




buraya ninja ile giydiğiniz korumlaran fotoraflarını koyarsanız güzel kombinasyonlar ortaya çıkacağını düşünüyorum aklımızda fikir olur enazından bende yaza gelicem aranıza
arkadaşlar merhaba;
bugün istanbul motora gittim. z moto ninja 250r satmıyormuş kotalarını doldurmuslar o yüzden istanbul motor satıyormus ve beyaz renk satan istanbulda tek bayiimiş. dolayısıyla kendilerinden çok eminler ve hiç pazarlık yapmıyorlar. ruhsat plaka dahil toplamda 11.400 tlye geliyor. ben pazartesi günü almak için anlaştım. fakat gerçek mi? yani konu hakkında bilgisi olan var mı? başka önerisi tavsiyesi olabilcek olan? yeşil ve siyah alırsak pazarlık var ama beyazda 1tl bile indirmiyorlar. neler önerirsiniz özellikle yeni alan arkadaşlar?


dosttum ne yapcaksın beyazı siyah al bu motoru kalıplı gösteren siyahtır...:cat:
Bu yüzden siyah kiyafetlerin zayif gösterdigi söyleniyor sanirim :queen::queen:
dosttum ne yapcaksın beyazı siyah al bu motoru kalıplı gösteren siyahtır...:cat:
valla bugün 3 rengide gözümle gördüm ama en kaslı beyaz renk duruyordu... birde daha önce siyah gt250r kullandım orenkten hevesimi aldım diyebilirimçok güzel bir beyaz parlıyor yanar dönerli vs.. garip.. neyse sanırım bilgisi olan yok mecburen verecez bu fiyatı başka bayii yok araştırmalara göre
![]()
Raikkonen666' Alıntı:valla bugün 3 rengide gözümle gördüm ama en kaslı beyaz renk duruyordu... birde daha önce siyah gt250r kullandım orenkten hevesimi aldım diyebilirimçok güzel bir beyaz parlıyor yanar dönerli vs.. garip.. neyse sanırım bilgisi olan yok mecburen verecez bu fiyatı başka bayii yok araştırmalara göre
![]()
Siyah büyük göstermiyor ama body cilerin saunada derisni zenci gibi yapana kadar kararttıklarından sonraki hali gibi yakından kıvrımları daha sexy ve şekilli duruyor:cat:
Sana katılıyorum, siyah, yeşil güzel ama sedefli beyaz çok farklı duruyor.. Ben alırken beyaz renk opsiyonu olsaydı kesinlikle ikilem yaşardım
Sana şunu önerebilirim: İstanbul dışındaki bayilere (Ankara - Ulusan Motor, Konya - Ada Motor, vs.) telefon ile sor, Z-Moto'nun onlar için ayırdığı stoklar olabiliyor. Varsa onlardan alırsın. Alırken de motosikleti İstanbul'dan teslim almak üzere anlaşırsın. Onlara da sipariş verildiğinde İstanbul'dan geldiği için problem olmuyor. Ben bu şekilde almıştım.
Umarım beyaz rengini uygun fiyata bulursun.
bursadan gelen motor yalovadan gecti mi acaba![]()

Şevki abi senide üzerinde gazlarken görmek nasip olur inşallah![]()
ikilem ne kelime abi 300-400 fazla veriyim beyaz alayım moduna direkt girdim zatenyarın sabah erken saatlerde arayacağım bakalım. tavsiyen için çok teşekkür ederim.. en kısa zamanda berbaer turlar atmak dileğiyle
![]()
çok güzel duruyor! Kazasız belasız, ağız tadıyla binmen dileğiyle..
Hayırlı olsun..
Bu arada yanlış görmüyorsam, aynalar ve gidon kenarları da (bu bar end dedikleri kısım) sonradan değişmiş.. Onlar da yakışmış güle güle kullan :cat: