Kawasaki Kawasaki Ninja 300R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

dhn

Katılım
2 Eyl 2013
Mesajlar
83
Maalesef konuda kullanan kimse yok ama maşaallah herkesin bir diyeceği var,Yok mu bi insanı kamil ecük makineden bahsetsin.

Ha birde yeter artık bunu almam 600 lük alırım cümlesinden:pr: , Git al arkadaşım git al da kurtulalım bu klişeden......
 
Katılım
29 Mar 2014
Mesajlar
3
Arkadaşlar Ninja 300ümü yakın zamanda Adana Motordan sipariş vericem.
Bana Anadolu banka ile anlaşmalı olduklarını söylediler (kredi çekicem) acaba % kaç gibi bi faiz koyalar?
Mesela 18.000 kredi çekersem ne kadar geri öderim (36 ay)
Birde son bir soru-
Bu 0 alet elime geçince ne kadar masraf yaparım muayne vs?
Ve neler yaptırılcak bana tek tek söylerseniz çok memnun olurum
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Arkadaşlar Ninja 300ümü yakın zamanda Adana Motordan sipariş vericem.
Bana Anadolu banka ile anlaşmalı olduklarını söylediler (kredi çekicem) acaba % kaç gibi bi faiz koyalar?
Mesela 18.000 kredi çekersem ne kadar geri öderim (36 ay)
Birde son bir soru-
Bu 0 alet elime geçince ne kadar masraf yaparım muayne vs?
Ve neler yaptırılcak bana tek tek söylerseniz çok memnun olurum

Hayırlı uğurlu olsun öncelikle.
İlk 3 sene muayene yok.Senede bir sigorta var. ve 6 ayda bir yatırman gereken taşıt bandrolü var.
Eline geçince tek yapman gereken 3 masraf var canının sağlığı için hemde motorun için.
1)Koruma Takozu
2)Kaliteli Lastik.(Michilen tavsiye ederim)
3)Kaliteli ekipman
 
Katılım
29 Mar 2014
Mesajlar
3
Hayırlı uğurlu olsun öncelikle.
İlk 3 sene muayene yok.Senede bir sigorta var. ve 6 ayda bir yatırman gereken taşıt bandrolü var.
Eline geçince tek yapman gereken 3 masraf var canının sağlığı için hemde motorun için.
1)Koruma Takozu
2)Kaliteli Lastik.(Michilen tavsiye ederim)
3)Kaliteli ekipman

Çok teşekkürler üstadım.Motor elime geçince sadece sigorta ve taşıt bandrolü yatırım trafiğe çıkabilirim öyleyse?
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Evet sigortayı yaptırmak zorundasın zaten.Plaka çıkınca onlarda olacak zaten merak etme:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Rica ederim hayırlı uğurlu olsun.Mersine yolun düşerse beklerim Ninja 300 çok güzel bir motor epey araştırmıştım.
Kaydırmalı debriyaj,Daha düşük yakıt tüketimi
Daha iyi yanmayı sağlayan özel pistonlar. vs.
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
348
Arkadaşlar aranıza yeni katıldım herkese merhaba.
Bu yaz bende ninja 300 almayı planlıyorum. Kafama takılan bir konu var. Niçin üretici göstergeyi digital ekran yaptığı halde içine o anki vitesi gösteren bir sembol koymamış bukadar basit bişeyi niye atlıyor bu adamlar amaçları ne anlayamadım. Çünkü konuyu biraz araştırınca dışardan ilave basit bir apart ile harici bir vites göstergesi takılabiliyor motora. Yıl olmuş 2014 üretici vitesi gösteren bir panel yapmaktan niye kaçınmış anlam veremedim doğrusu bu konuda fikri olan paylaşırsa sevinirim teşekkürler.
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
hadi hayırlısı. detaylı tecrubelerını aktarırsın artık,resımlı vıdeolu :)
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
ben yazar anlatırım
alıp aldım deyip kaçanlardan olmadım olmam
sansa alıyorum bu motoru merakımdan

yurtdısı sıtelerı okumaktan helak oldum
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
348
Mesajını sabırsızlıkla bekliyoruz benimde gönlümde special edition var.
 

dhn

Katılım
2 Eyl 2013
Mesajlar
83
siparişi verdim
bir haftaya altımda olur hayırlısıyla

Hayırlısı olsun dostum inşallah hep güzel günlerde kullanırsın. Makineye diyecek söz yok bende ilk fırsatta ( param olduğunda :) almayı planlıyorum . Gerçekten 600 lükten hiç bir farkı yok varsın 180-190 yapsın bence fazla fazla yeter . Yinede bir kaç ön izlenim bir kaç foto atıp konuyu hareketlendirirsen seviniriz.
 
Katılım
30 Kas 2013
Mesajlar
345
Hayırlı olsun pek çok kullanıcıya ışık olacaksın kardeş güle güle kullan kıskandım bak seni şimdi :)
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
Yok böyle birşey. Vergileri unutmayalım ama :santa:

İmkan olursa şayet aşık etti meret kendine. Almak istiyorum önümüzdeki seneye.
çok yakısıklı olmus.
Kawasaki kendine yakısanı yapmıs.
Alacak olan ve almış olanlara şimdiden kazasız sürüşler kıymetini bilin :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst