- Katılım
- 17 Tem 2010
- Mesajlar
- 47
Çok güzel duruyor! Kazasız belasız, ağız tadıyla binmen dileğiyle..
Hayırlı olsun..
Bu arada yanlış görmüyorsam, aynalar ve gidon kenarları da (bu bar end dedikleri kısım) sonradan değişmiş.. Onlar da yakışmış güle güle kullan :cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:59 ----------
Fark 300-400 TL ise ve senin için sorun olmuyorsa düşünme bence değer.. önemli olan imkanlar çerçevesinde en beğendiğini almak
Belki bir süre sonra aşağıdaki gibi Yoshimura slip on egsoz, altın rengi jantlar, mono kapak ve küçük plakalık (fender eliminator kit) ile mükemmel görüntüler yakalanabilir :bounce:
![]()
Kesinlikle sarı jant takviyesi harika duruyor.. alıp rodaj süresi ve maddi durumu duzelttikten sonra takviyeleri yapacağım inşallah... şimdi yarını bekliyorum herşey kesinleşmiş olacak...



