arkadaşlar kocaelinden yazıyorum ninja 300 special edition ı 11 nisan dan itibaren kullanıyorum.. motor hakikaten çok başarılı bence. şuan 850 km de. yakıt olarak 12 litre benzinle yaklaşık 280 km yol yaptım. performans olarak henüz daha bi hız denemesi yapmadım ilk 2000 km de de yapmayı düşünmüyorum. eğer alacak olan arkadaşlar varsa fiyat konusu şu şekilde; abs olmayan modeli standart fiyat zaten 5950 euro yani bu yaklaşık 17500 lira gibi bi rakam, sigorta ruhsat plaka vs. masrafıda 500 lira. temiz bi 18000 bayılıyorsun.. tavsiye edilir mi derseniz harbi konuşmak gerek; edilir..! sorusu olan varsa yanıtlamaya çalışırım.. herkese keyifli sürüşler 