- Katılım
- 30 Haz 2011
- Mesajlar
- 2,819
Ben de yorum istiyorum ivmelenme yakıt bakım vs
yeşil mi beyaz mı bir de
yeşil mi beyaz mı bir de
Arkadaşlar Ninja 300ümü yakın zamanda Adana Motordan sipariş vericem.
Bana Anadolu banka ile anlaşmalı olduklarını söylediler (kredi çekicem) acaba % kaç gibi bi faiz koyalar?
Mesela 18.000 kredi çekersem ne kadar geri öderim (36 ay)
Birde son bir soru-
Bu 0 alet elime geçince ne kadar masraf yaparım muayne vs?
Ve neler yaptırılcak bana tek tek söylerseniz çok memnun olurum
Hayırlı uğurlu olsun öncelikle.
İlk 3 sene muayene yok.Senede bir sigorta var. ve 6 ayda bir yatırman gereken taşıt bandrolü var.
Eline geçince tek yapman gereken 3 masraf var canının sağlığı için hemde motorun için.
1)Koruma Takozu
2)Kaliteli Lastik.(Michilen tavsiye ederim)
3)Kaliteli ekipman
Evet sigortayı yaptırmak zorundasın zaten.Plaka çıkınca onlarda olacak zaten merak etme:cat:
siparişi verdim
bir haftaya altımda olur hayırlısıyla