Kawasaki Kawasaki Ninja 300R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Arkadaşlar herkezin tarzı farklıdır buna saygım var ben bu tarz polemiklere asla girmezdim fakat canıma tak etti artık ya..ZERO nun yazdıklarını görmüyormusunuzda bana kızıyorsunuz..düzgün bir ustlupla elimden geldiği şekilde anlatmaya çalışıyorum..ama nereye kadar alttan alayım..konu şu motor o motor bu motor mevzusunu ben yapmıyorum..sürekli çok pahalı gereksiz tarzı yorumlar ben demedimki daha cbr 250 şu bu ama dayanamadım artık ben gördüm o motoru..kulanan insana saygım var..gereksiz bürsürü yorum yapılıyor hanginiz kullandınız pardon ama? ben kaliteyi seviyorum şeklide seviyorum paramda var :D bu başlangıç motorum daha büyük cc lere geçilecek..inşallah..yaptınığız yorumları bir okuyun siz çocukca göstergesi dandigmiş hızlanması iyi değilmiş fiyatı pahalıymış ktm 390ı beklerken sıkıldım da aldım ben bunu:D ki fiyatı daha belli değil ktm 125 5000avro 390 5010 avro olacakmış nitros da standart olacakmış..:D hiç binmediğiniz hiç kullanmadığınız bir şeyi nasıl yorumlarsınız kağıt üzerinden baka baka ya :D mahalle muhabbeti olmuş harbiden daha fazla sizin bu muhabbete inemem yapacak işlerim var..

mesajıma tekrar bak bakalım herhangi bir nick/isim geçiyor mu? herhangi bir kimseye ithamda bulunmuş muyum? yarası olan gocunur koç sen rahat ol, yoksa rahatsız ederler :)
bu arada kimse seni burada zorla tutmuyor. istediğin zaman sağ üstteki çıkış butonuna basmakta özgürsün. hani mahalle muhabbetine inemezmişsin ya...
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
14
Bu muhabbet kedi-ciğer işine dönmüş,alıp da kullanan arkadaşlara hayırlı olsun,kazasız belasız binin.Sonuç da Kawa yapmış,bu motoru alım gücü olan alır,satışı az olsa ne olur,çok olsa ne olur,yada satışı dursa ne olur.Evet fiyatı belki biraz daha uygun olsa daha iyi olurdu,ama ucuz Kawasaki zaten yokki.Varsa haberimiz olsun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bak koçum sende tek silindirli honda kullandın galiba bir eziklikmi yaşıyorsun ninja 300 alamıyorsun galiba koç sen tek silindirli cbr 250 kullanan yandaşlarının formunda eglene dur ozaman bir sorun olmaz sağlıcakla kal .sonuçda kawasaki yapmış parası olan alır almayan baka kalır cbr 250 le eğlene durur.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
ah şu kopleksli insanlar...
kullandıkları motoru bi halt sanıp, başkaları hakkında bilip bilmeden konuşup, onları ezmeye çalışanlar...

nereden bilecekler ki b.. attıkları insanların, kendi kullandığı motorları on'a katlayacak arabaya bindiğini?

nereden bilecekler ki b.. attıkları insanların, anası babası istemediği için, onlar üzülmesin kırılmasın diye motor alamadıklarını?

nereden bilecekler ki b.. attıkları insanların, başkalarını kıskanacak yaşı çoktan geçip, kişiliği oturmuş insan olduğunu?

işte hep ''nerden bilecekler'' değil mi?
yazık, işte bu insanlar acınacak durumdalar çünkü cahiller
görmezden gelmek lazım
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
ne bu mal beyanı mı?

ah şu kopleksli insanlar...
kullandıkları motoru bi halt sanıp, başkaları hakkında bilip bilmeden konuşup, onları ezmeye çalışanlar...

nereden bilecekler ki b.. attıkları insanların, kendi kullandığı motorları on'a katlayacak arabaya bindiğini?

nereden bilecekler ki b.. attıkları insanların, anası babası istemediği için, onlar üzülmesin kırılmasın diye motor alamadıklarını?

nereden bilecekler ki b.. attıkları insanların, başkalarını kıskanacak yaşı çoktan geçip, kişiliği oturmuş insan olduğunu?

işte hep ''nerden bilecekler'' değil mi?
yazık, işte bu insanlar acınacak durumdalar çünkü cahiller
görmezden gelmek lazım
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
ne bu mal beyanı mı?

buradan bunu çıkarmanız açıkçası beni bayağı şaşırttı.
ne olduğuna gelirsek sadece kişiye cevaben MAL beyanı :)
bir nevi mal'ı beyan ediyorum :wiinkk:
anlayana davul zurna hesabı

fakat siz istediğiniz gibi anlamakta özgürsünüz tabi
 
Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
112
bu nasıl topic ya :D
aklı başında kullanıcılar varsa davet edin de motosikleti tanıyalım az.
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Sayfa epey amacından sapmış, bir önceki sayfada yazılan; cbr250 ilk kalkışta bunu yer muhabbetine fena güldüm :) Bu nasıl bir ezikliktir, cahilliktir, gereksizliktir ya, ulan madem illaki konuşmak istiyorsun havadan sudan konuş daha mantıklı olur. ninja 300 ün torkuda, gücüde cbr a göre hatrı sayılır derecede yüksek daha ne gerek var performansları karşılaştırmaya.
Bu işler tercih meselesidir kimisi az yaksın, performansı küçük cc lerden fazla olsun ve yeni olsun diye düşünebilir ve ninja 300 ü mantıklı görür, çokta normal bir karardır bu.
Kimiside performans deli olsun yakıt umrumda değil deyip o paraya 2. el 600 cc naked almak isteyebilir bu da normaldir. Anormal olan ise o kadar paraya 300 lük motor alınır mı şeklinde akıl verici konuşmalar yapmaktır. Herkesin bir zevki, tarzı, mantığı ve düşünme yetisi vardır millete akıl verenler önce bu saydığım yetilere bu motoru alan arkadaşlarında sahip olduğunu düşünüp saygı duymalılar
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
cbr 250 kalkısta nınja 300 u yer diye kim nerde yazmış,merak ettim gercekten.

+duzeylı yaklasma cabalarımıza ragmen :

ayıptır ama cbr250 gördüğüm en aşşağlık motor bu kadar adi paspal kalitesiz işçiliği bir araya getiripte süpert sport katagorisine soktuğu için dünya markası olan hondayı kınıyorum..sel bukadarmı etkiledi ya japonyayı üretmeyin o zaman madem ürettiniz 1500 2000 tl fazlasına maal edin adam gibi bişey olsun..adam diyorki cbr 250 başlangıçda senin motoru yer benim motor hafif :D 26 beygir ya :D inanın güldüm ve yüreğinin soğuması için tek kelime etmedim başlangıç motoru alıncaksa yada ekonomik açıdan düşük cc kullanılacaksa cbr 250 hariç diğer bütün motorların gideri var..son olarak altın elbiseli adamın bir videosu var 250 cc katagori değerlendirmesi onu izleyin..birde orda cbr 250 kullanıcısı var 7 -8 kişler sanırım herkez ninja 250 için iyi yorumlar yaparken o çocuk resmen çatlamış ya hep pislik attı motora onuda görün :D neden bukadar sinirlendiğimi anlarsınız :D

gibi bir mesajdan sonra ınsanın bısey yazası da gelmıyor gercekten.nınja 250 baslıgında da yazdım.canım motorlar ve baslıkları duzeysız kullanıcılar yuzunden gozden dusuyor.oysa ki guzel paylasım ve bılgı & tecrube aktarımlarıyla su motordan daha fazla reklamı yapılır & satılır buna emınım. ınsanlar cbr 250 ye kufur edılmesını degıl nınja 300 un fotoları-detayları-vıdeoları-tecrubelerını beklıyor. bunu anlamak cok mu zor , merak etmıyor degılım...
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Forumda kimse yazmamış ayyıldız34 nickli arkadaşa dışarıda öyle demiş cbr250 li bir arkadaş. Bunu bir önceki sayfada belirtmiş, bu arada cbr250 hiçte kalitesiz bir motor değil aksine kalite hissi uyandıran bir motosiklet
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
wolrath, zero adlı üyenin ayyıldız arkadaşımıza dediklerini okumadın galiba lütfen numaralı gözlüklerini tak.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yarası olan gocunur koç sen rahat ol, yoksa rahatsız ederler . rahatsız olacak olan varsa o sen olursun arkadaşım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:03 ----------

istediğin zaman sağ üstteki defol butonuna bas cbr formuna defol kardeşim
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
istediğin zaman sağ üstteki defol butonuna bas cbr formuna defol kardeşim

bunu kime söylediğini de yazsaydın bari. daha etkili olur :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:08 ----------

yarası olan gocunur koç sen rahat ol, yoksa rahatsız ederler . rahatsız olacak olan varsa o sen olursun arkadaşım.

bunda ne var küfür mü etmişim? bir şey bulamayınca cımbızla laf seçmek.. :) üstünüze yoktur eminim :cat:
bu arada emin ol beni rahatsız edemezsin :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mal beyanın biraz az olmuş bu kadar fakirmisin yardım edelimde bi ninja 300 al mal beyanına eklersin

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:13 ----------

polemik yapma kendi forumunda eğlen burası bisiklet kullananların formu değil .
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
mal beyanın biraz az olmuş bu kadar fakirmisin yardım edelimde bi ninja 300 al mal beyanına eklersin

vergi vermekten hoşlanmıyorum. bonkör değil cimri biriyim. işi gücü olan bir insanım. ailemi ikna edemediğim için motor alamıyorum başka birşeyden değil
çok istiyorsan sen alabilirsin.
ayrıca mal beyanımı buraya yazacak kadar görgüsüz bir insan değilim.
ne demişler?
kişi kendinden bilir işi
onun için bana karşı yorumlarınızı düşünerek yazarsanız iyi olur
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
138
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu motorun kullanıcısı yok sanırım. Ayyıldıza bin bir kere fotoğraf ekle demişler bir tane resim yok konuda :D Bi resim ekleyin kullanan varsa!
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Beyler youtube de amerikada falan en güzel başlangıç motoru falan deselerde bu motorun başlangıç motoru ile alakası yok. 0-100'e 6.5 saniyede çıkabilen başlangıç motorumu olur. Tamam gaz elmizde motorunda anında torkundan ön tekeri kaldıran bi gücü yok ama yinede bu motordan kaza belayı geçersek zevk alabilmek için bir 5-10 bin km 125cc tecrubesi, motorculuk hakkında bi alt yapı gerekir..

konunun buraya gelmesi konudaki motor sahibi arkadaşın ilk motoru olması... ve keyiflice gazlayıp, virajlara yatıcağına, işi biraz luzumsuz laf kavgasına dökmesine sebep olmuş.

Yani keyif alamamış motorundan. Keşke ybr, cbf gibi modelleri biraz kullanıp bunu alsaydı da biri çıkıp cbr250 bunu kalkışta geçer deyince gülüp geçebilirdi, veya gazlayıp:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gp500 kardeşim sen galiba bu motoru tek silindirli cıbır 250 zannettin galiba hondanın nedense torku ve hızı düşük sütçü beygirleri üretmede üstüne yoktur.nedense motogp ve diğer dünya klasmanındaki yarışlarda olsun ya 3 ya 4 üncü gelmesi bü yüzden değilmidir.hondanın sütçü beygirine bir örnek nc 700 . 700cc lik bir motora 50 hp güç koymuş aynı katagorideki kavasaki zx6 veya yamaha xj6 ya bak xc 700 sütçü beygiri gibi kalmıyormu arkadaşım .bilmiyorsan öğren.cahil kardeşim sen hiç tek silindirli bir racing motor gördünmü işte sana söylim cıbır 250.şimdi ben sana gülüp geçeyim cahil kardeşim .hiç tek silindirli racing motor olurmu en cahil motorcu bile sana kıçıyla güler.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
sevgili arkadaşlar wolrath syanur gp500 syanur zero...

ayyıldız arkadaşın galiba kendi açtıgı ek hesabı muratlion yada çok yakın bi arkadaşıda böyle milleti sövüp duruyor.

ayyıldız kardeşim kimse motorunu kötülemiyor kimse seni ezmeyede çalışmadı kendi kendine cbr 250yi kötülemeye başladın bu forumun belli başlı kültür kuralları vardır sen cbr 250 berbat igrenç kötü git tek silindirle eglen dersen cbr 250 kulanıcılarını kendine düşman edersin. hyo 250gt içinde desende aynı tepkiyi alırsın ne demek istedigimi anlamıssındır.

600rr al geber 1000rr al mezar falan demen senın için geçerli senin gibi tecrübesiz biri alırsa olacak son budur evet lütfen kendin için konuş genelleme yapma kıyasladıgın makinalar 4 silindir kendi çizgini koru daha fazla düşman edinme 600rr ve 1000rr kullanıcılarınıda kendine düşman ediniceksin.

Şahsen bana sorarsan ben senin ninja 300 aldıgınada pek inanmıyorum şu durumdan sonra alsanda inan senin degerlendirmelerin umrumda olmaz çünkü resmen ninja 300 başlıgını kirletiyorsun muratlionla beraber.

ben bu forumda 2009dan beri takılıyorum gp500 yazılarınıda syanurun ve zeronun yazılarını severek ve begenerek okudum. wolrath 600rr biizim gurubumuz üyesidir ve arkasında artçı olarakta dolaşmışlıgım var fakat nedense seni ilk defa duyduk burda hatrı sayılır kişilere gelip çemkirmen herkezin gözünden düşmene sebeb olacaktır. şahsen benim gözümden böyle oldun.

burda cbr 250 kullanıcılarını eziyorsun fakat sana hiç dedilermi daha motoru yeni aldın garajdan ellerin titreyerek çıkardın motoruda gelmişssin bizi topa tutuyorsun diye.

muratlion ninja 250 var diye nasıl olurda bu kadar pohpohlarsın kendini. ozaman gelsin bir 1000rr kullanıcısıda sana al ninjanla 2 silindirinle fıtı fıtı eglen desin hoş olurmu ?

buraya daha fazla yazmayın bence git gide düşman kazanıyorsunuz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst