Kawasaki Kawasaki Ninja 300R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Kawasaki Ninja 300R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

KAWASAKİ NİNJA 300R HAKKINDA HERŞEY BURADA

Şimdiden alacak arkadaşlara hayırlı olsun.


Fiyatı: € 7.000


Üretici Sitesi:
http://www.kawasaki.com.tr/

Kawasaki-Ninja-300-2-W.jpg


Ekran+Al%C4%B1nt%C4%B1s%C4%B1.PNG


090512-2013-kawasaki-ninja-300-1.jpg


2013-Kawasaki-Ninja-300-WING1842.jpg


2013-kawasaki-ninja-300-photo-11_640x480.jpg


kawasaki-ninja-300.jpg



big_102385266as4.jpg
 
Katılım
26 Ağu 2005
Mesajlar
348
kullanan yokmu :) günümüz şartlarında bu motora çoğu kişi 16000-17000 tl vermez gibi ama zevke göre değişecektir.
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
Yzf 125e 10 bin veren buna fazlasıyla 16 bin verir. En azından 300 cc 40 hp motor var, tam ss olmuş yeni stil ile keşke ötv vurmasaydı şu güzelim motoru belki maddi gücümüz yetebilirdi. Benim tahminim bu 300 cc 40 hplik motor ile 200 ü devirebilir bu motor acaba hiç deneyip test eden var mı ?
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
212
Gerçekten hakkını vermek lazım ss tarzım olmasa da ninja dersine çok çok iyi çalışmış bütün eksikliklerini faslasıyla gidermiş tek sorun fiyat oda distribütörden şimdiden alacaklar güle güle kullansın. :)
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
z moto ve fiyatı harici herşey cok güzel olmuş..
cbr 500 rr cıktıgında fiyatı büyük ölcüde ninja 300 le aynı seviye de tutarsa bu motosikleti büyük ihtimal biraz zor görürüz gibi geliyor
tabi yzf r 125 e 10 bin tl veren adam buna da o parayı verebilir o da ayrı konu
cok güzel motosiklet
şuan yzf r 250 geliyor 2013 model onu cok merak ediyorm
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Yeni konu hayırlı olsun. Alan arkadaşlar kazasız, belasız motorlarını kullansınlar. Fiyat hakkında yorum yapmayacağım. Amaca göre istenilen fiyata alınıp, binilebilir. Fakat, ninja 300'de gözüme çarpan ve görsel olarak en beğenmediğim özelliği, radyatör altında ki boşluk oldu. Oraya plastik bir ızgara yapabilirlerdi...
 
Katılım
4 Tem 2005
Mesajlar
214
turkiyenin en az kullanicisi olan motoru olmasi dilegiyle baslik hayirli olsun
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Yzf 125e 10 bin veren buna fazlasıyla 16 bin verir. En azından 300 cc 40 hp motor var, tam ss olmuş yeni stil ile keşke ötv vurmasaydı şu güzelim motoru belki maddi gücümüz yetebilirdi. Benim tahminim bu 300 cc 40 hplik motor ile 200 ü devirebilir bu motor acaba hiç deneyip test eden var mı ?

son vites 13000 devirde sayac 185 te oluyor. Zaten redline a girmis oluyosun. o yuzden 200 km gibi bir beklentin olmasin. nc 700s bile 50 beygir ve bunun 2 kati torkuyla 195 de kaliyor duzde. Ama cbr 250 yi tabiri caizse rezil edecek bi 0-160 i var makinanin:) Fizik kanunlari ve beygir/ ton hesaplari bunu soyluyor
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
405
Bende bu sabah yeni öğrendim bu motoru . Hemen araştırdım.
Motor çok güzel eyvallah . Ama 300 cc için 16-17 bin lirada fazla be hacı . Bu motor 400 cc olsaydı tamam hak verirdim o paraya. :cat:
 
Katılım
8 Kas 2012
Mesajlar
13
Abi şundaki şekile , sese , duruşa kanıp 16 milyar veresim var desem yalan olmaz vallahi :) 2008 600rr la bu kadar ilgi toplamazsın bence ;) Yani şuan o kadar param olsaydı , düşünmezdim sanırım :)
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
2013 model bir motor getiriyorsun,300 cc 44 hp koyuyorsun üzerine ve benim kullandığım apache ile aynı kalınlıkta bir ön amartisörler ile piyasaya sürüyorsun..bu makine madem ss sınıfında olmacak neden ters maşa değil sorgularım..
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
böylesine güzel bir motorun 185 son hız olması çok kötü. 250cc 33 hp ten son hız olarak ne farkı kaldı anlamış degilim.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Abi şundaki şekile , sese , duruşa kanıp 16 milyar veresim var desem yalan olmaz vallahi :) 2008 600rr la bu kadar ilgi toplamazsın bence ;) Yani şuan o kadar param olsaydı , düşünmezdim sanırım :)

Abartmışsın hocam.140 arka teker var,600rr la kıyaslıyosun :) Yandan görüntüsüne aldırıp 600 lük gibi görünür.Ama arkadan bakınca lastik,önden bakınca kafa grenajı nın küçüklüğü belli eder ( 600rr ile kıyaslanırsa )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst