Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Şub 2011
Mesajlar
38
ninjanın kitapçığında yazanı okumuşsunuzdur, 1000km e kadar 4bin 1600 km ye kadar 5bin deviri gecmeyin diyor. 6bin nerden çıktı
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
Bu arada benim motor Rodajda. 4bin deviri geçmeden vites at diyor kitapçık, 70i geçemiyorum. Ninjacılar sizde uydunuzmu bu kurala.?

valla ben biraz uydum bu kurallara sonra hatta burda bir konu basligida acmistim 4 bin mi 6 bin mi diye .iyice acemiye dondurdu bu rodaj beni vitese geciremiyordum motoru .sonra biraz gaz actim fazla sıkıstırmadan devam ettım.rodaji oyle bitirdim 4 bin 5 bin fazla tinlamadim acikcasi .motorda 5000 km oldu ne tikirtisi var ne ziriltisi.performans olarak da iyi yani bir 600 luk performansi tabiki de bekleyemeyiz ama idere eder icerdeki atesi bir nebze sonduruyor yani.sanada tavsiyem limitlere cikma ..fazla zorlatma takma o kadar 4 bine 5 bine benim gibi..
 
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
68
selam arkadaşlar, benim size bir sorum olacak.

ninja 250r ın normal seri üretimiyle special edition üretimi arasındaki fark nedir acaba bilen var mı :?
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
98
overcloud neden soydun makineyi :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:58 ----------

bu da benim ninja


süper duruyor. yeni aldınız galiba bende almayı düşünüyorum. cbr 250 r 26 hp tek silindir. alıpta ninjalardan tokat yemek hoşuma gitmez
aynı katogoride daha fazla güç altımda olsun isterim. şöyle devirin çıkardığı ince sesi dinlemek daha zevkli olacağı kesin. cbr de kısa vites aralığı ve 8 bin devirde biten güç hoş olmaz
kaça aldınız beyaz boya sedefli mi? düz mü .?
 
Katılım
21 Şub 2011
Mesajlar
38
süper duruyor. yeni aldınız galiba bende almayı düşünüyorum. cbr 250 r 26 hp tek silindir. alıpta ninjalardan tokat yemek hoşuma gitmez
aynı katogoride daha fazla güç altımda olsun isterim. şöyle devirin çıkardığı ince sesi dinlemek daha zevkli olacağı kesin. cbr de kısa vites aralığı ve 8 bin devirde biten güç hoş olmaz
kaça aldınız beyaz boya sedefli mi? düz mü .?

Merhaba dostum,
yeni aldım henüz 250km 'de. yağmurda kıyamıyorum henüz çıkartmaya. Bencede CBR'ye hiç girme. bende arada kalmıştım CBR mi yoksa Ninja mı diye. fiyat ötv düsünce 10950 TL ye geldi. Rengi sedefli beyaz. Cok güzel duruyor bence. Alet kaslı, rengi beyaz olunca dahada kaslı duruyor.
Ben henüz 5000deviri gecmedim rodaj sebebiyle. Ama smdi bile hoş =)
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
98
bu 5000 devir meselesi aslında çok önemli. eğer motorunu seviyorsan açılışını düzgün yapmalısın aynı vitesle gitmek yerine devamlı vites değiştirip her vites dişlisi üzerinde çalıştırmalısın sfır motorun en sevdiğim bölümü rodajdır.
okuduğum yazılara göre ilk 800 km 4000 devir 800 1600 km 6000 devir
tavsiye edilen en yüksek devir aralığı bu
eğer buna dikkat etmezde basarsanız motorunuzu açılış yapıyorum diye motor kısmına zarar vermiş olursunuz. sadece silindir kısmı değil eksantirik zinciri uzaması gibi sorunlar çıkartabilir.

bazen yanılıp yenilip şu motor ne yapar nasıl ivmelenir diye basdığımız olur.
parçalar hepside yeni birbirleri ile uyumlu çalışması için ilk zaman koruyup kollamamız gerekir. şimdiki motorlarda tolarans çok iyi verilmekte ama yinede ilk 800 km motor ömrü için çok önemli motor ısınmadan kesinlikle binmemek gerekir. vites boşta iken gaza yüklenmemek gerekir.
birde ilk yağı, motor içindeki yağa karışan metal parçacıkları olacağından erken değiştirmekte fazda var.
nasip ise bende alacağım şöyle ayrıntılı foto koyarsan memnun olurum gözümüz gönlümüz açılır.
 
Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
47
merhaba arkadaşlar daha önce 2011 beklesem mi yoksa 2010 alsam mı diye arada kalmıştım. iyiki beklemişim çünkü beyaz renk çok istiyordum. sanırm çok kısa zamanda bende alıyorum. daha önce 2.el motordan çok dlilim yandığı için sıfır alıyorum. kısa bir sorum olacak. beyaz renk her yetkili satıcılarda mevcut mu acaba? kalmaması gibi durum oluyor mu bilenler var mı? teşekkürler
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
Masallah super bir makinen var dostum,benimkisi de tipki seninkinden ama benimkisine gecen hafta nazar degmis:( emanet biraktigim arkadasim viraji donerken kaza yapmis,Allah.tan arkadasimda bir sey yokmus,sadece sirti kaldirima geldigi icin ezilmis ve kafasinda benim kaskimi takiyormus o yuzden kafasina darbe almamis, eger sirt korumasi da olsaymis hic birseyi olmayacakmis,iste korumalar bir kere lazim oluyor ama zamanini Allah biliyor o yuzden korumasiz cikmamak lazim..Geleyim motorum; icim gitmedi desem yalan olur cunku uzagim,askerdeyim,bir yandan seviniyorum arkadasim iyi diye ama bir yandan da uzuldum,tabi arkadasimin kaza yasamasina da ilk basta uzuldum,iyi oldugunu duyunca aklim motorumda kaldi,sag grenajin on tarafi,yani cizilmis,egzos,ayna gitmis,arkadas boyatmak degistirmek arasinda kaldi ama ben degistirmesini istedim umarim olumlu sonuclanir,maddi olarak biraz tuzlu olacagini dusunuyorum ama orjinal kalmasini da istiyorum,askerligin bitmesine 40 gun kala bu haber beni uzdu insallah hayirlisi olur.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Kardeşim geçmiş olsun. İşte diyorum her zaman; motorun emaneti olmaz. durduğu yerde calıstırmak için emanet bırakılır sadece; baska türlü olmaz :bounce:
Sen bi gel de; eksikleri hallederiz :)
 
Katılım
21 Şub 2011
Mesajlar
38
bu 5000 devir meselesi aslında çok önemli. eğer motorunu seviyorsan açılışını düzgün yapmalısın aynı vitesle gitmek yerine devamlı vites değiştirip her vites dişlisi üzerinde çalıştırmalısın sfır motorun en sevdiğim bölümü rodajdır.
okuduğum yazılara göre ilk 800 km 4000 devir 800 1600 km 6000 devir
tavsiye edilen en yüksek devir aralığı bu
eğer buna dikkat etmezde basarsanız motorunuzu açılış yapıyorum diye motor kısmına zarar vermiş olursunuz. sadece silindir kısmı değil eksantirik zinciri uzaması gibi sorunlar çıkartabilir.

bazen yanılıp yenilip şu motor ne yapar nasıl ivmelenir diye basdığımız olur.
parçalar hepside yeni birbirleri ile uyumlu çalışması için ilk zaman koruyup kollamamız gerekir. şimdiki motorlarda tolarans çok iyi verilmekte ama yinede ilk 800 km motor ömrü için çok önemli motor ısınmadan kesinlikle binmemek gerekir. vites boşta iken gaza yüklenmemek gerekir.
birde ilk yağı, motor içindeki yağa karışan metal parçacıkları olacağından erken değiştirmekte fazda var.
nasip ise bende alacağım şöyle ayrıntılı foto koyarsan memnun olurum gözümüz gönlümüz açılır.

KEsinlikle katılıyorum. 3 4 dakika çalıştırıp öyle binmek bencede gerekli ki bunlar kitapçıkta belirtilen noktalar.
garajdan resimler ekliyorum buarada.




 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
Beyaz renk çok guzelde..

son zamanlarda çıkan ninjaların tasarımlar berbat.

yeşil renge abudik gubudik siyah ve beyaz şeritler, siyah kuyruk üzerine yeşil artçı selesi.

işte burdaki beyaz ninja'nın ön çamurluğu neden siyah mesela? fıstık gibi beyaz renk yapmışsınız niye siyah ön çamurluk.. bu tasarımcılar çok zevksiz ya..

hele yeşil ninjada siyah kuyruk üzerine yeşil artçı selesine illet oluyorum....
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
Masallah super bir makinen var dostum,benimkisi de tipki seninkinden ama benimkisine gecen hafta nazar degmis:( emanet biraktigim arkadasim viraji donerken kaza yapmis,Allah.tan arkadasimda bir sey yokmus,sadece sirti kaldirima geldigi icin ezilmis ve kafasinda benim kaskimi takiyormus o yuzden kafasina darbe almamis, eger sirt korumasi da olsaymis hic birseyi olmayacakmis,iste korumalar bir kere lazim oluyor ama zamanini Allah biliyor o yuzden korumasiz cikmamak lazim..Geleyim motorum; icim gitmedi desem yalan olur cunku uzagim,askerdeyim,bir yandan seviniyorum arkadasim iyi diye ama bir yandan da uzuldum,tabi arkadasimin kaza yasamasina da ilk basta uzuldum,iyi oldugunu duyunca aklim motorumda kaldi,sag grenajin on tarafi,yani cizilmis,egzos,ayna gitmis,arkadas boyatmak degistirmek arasinda kaldi ama ben degistirmesini istedim umarim olumlu sonuclanir,maddi olarak biraz tuzlu olacagini dusunuyorum ama orjinal kalmasini da istiyorum,askerligin bitmesine 40 gun kala bu haber beni uzdu insallah hayirlisi olur.

cok gecmiş olsun dostum
 
Katılım
21 Şub 2011
Mesajlar
38
Beyaz renk çok guzelde..

son zamanlarda çıkan ninjaların tasarımlar berbat.

yeşil renge abudik gubudik siyah ve beyaz şeritler, siyah kuyruk üzerine yeşil artçı selesi.

işte burdaki beyaz ninja'nın ön çamurluğu neden siyah mesela? fıstık gibi beyaz renk yapmışsınız niye siyah ön çamurluk.. bu tasarımcılar çok zevksiz ya..

hele yeşil ninjada siyah kuyruk üzerine yeşil artçı selesine illet oluyorum....

Ben katılmıyorum :)
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
197
5 gün sonra bende buraya kara oğlanın fotolarını koyacağım geri sayım başladı :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
9
arkadaşlar bende ninja 250 mi yeni aldım ama bana anahtarlık vermediler :(( nerden bulurum anahtarlık bana yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
Benim actigim bir konu vardi anahtarlikla ilgili,ordan sagolsun arkadaslar cok yardimci oldu,hemen gondermislerdi,o konuya bir bak derim,profilimden,istatistik bolumunden actigim konulari bulabilirsin,cok bir konum yok zaten:) istersen kendin bir baska konu ac,mutlaka yardimci olacak arkadas vardir ve son olarak kaucuk almani oneririm metal anahtarlik ruzgarda savrulur gereksiz ufak ciziklere sebep olabilir,tabi bir de tankpad,kemer tokasi sebebiyle,tabi bunlarin hepsi birer oneri (boyle butun yazi ve ingilizce karakter kullanmamin sebebi simdilik sadece cepten nete girebiliyor olmam,az kaldi motoruma kavusmama:) ve ozgurlugume,atarsa 40:) ) Yeni ninja sahibi tum arkadaslar icin de hayirli olsun..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst