- Katılım
- 5 Şub 2009
- Mesajlar
- 1,784
Benim actigim bir konu vardi anahtarlikla ilgili,ordan sagolsun arkadaslar cok yardimci oldu,hemen gondermislerdi,o konuya bir bak derim,profilimden,istatistik bolumunden actigim konulari bulabilirsin,cok bir konum yok zatenistersen kendin bir baska konu ac,mutlaka yardimci olacak arkadas vardir ve son olarak kaucuk almani oneririm metal anahtarlik ruzgarda savrulur gereksiz ufak ciziklere sebep olabilir,tabi bir de tankpad,kemer tokasi sebebiyle,tabi bunlarin hepsi birer oneri (boyle butun yazi ve ingilizce karakter kullanmamin sebebi simdilik sadece cepten nete girebiliyor olmam,az kaldi motoruma kavusmama
ve ozgurlugume,atarsa 40
) Yeni ninja sahibi tum arkadaslar icin de hayirli olsun..
Askerliği de bitirdin be hocam :cat:
