- Katılım
- 5 Şub 2012
- Mesajlar
- 2,323
Arkadaşlar herkezin tarzı farklıdır buna saygım var ben bu tarz polemiklere asla girmezdim fakat canıma tak etti artık ya..ZERO nun yazdıklarını görmüyormusunuzda bana kızıyorsunuz..düzgün bir ustlupla elimden geldiği şekilde anlatmaya çalışıyorum..ama nereye kadar alttan alayım..konu şu motor o motor bu motor mevzusunu ben yapmıyorum..sürekli çok pahalı gereksiz tarzı yorumlar ben demedimki daha cbr 250 şu bu ama dayanamadım artık ben gördüm o motoru..kulanan insana saygım var..gereksiz bürsürü yorum yapılıyor hanginiz kullandınız pardon ama? ben kaliteyi seviyorum şeklide seviyorum paramda varbu başlangıç motorum daha büyük cc lere geçilecek..inşallah..yaptınığız yorumları bir okuyun siz çocukca göstergesi dandigmiş hızlanması iyi değilmiş fiyatı pahalıymış ktm 390ı beklerken sıkıldım da aldım ben bunu
ki fiyatı daha belli değil ktm 125 5000avro 390 5010 avro olacakmış nitros da standart olacakmış..
hiç binmediğiniz hiç kullanmadığınız bir şeyi nasıl yorumlarsınız kağıt üzerinden baka baka ya
mahalle muhabbeti olmuş harbiden daha fazla sizin bu muhabbete inemem yapacak işlerim var..
mesajıma tekrar bak bakalım herhangi bir nick/isim geçiyor mu? herhangi bir kimseye ithamda bulunmuş muyum? yarası olan gocunur koç sen rahat ol, yoksa rahatsız ederler
bu arada kimse seni burada zorla tutmuyor. istediğin zaman sağ üstteki çıkış butonuna basmakta özgürsün. hani mahalle muhabbetine inemezmişsin ya...