 1600 km tamamlanacağı bilgisini verdiler.Hatta kullanım klavuzunda da rodaj için aynı bilgiliyi vermişler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:13 ----------

Geçen gün buca tınaztepede gazlayan sen miydin hocam :)

Yok o tarafta pek işim düşmez dostum..Ama bu bilgiyle şuna ulaştık, İzmir de bir tane daha Ninja300 kullanan arkadaş var demektir.:)
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
Teşekkürler.
Kaskoda indirim Motor veya araba şeklinde ayrılıyormudur net bilgim yok,Sallamış olmayayım.Fakat uzun zamandır sigorta şirketlerinde ne yazık ki güzel bir sicilim var:)Araba,Ferdi kaza,ev,İş yeri vs...Bir kaç şirketle görüşmeme rağmen sizin çekindiniz durumdan dolayı rakamlar yüksek çıkıyor aslında.Hatta bir kaç şirket motora kasko bile yapmıyor.Çünkü çalınma olasılığı yüksek.
Servis bana ilk bakımın 800 km olduğunu ve Rodajın 1600 km tamamlanacağı bilgisini verdiler.Hatta kullanım klavuzunda da rodaj için aynı bilgiliyi vermişler.


kasko konusunda sicil olduğunu biliyorum ama detaylarına çok hakim değilim. forumu takip eden acentalar var, belki biri insafa gelip içerden bilgi verir bize.:bounce:

ninja 300ün ilk periyodik bakımı 1000km de, daha sonra 6k, 12k,18k,24k diye gidiyor.
Kullanım kılavuzuna göre rodaj ilk 800 ve ikinci 800km olarak ikiye bölünmüş ama dünya üzerinde 1000mil/1600km red line'a girmeden bu motoru kullanacak bir insan evladı olduğunu zannetmiyorum.
bakıma girene kadar motoru cidden çok dikkatli kullandım. ilk 800 km özellikle yoğun trafikte kullandım ki genel trafik hızı düşük olsun, ben de düşük devirle işi kotarabileyim. son 200 km de 6000/7000 rpmyi görmeye başladım. (bu arda bakımdan sonra görüyorum ki, 7000rpm'den sonra motorun sesi bayağı değişiyor uyarayım) ilk bakıma girdim, yağ ve filtre değişti zincir ayarlandı, yağlandı.
bakımdan çıktıktan sonra ne zamandır yapmak için yanıp tutuştuğum şekilde red linea kadar 1 /2 /3 vites tapa gaz gittim. inanın bunu bir kez yaptıktan sonra bir daha kırmızı ısıklarda yol, trafik müsaitse sakin kalkış yapmanız pek mümkün değil :pl:
bakım tablosu şöyle;
ix19h81.jpg

kazasız sürüşler.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Rodaj döneminde 4000 deviri geçmeyin yazıyor kitapçıkta. Ustayla konuştum zmotoda. Yüksek devirlere ara ara anlık çıkabilirsiniz fakat motorun gitmeknistemediğni hisissedince gazı bırak kompresyonla 4000 devirlere düşsün dedi. Dun akşam bolca uyguladım. Frenler rodajdan dolayı mı az tutuyor genelde de mi böyle bilmiyorum ama Duke ile kıyaslanamaz. 150lere çok rahat çıkabiliyor. Sevdim. Halen daha yatım depo duruyuor

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:33 ----------

Garanti kitapçığına 5000 kmde bir kontrol edilmesi gerek yazıyor
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
Rodaj döneminde 4000 deviri geçmeyin yazıyor kitapçıkta. Ustayla konuştum zmotoda. Yüksek devirlere ara ara anlık çıkabilirsiniz fakat motorun gitmeknistemediğni hisissedince gazı bırak kompresyonla 4000 devirlere düşsün dedi. Dun akşam bolca uyguladım. Frenler rodajdan dolayı mı az tutuyor genelde de mi böyle bilmiyorum ama Duke ile kıyaslanamaz. 150lere çok rahat çıkabiliyor. Sevdim. Halen daha yatım depo duruyuor

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:33 ----------

Garanti kitapçığına 5000 kmde bir kontrol edilmesi gerek yazıyor
lastiklere çok güvenmeyin, zaten irc kötü bir lastik(aslında lastik demek için kauçuk katkısı olması lazım, bildiğim kadarıyla irc nylon), ayrıca ilk 150km lastik için de rodaj süresidir, fren ve tutuş oldukça kötüdür. eğer olur da pirelli diablo rosso 2 lerle değiştirme imkanınız varsa ne demek istediğimi anlayacaksınız. kilonuz 75in üzerindeyse arka amortisör ayarını yüksetmeyi unutmayın. fabrika çıkışı 2.kademede duruyor, biraz sert ama daha iyi yol tutuş için 4.kademe idealdir.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
İki kişi kullanım için 2. Kademe yeterli midir ? Aldığım yerde fabrika çıkışı iki kişilik hazır olarak verildiği soylendi
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
İki kişi kullanım için 2. Kademe yeterli midir ? Aldığım yerde fabrika çıkışı iki kişilik hazır olarak verildiği soylendi

iki kişi kullanacaksanız en sona (5) almanız en iyisi bence. satıcılar bazen yanlış biliyor/bilgilendiriyor. keşke swevisteki ustayla konuşsaydınız. kullanım kılavuzuna bakabilirsiniz. 5 kademe var 1 en yumuşak 5 en sert, fabrika çıkışı 2. kademede geliyor. 65 kilo falan değilseniz uzun vadede amortisörü yorar, arıza çıkartır. en kötüsü de kilonuza göre bu ayarın yumuşak olması yol tutuşunuzu da olumsuz etkiler.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Pazar günkü geziye kadar 500 km kaldı onu yaparsam gidip ayarlatmam gerekecek. Zmotoda yaptırırım olmadı cuma günü

bugün gece 12de evde olacağım işten çıkıp yarın iş olmasına rağmen 100km turlayıp öyle uyurum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:33 ----------

istanbuldaysanız turlayalım bir ara...

bu arada ben Avrupa tarafındayım
cuma işten izin alabilirsem turlayacağım bütün gun
işiniz yoksa buluşulabilir
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
Pazar günkü geziye kadar 500 km kaldı onu yaparsam gidip ayarlatmam gerekecek. Zmotoda yaptırırım olmadı cuma günü

bugün gece 12de evde olacağım işten çıkıp yarın iş olmasına rağmen 100km turlayıp öyle uyurum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:33 ----------



bu arada ben Avrupa tarafındayım
cuma işten izin alabilirsem turlayacağım bütün gun
işiniz yoksa buluşulabilir

ne yaptınız yahu?
1 haftada rodajı doldurup bitirirsiniz bu gidişle. uzun yol şöförleri gibi yol yapmışsınız valla.
cuma gündüz bana pek uymaz ofisteyim. belki başka zaman.
keyifli sürüşler dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst