Kawasaki Kawasaki Ninja 300R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 May 2014
Mesajlar
1
arkadaşlar kocaelinden yazıyorum ninja 300 special edition ı 11 nisan dan itibaren kullanıyorum.. motor hakikaten çok başarılı bence. şuan 850 km de. yakıt olarak 12 litre benzinle yaklaşık 280 km yol yaptım. performans olarak henüz daha bi hız denemesi yapmadım ilk 2000 km de de yapmayı düşünmüyorum. eğer alacak olan arkadaşlar varsa fiyat konusu şu şekilde; abs olmayan modeli standart fiyat zaten 5950 euro yani bu yaklaşık 17500 lira gibi bi rakam, sigorta ruhsat plaka vs. masrafıda 500 lira. temiz bi 18000 bayılıyorsun.. tavsiye edilir mi derseniz harbi konuşmak gerek; edilir..! sorusu olan varsa yanıtlamaya çalışırım.. herkese keyifli sürüşler ;)
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
arkadaşlar kocaelinden yazıyorum ninja 300 special edition ı 11 nisan dan itibaren kullanıyorum.. motor hakikaten çok başarılı bence. şuan 850 km de. yakıt olarak 12 litre benzinle yaklaşık 280 km yol yaptım. performans olarak henüz daha bi hız denemesi yapmadım ilk 2000 km de de yapmayı düşünmüyorum. eğer alacak olan arkadaşlar varsa fiyat konusu şu şekilde; abs olmayan modeli standart fiyat zaten 5950 euro yani bu yaklaşık 17500 lira gibi bi rakam, sigorta ruhsat plaka vs. masrafıda 500 lira. temiz bi 18000 bayılıyorsun.. tavsiye edilir mi derseniz harbi konuşmak gerek; edilir..! sorusu olan varsa yanıtlamaya çalışırım.. herkese keyifli sürüşler ;)
iyi günlerde kullanın. naçizane tavsiyem; arka amortisör ayarını 4.kademeye alın, bir de bütçeniz uygunsa orijinal ölçüde pirelli diablo rosso 2 ilk yapacağınız modifikasyon olsun.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
4. kademe çift kişilik olan kademe midir ?

amortisor konusu ninjada sıkıntılı diye biliyorum

sıkıntı yasamak istemiyorum. Benimki de yarına gelecek hayırlısıyla

terslik olmazsa persembe cuma altımda
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
fabrika çıkışı 2. kademede geliyor.
eğer ekipman dahil 80-85 kilo civarındaysanız biraz sert kalsa da en iyi ayar 4. kademe.

@brooklynnn kawasakinin amortisörünün sıkıntılı olduğıunu nereden çıkardınız acaba?
duke u satıp ninja 300 mü alacaksınız?
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
348
fabrika çıkışı 2. kademede geliyor.
@brooklynnn kawasakinin amortisörünün sıkıntılı olduğıunu nereden çıkardınız acaba?
duke u satıp ninja 300 mü alacaksınız?

Bu motor benimde ladarımda. Yerli yabancı forumlarda amortisörün bu araç için çok yeterli olmadığı onun kapasitesini kısıtladığı gibi şeyler okudum tıpkı lastikleri gibi :) (genelde uzun yola çıkmayın amortisörler buna pek uygun değil konfor sağlamıyor deniyor) özellikle sizin dediğiniz gibi amortisör fabrika ayarında bırakılır yükünüze göre ayarlanmazsa çok kısa sürede bozulduğunuda okudum pek çok defa. (Bu sanırım ninja 250r içinde geçerli bişey) Bu sayfada ninja 300r kullananlar deneyimlerini paylaştıkca bunu daha iyi anlıyacağız. Bende alır almaz lastikleri değiştirme niyetindeyim bide şu uzun yol için bir çözüm olsa.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Ninja 250de amortisör patlatan çok kişi var uygun ayarda gitmedikleri için. Benzeri durum bu motorda da olabilir. O bakımdan sertlik ayarını hep iki kişi biniyormuş gibi yaptıracağım. Duke 200 vardı. Sattım şimdi Ninja alıyorum
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Yeşil spe edt

plaka ruhsat çıkarma işlemleriyle alakalı bilgi istiyorum verebilecek olan

fatura artı sigorta elimde

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------

Güncel arkadaşlar yarın esenyurtta bu işi yapacağım. Bir günde hallolur mu ne dersiniz ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------

Çıkartamadım ruhsat plaka haftaya kaldı binme işi
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Ben de bugün special edicion için kaparo verdim.
Hafta içi, çarşamba gibi teslim ederiz dediler.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Zmotoda 2 adet vardı bugün gördüm. Motor binmeye hazır galeride işten güçten ruhsatı alamıyorum kafayı yeme aşamasındayım
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
special edition lar gerçekten çok iyi görünüyor, düz yeşil veya beyazlar ise çok eksik duruyor.

Geçen akreplisine bakmaya doyamadım. 300cc de güzel iş çıkarmış kawasaki:cat:
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Cuma sabah zmotodaydım evet
fakat bakmak için değil faturada ki yanlış adresimi düzeltmek için oradaydım

hafta içi müşavir koşturucam halletsin işi artık dayanamayacağım hafta sonu geziye katılacağım
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
Cuma sabah zmotodaydım evet
fakat bakmak için değil faturada ki yanlış adresimi düzeltmek için oradaydım

hafta içi müşavir koşturucam halletsin işi artık dayanamayacağım hafta sonu geziye katılacağım

9da ben de servisteydim, 10buçukta ayrıldım. ninja300ün ilk bakımı vardı. birisi vardı ninja 300ü inceleyen sanırım sizdiniz.
bu arada filtre ve yağ değiştikten sonra motorun sesi ve gidişi değişti resmen. bu motoru çok seviyorum. umarım isteyen herkes alır. kazasız sürüşler.
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
ben motorla beraber orijinal koruma takozu ve bir set lastik de aldım. size de tavsiye ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst