- Katılım
- 30 Haz 2011
- Mesajlar
- 2,819
yakısmayan hareketler bunlar
merhabalar, mayıs ayından beri ninja 300 kullanıyorum. ilk motosikletim ve bu motosikletle hem kullanmayı hem de motosiklet dünyasında işlerin nasıl yürüdüğünü öğrenmeye çalışıyorum. geçen hafta ufak bir kaza geçirdim. kaza ufak ama grenajda derin çizikler oluştu, kuyruk kısmında ufak bir kırık oluştu (1 cm2 kadar) ve vites pedalı yamuldu. pedalı düzelttim ve motosikleti bu haliyle sorunsuz kullanabiliyorum. merak ettiğim konu ise grenajdaki çizikler canımı sıkıyor ve değiştirmek istiyorum. değiştireceğim parçayı nerden, nasıl tedarik edeceğim? yetkili servistenmi satın alacağım internettenmi satın alacağım? eğer internetten alacaksam hangi siteden sorunsuz halledebilirim? şimdilik bunlara cevap bulabilirsem benim için kafidir.
Mantik veremeyecek bisey yok otv`nin 250 cc sonrasi uctugu euronun 3.3 tl oldugu ulkede gayet normal.bu motorun bu kadar pahalı olmasına mantık veremedim
bu motorun bu kadar pahalı olmasına mantık veremedim
herkese merhaba..siteye yeni katıldım..üye olmadan önce yorumları okudum, evet 300cc vergilerden dolayı pahalı olabilir ama bu zevk meselesi.ben ninja 300e ilk gördüğüm anda aşık oldum ve pazartesi günü sipariş vericem ister enayi diyin ister başka bir şey ben bu motoru alacağım para konusunda itirazı olan kendine saklasın .bu benim düşünmem gereken bir konu sizin değil.almak isteyen diğer arkadaşlarında heves kırılmasın ama teknik bakımdan yada servis yada parça bakımından olumsuz yönde her eleştiriye açığım