Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
47
Çok güzel duruyor! Kazasız belasız, ağız tadıyla binmen dileğiyle..
Hayırlı olsun..

Bu arada yanlış görmüyorsam, aynalar ve gidon kenarları da (bu bar end dedikleri kısım) sonradan değişmiş.. Onlar da yakışmış güle güle kullan :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:59 ----------



Fark 300-400 TL ise ve senin için sorun olmuyorsa düşünme bence değer.. önemli olan imkanlar çerçevesinde en beğendiğini almak :)

Belki bir süre sonra aşağıdaki gibi Yoshimura slip on egsoz, altın rengi jantlar, mono kapak ve küçük plakalık (fender eliminator kit) ile mükemmel görüntüler yakalanabilir :bounce:

beast_250r_white1.jpg

Kesinlikle sarı jant takviyesi harika duruyor.. alıp rodaj süresi ve maddi durumu duzelttikten sonra takviyeleri yapacağım inşallah... şimdi yarını bekliyorum herşey kesinleşmiş olacak...
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
218
bnde sezon başında alacagm da renk konusunda ne düşünüosunuz yeşil kawasaki rengi çok farklı duruo ama siyahda asaletli duuro karar weremedm :cyclopsan
 
Katılım
21 Şub 2011
Mesajlar
38
Merhaba Arkadaşlar,
firma yurt dısına görev cıkarttı uzun süreliğine. bu sebepten 1 aylık beyaz ninjamı satışa çıkarttım. fiyat 10500 , yanında birçok extrasınıda vericem... ilgilnenlere duyrulur arkadaşlar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:31 ----------

ikilem ne kelime abi 300-400 fazla veriyim beyaz alayım moduna direkt girdim zaten:) yarın sabah erken saatlerde arayacağım bakalım. tavsiyen için çok teşekkür ederim.. en kısa zamanda berbaer turlar atmak dileğiyle :)

kendi motorum beyaz diye söylemiyorum beyaz daha kalıplı duruyor. Zaten sisman bayanlar zayıf görünmek için siyah giyinmez mi :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:35 ----------

Kesinlikle sarı jant takviyesi harika duruyor.. alıp rodaj süresi ve maddi durumu duzelttikten sonra takviyeleri yapacağım inşallah... şimdi yarını bekliyorum herşey kesinleşmiş olacak...

raikonen66 ben benim 1 aylık ninjayı yurt dısına cıkmam gerekmesinden dolayı satıyorum. bilgine

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:49 ----------

ilanımın detayları için
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-bircok-aksesuariyla-birlikte-47429681/detay/
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
Selam arkadaşlar. Motosikletimi satmayı düşünüyorum.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-kawasaki-zz-r250-47466039/detay/

İlgilenen olursa 0555 345 67 78 nolu numaradan ulaşabilir.
Herkese kazasız belasız sürüşler.

Motora baya masraf yapmışsın ama anladığım kadarıyla durumu iyi.

vallahi çin malı motor fiyatına giderse üzülür insan ama diğer yandan 19 yaşında alet..

paraya ihtiyacın yoksa satma derdim ama kimin paraya ihtiyacı yok ki..
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
560
Motosikleti
TGB X-MOTION 250
Evet dostum dün 16:00 - 16:30 arası oradan geçtik. Siyah ninja kazasız belasız eve getirdik çok şükür 2010 model 2600 km de grenaj koruma takozu ve radyatör koruması üzerinde takılı olarak aldım. Altta da yeni demir atımın resimleri :mrgreen::mrgreen::queen::queen:








maşallah Şevki sizin başlığa bir bakayım dedim seni gördüm :)
 
Katılım
19 Nis 2011
Mesajlar
4
Beyaz mı siyahmı alsak

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:43 ----------

Ozan kardesım tesadufen senı burda gördüm 2 gun ıcınde haber verırım sana

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:45 ----------

maşallah şevki sizin başlığa bir bakayım dedim seni gördüm :)

bu motora bende talıptım sana söz verdıgı ıcın arkadas bana vermedı motoru ..hayırlı olsun sitedekı en ıyı motordu
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
197
maşallah Şevki sizin başlığa bir bakayım dedim seni gördüm :)

Eyvallah Ahmet saolasın :mrgreen::mrgreen::mrgreen:


cakir230
bu motora bende talıptım sana söz verdıgı ıcın arkadas bana vermedı motoru ..hayırlı olsun sitedekı en ıyı motordu

Herşey kısmet arkadaşım inşallah sana benim motordan daha iyisi nasip olur :cat::cat:
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
197
Selam Ninjalar

Uzun süren ayrılığın ardından yine yeniden sizlerle beraberiz. Malumunuz havalar artık yavaş yavaşta olsa düzelmeye başlıyor.

Kawasaki Ninja 250 R grubu olarak yeni sezondaki etkinlik tarihlerimizi - yapmak istediklerimizi anlatacağımız eski yeni arkadaşlarımızın kaynaşacağı bir toplantı yapalım diyoruz.

Yer İBB Beykoz sahil tesisleri boğazın güzel manzarası karşısında çayımızı içip sohbet edeceğimiz güzel bir tesis. Pazar günü katılabilecek tüm arkadaşları bekliyoruz.

Avrupa yakasından gelecek arkadaşlarımız için buluşma noktası
FSM Köprüsü Gişeleri geçmeden sağ tarafta buluşuyoruz. Saat 13:45-14:00
14:00 da teker döner

Anaadolu yakasından gelecek arkadaşlarımız için buluşma noktası
Bostancı Lunapark önü Saat: 13:30-13:45, 13:45 da teker döner...


Kawasaki Ninja 250 R - İstanbul
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
130
Selam Ninjalar

Uzun süren ayrılığın ardından yine yeniden sizlerle beraberiz. Malumunuz havalar artık yavaş yavaşta olsa düzelmeye başlıyor.

Kawasaki Ninja 250 R grubu olarak yeni sezondaki etkinlik tarihlerimizi - yapmak istediklerimizi anlatacağımız eski yeni arkadaşlarımızın kaynaşacağı bir toplantı yapalım diyoruz.

Yer İBB Beykoz sahil tesisleri boğazın güzel manzarası karşısında çayımızı içip sohbet edeceğimiz güzel bir tesis. Pazar günü katılabilecek tüm arkadaşları bekliyoruz.

Avrupa yakasından gelecek arkadaşlarımız için buluşma noktası
FSM Köprüsü Gişeleri geçmeden sağ tarafta buluşuyoruz. Saat 13:45-14:00
14:00 da teker döner

Anaadolu yakasından gelecek arkadaşlarımız için buluşma noktası
Bostancı Lunapark önü Saat: 13:30-13:45, 13:45 da teker döner...


Kawasaki Ninja 250 R - İstanbul

Tüm ninjaları bekleriz...
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
9
Merhaba arkadaşlar aranıza yakında bende katılacağım =) kısaca bilgi veriyim ve sorumu sorıyım bana yardımcı olursanız sevinirim.

Bir senedir ybr 125 ve cbf 150 ile çok uzun olmayan şehir içi turlamaları yapıyorum.Motorlar arkadaşlarımın motorları onlardan alıp geziyorum.Yani çok deneyimli olduğumu söyleyemesemde çokta yabancı değilim motorlara ve trafiğe.

Arkadaşlar, bende artık motor sahibi olmaya karar verdim ve ileride yüksek ss düşünüyorum hem görüntüsü hem sesi herşeyiyle daha hard geliyor bana ve bundan hoşlanıyorum yani güce sahip olmaktan.Ama tabiki şuanda ne o gücü kullanacak nede yüksek makinalardan keyif alabilecek bilgi ve deneyime sahip değilim.O yüzden haddimi bilerek 250 cc bir makina ile başllamak istedim.

Honda gs2 ye kayıdımı yaptırdım daha sonra gs 3 e gideceğim.Sizlere sorum ninja 250 r ın sıfırınıda alabılecek paraya sahibim ikinci elinide.Yani ilk motorum olucak eğitimli bir şekilde binsemde yinede ilk motorum.

Sıfırmı alıyım yoksa ikinci elmi alıyım bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.Çevremdeki bazı bilgisiz apachiler onun sıfırına vereceğin parayla onu alırsın bunu alırsın diyolar kullanamadıktan sonra ne anlamı var yüksek cc almanın ve yine benim başıma bir okadarda masraf açıcak belkide , belkide biryerlere patlıyacağım.Önerilere açığım ama bu motora aşığım yani ne daha kalıplı duran hyo nede sıfırı 8,... tl olan cbr nedense ilgimi çekmiyor.Hepinize Saygılar..
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
130
Sorunu sıfır mı ikinci el mi ? olarak anladım...

Sıfır almak istersen, uzun dönem kullanırım ve teknik konulardan anlamam diyorsan al.

Kısa bir süre kullanırım diyorsan ikinci el al derim.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Merhaba arkadaşlar aranıza yakında bende katılacağım =) kısaca bilgi veriyim ve sorumu sorıyım bana yardımcı olursanız sevinirim.

Bir senedir ybr 125 ve cbf 150 ile çok uzun olmayan şehir içi turlamaları yapıyorum.Motorlar arkadaşlarımın motorları onlardan alıp geziyorum.Yani çok deneyimli olduğumu söyleyemesemde çokta yabancı değilim motorlara ve trafiğe.

Arkadaşlar, bende artık motor sahibi olmaya karar verdim ve ileride yüksek ss düşünüyorum hem görüntüsü hem sesi herşeyiyle daha hard geliyor bana ve bundan hoşlanıyorum yani güce sahip olmaktan.Ama tabiki şuanda ne o gücü kullanacak nede yüksek makinalardan keyif alabilecek bilgi ve deneyime sahip değilim.O yüzden haddimi bilerek 250 cc bir makina ile başllamak istedim.

Honda gs2 ye kayıdımı yaptırdım daha sonra gs 3 e gideceğim.Sizlere sorum ninja 250 r ın sıfırınıda alabılecek paraya sahibim ikinci elinide.Yani ilk motorum olucak eğitimli bir şekilde binsemde yinede ilk motorum.

Sıfırmı alıyım yoksa ikinci elmi alıyım bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.Çevremdeki bazı bilgisiz apachiler onun sıfırına vereceğin parayla onu alırsın bunu alırsın diyolar kullanamadıktan sonra ne anlamı var yüksek cc almanın ve yine benim başıma bir okadarda masraf açıcak belkide , belkide biryerlere patlıyacağım.Önerilere açığım ama bu motora aşığım yani ne daha kalıplı duran hyo nede sıfırı 8,... tl olan cbr nedense ilgimi çekmiyor.Hepinize Saygılar..

Bu motoru tecrübe edinmek için alıcaksan 2.el almanı tavsiye ederim ama ben hem tecrübemi edinicem hemde uzun yıllar boyunca kullanıcam dersen 0 alman daha mantıklıdır:cat:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
ninjadan şikayeti olan varmı ? en çok km yapan kaç binde 50 bin yapan var mı?
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
9
En az bir sene kullanırım sorum seninde anladığın gibi , motordan kullanan herkez memnun zaten bu konuda bir soru sormak istemiyorum.Sıkıntı olarak motordan çok Z motordan bahsediliyor parça sıkıntısı vs. Teknik konulardan anlamıyorum şuan için. Eklemek istediğiniz veya herhangi bir konuda tavsiyeleriniz varmı ? ikinci ellerde 8000 civarı. Bir yanım al rodajını flan kendin yap , ilk binicisi sen ol granajı çiziliceksede sen çiz , motor yatıcaksada sen yatır diyor , diyer yanım arada 3000 lira var korumlarını , eğitimi,ehliyetini alsan sıfır fiyatına gelicek diyor karar vermem lazımmm :pr:
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
14
tercih sana kalmış ama bence 0 al cünkü ilk sahibinin nasıl kullandığını bilmiyorsun rodajını nasıl tamamladığını bilmiyorsun?


Kesinlikle 0 al hem koltuğuna ilk sen osurmuş olursun :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst