Kawasaki Kawasaki Ninja 300R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
14
her şeyden önce motor işi gönül işi.. farklı bir markanın farklı kategorideki bir modeli daha ucuz olduğu (veya piyasaya yeni sürüleceği) için fikriniz değişmez.. aynı kategorideki rakipleri arasında maddi gücünüze göre bir tercih yaparsınız.. dolayısı ile ktm ve ninja karşılaştırmasını ben anlamsız buluyorum.. ninja 300 piyasasını etkileyebilecek tek motor bence yzf r250, onu da çıkarırlarsa..
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
ktm 390 6500 euro ya satılacak barkın bayoğlu fuarda ktm müdürü ile konuştu

6700-6800 gibi bir rakam hatırlıyorum ben.

Ayrıca Ninjayı bitirir deniyor da Ninja 300 zaten bitik. CBR 250 den 6000 tl daha pahalı ne kadar hoş motor olasada ölü doğdu. Sadece özel müşterisi var. Ortada adam akıllı satış yok ki...

Ayrıca duke 200 kullananlar 110-120 den sonra sürüşün huzursuz olduğundan bahsediyorlar. naked'ın rüzgar sıkıntısına dukenin hafifliği ekleniyor. Duke 390 ise sadece 5-10 kilo ağır. Tamam oldukça seri olacak ama bir motora 16 bin verip otobanda basamamak da nasıl olacak bilemiyorum.

Yani kısaca kimse kimseyi bitirmez, ikiside az bulunan motorlar olur
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
en fazla 7500 euroya satılsın, servisi sağlam olsun ninja 300 e geçmiş olsun. :p

şahsi kanaatim bu yönde

Tabi tabi, zaten KTM servisindekiler de bakıma gelenlere aynen öyle diyor;

"Abi bırak bize motoru sağlam olsun....buyrun faturanız, geçmiş olsun"

6700-6800 gibi bir rakam hatırlıyorum ben.

Ayrıca Ninjayı bitirir deniyor da Ninja 300 zaten bitik. CBR 250 den 6000 tl daha pahalı ne kadar hoş motor olasada ölü doğdu. Sadece özel müşterisi var. Ortada adam akıllı satış yok ki...

Ayrıca duke 200 kullananlar 110-120 den sonra sürüşün huzursuz olduğundan bahsediyorlar. naked'ın rüzgar sıkıntısına dukenin hafifliği ekleniyor. Duke 390 ise sadece 5-10 kilo ağır. Tamam oldukça seri olacak ama bir motora 16 bin verip otobanda basamamak da nasıl olacak bilemiyorum.

Yani kısaca kimse kimseyi bitirmez, ikiside az bulunan motorlar olur

Büyük ihtimalle 6500€ dan fazla olacak. Dediğin gibi ninjanın ancak özel müşterilere hitap ettiğini kabul etmek lazım şuanda.
Bunun 1.sebebi fiyatı(gücüne oranla).

2.sebebi ise kullanım alanı ve amacı. Belki bazıları ş.içinde ulaşım için çok pratik dese de öyle değil tabi. Zaten üretim amacı o değil. Oturuşu ve amortisörleri pratik ve konforlu sayılmaz. En basitinden 10.000 d/d max tork, 11.000 d/d max güç veren bir makinanın amacının ş.içi veya günlük kullanım olmadığı çok açık. En basitinden bir yan yatırmada dünya grenaj parası ödenecek. Ama seven alır günlük kullanmaz mı, kullanır gayette. Ama işte o grup "özel müşteri" diye tabir ettiğimiz, sınırlı sayıdaki kişi. Bir de h.sonu gazlamacıları bu motoru tercih edebilir.

Duke 390 ise bu bahsettiğim ikinci olumsuz sebepten çoğunlukla kurtulmuş olacak. Bir çok kişinin ihtiyacına hitap ettiği için o fiyat bir kez daha gözden geçirelecektir. Üstelik 1000~2000 TL daha ucuza +5hp güç sunması da iyi reklam olacaktır.

Tamam fiyatı uygun değil ama 40~50 hp çok kilit bir güç. Uzun yolda tatmin edici, ş.içinde ise inanılmaz zevkli bir aralık. Zaten Naked'ların bunun üzerinde güce sahip olması bir bakıma israf oluyor. +120 hm/h gibi hızlardaki genel karakterinden ötürü müşteri kaybı olacaktır ama Ninja300 den çok daha fazla müşterisi olacağı garanti.
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
31
teşekkür ederim alda artık gezelim...bu arada kuzenim haftaya alıyor..iş yerinden bi arkadaşıımda alıcak herkezin beklentisi bakıç açısı farklı sonuçta...bana fazlasıyla yeterli..barkın abiye facebook tan mesaj yazdım..oda en kısa zamanda motorumu deniyceğini söledi..bakalım bana göre eksileri yok tabi barkın abi ne dicek onu merak ediyorum..:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:57 ----------

Ktm 200 Duke ABS 5.500 euro'ya satılırken Ktm 390 5.000 euroya satılırmı sence.:)




yok canım ktm 390 aldığım duyumlara göre ilk 5000 bin tanesini bedava dağıtacakmış müşteri kitlesini arttırmak ve reklam yapmak için..:)
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Tabi tabi, zaten KTM servisindekiler de bakıma gelenlere aynen öyle diyor;

"Abi bırak bize motoru sağlam olsun....buyrun faturanız, geçmiş olsun"

yav alt tarafı 2 kelime şey yazdım. neyin hazımsızlığı bu? her satılan motordan yüzde mi alıyorsunuz?
 
Katılım
1 Ocak 2013
Mesajlar
49
arkadaşlar lanet olası bu motoru kullanan olmadımı hiç bilgilendirecek... en azından yakıt sarfiyatını öğrenseydik.
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
31
selam arkadaş bu motoru kimse sevmiyor çünkü kimse bu motoru almıyor :) ben kullanıyorum rüya gibi bi motor az yakıyor çok iyi uzuyor..avro düşmüş alacaksan bence almalısın..he altarnatifler hiç bir zaman bitmez...ona o kadar para verene kadarla başlar muhabbet ucu bucağı bitmez uzarrr gider..sahibinden.com da takip ettim bu motorları bende ordan aldım..inan satmaya kalkınca 10 15 günde satılıyor..tavsiyem sıfır alacaksan al..almıycaksan ikinci elini bekleme yok :) sezon sonunda satmak istersem satıcam...satıcamıda sanmıyorum... 20 tl benzin aldım..acemilikte var sakin hızlı mızlı 100 km gitti..enjeksiyon lu olduğu için sanırım birde eco modu var :) hız,konfor,şekil, çok güzel bana göre harika....BANA GÖRE...:D burda yada diğer sitelerde yorumlar sağlıklı olmaz çünkü.. okadar para verene kadar 2 lira fazla ver 600 rr al geber :) yada 2 daha koy 1000rr al direk mezar teslim..he yok ben zaten iyi bir motorcuyum diyorsan..dikkat edersen 600 lük 1000 lik makinaların altında düşük cc li makinelerle takas olur diyor.. :)cbr 250r 26 beygir yakından gördüm berbatt.....:) ninja 250 r 33 beygir iyi... bu 40 beygir dostum 2 silindir 8 subap seside güzel gidişie duruşuda pahalı ama KALİTE HER ZAMAN PAHALI OLMUŞTUR..cbr 250 kuzenime alcaktık yan yana getirdik keşke getirmeseydik..:)sen cbr 250 al bence..parçası ucuz :) her yerde servis :) 10000 km bakım :) boşver napcan kaliteyi..
 
Katılım
24 Tem 2011
Mesajlar
40
Ninja 300R kullanıcıları biraz fotoğraf paylaşsalarda gözümüz gönlümüz açılsa olmaz mı :cat:
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
31
ya kardeşim vallahi varya daha hayırlı olsun bile demeden.çok pahalı,elinde patlar,bürsürü korku hikayeleri ve acayip yorumlar:D birde cbr 250 kulanan arkadaşlar yok dik oturuşlu bu adam 195 :D geçenlerde yıkamacıda yan yana geldik benim boy 1.78 :D ben kimsenin kullandığı motor hakkında yorum yapmam..şahsi fikrim sorulmadıkça :D ayıptır ama cbr250 gördüğüm en aşşağlık motor bu kadar adi paspal kalitesiz işçiliği bir araya getiripte süpert sport katagorisine soktuğu için dünya markası olan hondayı kınıyorum..sel bukadarmı etkiledi ya japonyayı üretmeyin o zaman madem ürettiniz 1500 2000 tl fazlasına maal edin adam gibi bişey olsun..adam diyorki cbr 250 başlangıçda senin motoru yer benim motor hafif :D 26 beygir ya :D inanın güldüm ve yüreğinin soğuması için tek kelime etmedim başlangıç motoru alıncaksa yada ekonomik açıdan düşük cc kullanılacaksa cbr 250 hariç diğer bütün motorların gideri var..son olarak altın elbiseli adamın bir videosu var 250 cc katagori değerlendirmesi onu izleyin..birde orda cbr 250 kullanıcısı var 7 -8 kişler sanırım herkez ninja 250 için iyi yorumlar yaparken o çocuk resmen çatlamış ya hep pislik attı motora onuda görün :D neden bukadar sinirlendiğimi anlarsınız :D
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
31
sen önceki sayfalarda yaptığın yorumlara bir bak aşşağlık komplexli kimmiş görürüz...seninle bu tartışmaya girmem ben cbr250 yi benkullanmıyorum..:D
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
CBR 250 kalitesiz bir motor değil, abartmaya gerek yok. Motorların güçleri ile kaliteleri arasında doğru orantı yok malesef. Ninja 300'ün mutlaka gerisindedir ama kalitesiz değildir. Ninja 250'yi de gözünüzde çok büyütmeyin, hızlı olması dışında hiçbir özelliği yok. O analog göstergelerle sınıfının en çirkin motoru diyebilirim. Üstelik CBR 250'den daha pahalı.

Duke 390 konusuna gelirsek, iki motor bir kere tarz olarak birbirlerinden çok farklılar. Duke 390 almak isteyen birisinin aklını Ninja 300 ile çelmek pek mümkün değil. Aradaki performans farkı da az buz değil, uçurum gibi olacaktır. Hızlanma değerlerinde KTM fark atar ancak son hızda KTM'nin oturuş pozisyonundan dolayı muhtemelen Ninja daha iyi olabilir.

Bu arada bayisinden, KTM 390'ın fiyatı da 7000 € olacak diye öğrendim ve ABS standart.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
İyiki forumdan birisi aldı bu motoru diye sevindik. Sokakta dönen mal muhabbetleri buraya taşımaktan ve başkalarına laf atmaktan ziyade faydalı bir bilgi paylaşımı görmedim. :farao: Habire bişeyleri övme çabası felan, bırakın da insanlar karar versin motor iyi mi değil mi...

Yok mu şöyle aklı başında bu motorun sahibi olan kimse bu forumdan ???
 
Katılım
8 May 2013
Mesajlar
39
Bunun yerine şunu alsaydın muhabbeti kadar saçma bir konu olamaz heralde. Bende arada duyuyorum bu tarz muhabbetleri ama bu tarz söylemlerde bulunan kişilerin kafasında kask bile olmayışı çok garip geliyor ,bana söylediklerinde cevabım 'sen git o dediğini al o zaman' oluyor genellikle. Motosikleti tutku olarak değilde millete şekil yapma yada hava atma aracı olarak gördükleri için normal sanıyorum.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
İyiki forumdan birisi aldı bu motoru diye sevindik. Sokakta dönen mal muhabbetleri buraya taşımaktan ve başkalarına laf atmaktan ziyade faydalı bir bilgi paylaşımı görmedim. :farao: Habire bişeyleri övme çabası felan, bırakın da insanlar karar versin motor iyi mi değil mi...

Yok mu şöyle aklı başında bu motorun sahibi olan kimse bu forumdan ???

Pek alan çıkacağını sanmıyorum. Zaten bence bir süre sonra satışı durur.
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
31
Arkadaşlar herkezin tarzı farklıdır buna saygım var ben bu tarz polemiklere asla girmezdim fakat canıma tak etti artık ya..ZERO nun yazdıklarını görmüyormusunuzda bana kızıyorsunuz..düzgün bir ustlupla elimden geldiği şekilde anlatmaya çalışıyorum..ama nereye kadar alttan alayım..konu şu motor o motor bu motor mevzusunu ben yapmıyorum..sürekli çok pahalı gereksiz tarzı yorumlar ben demedimki daha cbr 250 şu bu ama dayanamadım artık ben gördüm o motoru..kulanan insana saygım var..gereksiz bürsürü yorum yapılıyor hanginiz kullandınız pardon ama? ben kaliteyi seviyorum şeklide seviyorum paramda var :D bu başlangıç motorum daha büyük cc lere geçilecek..inşallah..yaptınığız yorumları bir okuyun siz çocukca göstergesi dandigmiş hızlanması iyi değilmiş fiyatı pahalıymış ktm 390ı beklerken sıkıldım da aldım ben bunu:D ki fiyatı daha belli değil ktm 125 5000avro 390 5010 avro olacakmış nitros da standart olacakmış..:D hiç binmediğiniz hiç kullanmadığınız bir şeyi nasıl yorumlarsınız kağıt üzerinden baka baka ya :D mahalle muhabbeti olmuş harbiden daha fazla sizin bu muhabbete inemem yapacak işlerim var..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst