Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
arkadaşlar tanıştırayım;

İş yerindeki yeni stajyerim :queen:

yenistajyerim.jpg
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
cok yakışıklıymış:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:27 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:00 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:03 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:05 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:08 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:14 ----------

buraya ninja ile giydiğiniz korumlaran fotoraflarını koyarsanız güzel kombinasyonlar ortaya çıkacağını düşünüyorum aklımızda fikir olur enazından bende yaza gelicem aranıza

umarım yardımcı olmuşumdur...
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
47
arkadaşlar merhaba;

bugün istanbul motora gittim. z moto ninja 250r satmıyormuş kotalarını doldurmuslar o yüzden istanbul motor satıyormus ve beyaz renk satan istanbulda tek bayiimiş. dolayısıyla kendilerinden çok eminler ve hiç pazarlık yapmıyorlar. ruhsat plaka dahil toplamda 11.400 tlye geliyor. ben pazartesi günü almak için anlaştım. fakat gerçek mi? yani konu hakkında bilgisi olan var mı? başka önerisi tavsiyesi olabilcek olan? yeşil ve siyah alırsak pazarlık var ama beyazda 1tl bile indirmiyorlar. neler önerirsiniz özellikle yeni alan arkadaşlar?
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
arkadaşlar merhaba;

bugün istanbul motora gittim. z moto ninja 250r satmıyormuş kotalarını doldurmuslar o yüzden istanbul motor satıyormus ve beyaz renk satan istanbulda tek bayiimiş. dolayısıyla kendilerinden çok eminler ve hiç pazarlık yapmıyorlar. ruhsat plaka dahil toplamda 11.400 tlye geliyor. ben pazartesi günü almak için anlaştım. fakat gerçek mi? yani konu hakkında bilgisi olan var mı? başka önerisi tavsiyesi olabilcek olan? yeşil ve siyah alırsak pazarlık var ama beyazda 1tl bile indirmiyorlar. neler önerirsiniz özellikle yeni alan arkadaşlar?

dosttum ne yapcaksın beyazı siyah al bu motoru kalıplı gösteren siyahtır...:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:57 ----------

<a href="http://img215.imageshack.us/i/008tv.jpg/" target="_blank"><img src="http://img215.imageshack.us/img215/1186/008tv.jpg" alt="Free Image Hosting at www.ImageShack.us" border="0"/></a>

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:59 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:02 ----------

http://yfrog.com/i3001ojtj

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:05 ----------

http://img651.imageshack.us/img651/6660/001ojt.jpg

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:07 ----------

 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
197
Ve büyük gün geldi çattı. :queen: :queen: :queen:

Bugün bursadan kara oğlanımı getirdik :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

En kısa zamanda fotolarını sizlerle paylaşacağım. Bursa yolculuğunda bana eşlik eden Kawasakin Ninja 250 R İstanbul grubundan arkadaşlarıma çok teşekkür ederim. :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
5
Herkese merhaba, yaklaşık 1 yıldır Ninja 250 kullanıyorum. Ancak foruma yeni rastladım. En kısa zamanda hepinizle tanışmak, görüşmek dileğiyle..

Bu da benden..

 
Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
47
dosttum ne yapcaksın beyazı siyah al bu motoru kalıplı gösteren siyahtır...:cat:

valla bugün 3 rengide gözümle gördüm ama en kaslı beyaz renk duruyordu... birde daha önce siyah gt250r kullandım orenkten hevesimi aldım diyebilirim :) çok güzel bir beyaz parlıyor yanar dönerli vs.. garip.. neyse sanırım bilgisi olan yok mecburen verecez bu fiyatı başka bayii yok araştırmalara göre:)
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
5
Raikkonen666' Alıntı:
valla bugün 3 rengide gözümle gördüm ama en kaslı beyaz renk duruyordu... birde daha önce siyah gt250r kullandım orenkten hevesimi aldım diyebilirim :) çok güzel bir beyaz parlıyor yanar dönerli vs.. garip.. neyse sanırım bilgisi olan yok mecburen verecez bu fiyatı başka bayii yok araştırmalara göre:)

Sana katılıyorum, siyah, yeşil güzel ama sedefli beyaz çok farklı duruyor.. Ben alırken beyaz renk opsiyonu olsaydı kesinlikle ikilem yaşardım :)

Sana şunu önerebilirim: İstanbul dışındaki bayilere (Ankara - Ulusan Motor, Konya - Ada Motor, vs.) telefon ile sor, Z-Moto'nun onlar için ayırdığı stoklar olabiliyor. Varsa onlardan alırsın. Alırken de motosikleti İstanbul'dan teslim almak üzere anlaşırsın. Onlara da sipariş verildiğinde İstanbul'dan geldiği için problem olmuyor. Ben bu şekilde almıştım.
Umarım beyaz rengini uygun fiyata bulursun.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
hala siyah diyor yaaaa kawa'nın tk rengi yeşildirr :p :p

Erdem çantan hayırlı olsun. :cat:

Bu arada çantayı seleye koyduğunda sırtına gelen kısımdaki göz fermuarlı, eğer sökersen o ufak gözü bel çantası olarak kullanabilirsin.

Sürerken beni rahatsız ettiği için o gözü kullanmıyorum.

ayrıca kayışların çıktığı tarafın fermuarlarını açınca iki tane omuz askısı çıkıyor ve çantayı sırt çantası gibi kullanabiliyorsun.
 
Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
47
Sana katılıyorum, siyah, yeşil güzel ama sedefli beyaz çok farklı duruyor.. Ben alırken beyaz renk opsiyonu olsaydı kesinlikle ikilem yaşardım :)

Sana şunu önerebilirim: İstanbul dışındaki bayilere (Ankara - Ulusan Motor, Konya - Ada Motor, vs.) telefon ile sor, Z-Moto'nun onlar için ayırdığı stoklar olabiliyor. Varsa onlardan alırsın. Alırken de motosikleti İstanbul'dan teslim almak üzere anlaşırsın. Onlara da sipariş verildiğinde İstanbul'dan geldiği için problem olmuyor. Ben bu şekilde almıştım.
Umarım beyaz rengini uygun fiyata bulursun.

ikilem ne kelime abi 300-400 fazla veriyim beyaz alayım moduna direkt girdim zaten:) yarın sabah erken saatlerde arayacağım bakalım. tavsiyen için çok teşekkür ederim.. en kısa zamanda berbaer turlar atmak dileğiyle :)
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
Aslinda z-moto istese elinde beyaz ninjasi kalan bayileri bulur,biraz muhabbet etmek lazim,cunku Turkiye distiributoru z-moto..renk konusunda siyah tercihimdir,cesitli nedenler yazabilirim,cesitli sifatlar takabilirim ama zevk meselesi ve aldigin keyif onemli,hayirli olur insallah,nazar degmez kazasiz belasiz surersin...bursadan gelen motor yalovadan gecti mi acaba:)
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
197
bursadan gelen motor yalovadan gecti mi acaba:)

Evet dostum dün 16:00 - 16:30 arası oradan geçtik. Siyah ninja kazasız belasız eve getirdik çok şükür 2010 model 2600 km de grenaj koruma takozu ve radyatör koruması üzerinde takılı olarak aldım. Altta da yeni demir atımın resimleri :mrgreen::mrgreen::queen::queen:







 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
5
Evet dostum dün 16:00 - 16:30 arası oradan geçtik. Siyah ninja kazasız belasız eve getirdik çok şükür 2010 model 2600 km de grenaj koruma takozu ve radyatör koruması üzerinde takılı olarak aldım. Altta da yeni demir atımın resimleri :mrgreen::mrgreen::queen::queen:


Çok güzel duruyor! Kazasız belasız, ağız tadıyla binmen dileğiyle..
Hayırlı olsun..

Bu arada yanlış görmüyorsam, aynalar ve gidon kenarları da (bu bar end dedikleri kısım) sonradan değişmiş.. Onlar da yakışmış güle güle kullan :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:59 ----------

ikilem ne kelime abi 300-400 fazla veriyim beyaz alayım moduna direkt girdim zaten:) yarın sabah erken saatlerde arayacağım bakalım. tavsiyen için çok teşekkür ederim.. en kısa zamanda berbaer turlar atmak dileğiyle :)

Fark 300-400 TL ise ve senin için sorun olmuyorsa düşünme bence değer.. önemli olan imkanlar çerçevesinde en beğendiğini almak :)

Belki bir süre sonra aşağıdaki gibi Yoshimura slip on egsoz, altın rengi jantlar, mono kapak ve küçük plakalık (fender eliminator kit) ile mükemmel görüntüler yakalanabilir :bounce:

beast_250r_white1.jpg
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
197
çok güzel duruyor! Kazasız belasız, ağız tadıyla binmen dileğiyle..
Hayırlı olsun..

Bu arada yanlış görmüyorsam, aynalar ve gidon kenarları da (bu bar end dedikleri kısım) sonradan değişmiş.. Onlar da yakışmış güle güle kullan :cat:

Allah razı olsun kardeşim saolasın

Evet aynalar ve gidon kenarları ilk sahibi alırken yetkili satıcısı tarafından değiştirilerek teslim edilmiş orjinal parçaları bende bir ara değiştirecem şimdilik böyle devam etsin :)))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst