Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Benim actigim bir konu vardi anahtarlikla ilgili,ordan sagolsun arkadaslar cok yardimci oldu,hemen gondermislerdi,o konuya bir bak derim,profilimden,istatistik bolumunden actigim konulari bulabilirsin,cok bir konum yok zaten:) istersen kendin bir baska konu ac,mutlaka yardimci olacak arkadas vardir ve son olarak kaucuk almani oneririm metal anahtarlik ruzgarda savrulur gereksiz ufak ciziklere sebep olabilir,tabi bir de tankpad,kemer tokasi sebebiyle,tabi bunlarin hepsi birer oneri (boyle butun yazi ve ingilizce karakter kullanmamin sebebi simdilik sadece cepten nete girebiliyor olmam,az kaldi motoruma kavusmama:) ve ozgurlugume,atarsa 40:) ) Yeni ninja sahibi tum arkadaslar icin de hayirli olsun..

Askerliği de bitirdin be hocam :cat:
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
9
teşekkür ederim arkadaşım ben bi bakayım o zaman. kauçuk olmasını bende istiyorum bakalım bulabilecekmiyim.
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
teşekkür ederim arkadaşım ben bi bakayım o zaman. kauçuk olmasını bende istiyorum bakalım bulabilecekmiyim.

dosttum senın dert ettigin şeye bak ya aslında anahtarlık takılması dogru bulmuyorum ben...aramıza hoşgeldin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:53 ----------

5 gün sonra bende buraya kara oğlanın fotolarını koyacağım geri sayım başladı :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

ilk gezimiz uzun yol olsun:cat:
 
Katılım
21 Şub 2011
Mesajlar
38
Merhaba,
ben anahtarlıgımı Aliexpress.com dan sipariş etmiştim. 2 tanesi 10 tl civarına geldi kargo dahil.
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
bu akşam yeni aldıgım botumu va pantolonumu vede montumu giyerek cıktım tam full giyindim şunu anladım motor sürüş keyfi daha farklı geldi bana... herkese tavsiye ederim ekipman full olunca kendini dahada güvende hissetdiyosun keyif alıyosun.motor botum olmamıştı hiç ama kullnımda cokta fark ediyor...herkese full ekipman tavsiyemdir...saygılar.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
197
bu akşam yeni aldıgım botumu va pantolonumu vede montumu giyerek cıktım tam full giyindim şunu anladım motor sürüş keyfi daha farklı geldi bana... herkese tavsiye ederim ekipman full olunca kendini dahada güvende hissetdiyosun keyif alıyosun.motor botum olmamıştı hiç ama kullnımda cokta fark ediyor...herkese full ekipman tavsiyemdir...saygılar.



Şehir içinde bakıyorum bizsiz takılıyorsun artık :silent::silent::cyclopsan:cyclopsan
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
176
buraya ninja ile giydiğiniz korumlaran fotoraflarını koyarsanız güzel kombinasyonlar ortaya çıkacağını düşünüyorum aklımızda fikir olur enazından bende yaza gelicem aranıza
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
130
Selam Ninjalar... Nasılsınız ?

Arkadaşlar bu haftaki Kıtalar arası buluşmamız, Pazar günü saat 14:30 Üsküdarda Paşalimanı kafeye gidiyoruz... Pazar günü saat 14:00 da Boğaziçi köprüsü gişeleri geçmeden sağ tarafta buluşuyoruz. 14:15 teker döner... Anadolu yakasındaki arkadaşlarla harem garajının karşısındaki benzin istasyonunda buluşup, paşalimanı kafeye gideceğiz...

Not: Yağış durumunda iptal edilecektir. Geçen seferki gibi sucuk olmayalım :)



Ninja 250R - İstanbul
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
197
Selam Ninjalar... Nasılsınız ?

Arkadaşlar bu haftaki Kıtalar arası buluşmamız, Pazar günü saat 14:30 Üsküdarda Paşalimanı kafeye gidiyoruz... Pazar günü saat 14:00 da Boğaziçi köprüsü gişeleri geçmeden sağ tarafta buluşuyoruz. 14:15 teker döner... Anadolu yakasındaki arkadaşlarla harem garajının karşısındaki benzin istasyonunda buluşup, paşalimanı kafeye gideceğiz...

Not: Yağış durumunda iptal edilecektir. Geçen seferki gibi sucuk olmayalım :)



Ninja 250R - İstanbul


Avrupa yakasına çok gittik birazda Anadolu yakasında gezelim :queen::queen::queen:

Pazar günü hava durumuna göre müsait olan herkesi bekliyoruz. Son yaptığımız etkinlik kalabalık ve güzel oldu umarım pazar günü yine bol muhabbetli güzel bir toplantı yaparız.:wiinkk::wiinkk::bounce:
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
218
gençler selam :D bn malatyadaym 250 ninja'ya aşık oldm resemen ama 10 agststa snawm war :D hı bide en büyük sorun şu ki :

r125 alsam pedere az yük olurum ama 125 lik motorm olur ninja alsam ninja olurum ne ypaymmmmm ltfen bi fikir wern :D
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
197
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Beyler ninjasını sıfır alanlara bi sorum olucak.. İlk yağ değişimini kaç kilometrede yaptınız ve servis hangi kilometrede diyor? İlk yağın pistonda ve silindirde oluşucak çapaklanma açısından 300 de değişmisi gerekmiyormu?

Scoooterları 300 de çağırırken viteslileri 1000 de çağırıyorlar kafam karıştı:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:36 ----------



Uploaded with ImageShack.us

Bendeki bu ufaklık için soruyorum
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
Beyler ninjasını sıfır alanlara bi sorum olucak.. İlk yağ değişimini kaç kilometrede yaptınız ve servis hangi kilometrede diyor? İlk yağın pistonda ve silindirde oluşucak çapaklanma açısından 300 de değişmisi gerekmiyormu?

Scoooterları 300 de çağırırken viteslileri 1000 de çağırıyorlar kafam karıştı:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:36 ----------



Uploaded with ImageShack.us

Bendeki bu ufaklık için soruyorum

selam dosttum öncelikle hayırlı olsun 1000km olunca yetkile servise getir onlar gerekeni yaparllar honda ilk bakıma işçilik aalmıyor nerden aldın motoru?
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Tutku selam. teşekürler Servis zaten standart 1000 de çağırıyor. 300 de değiştiren ninjacı varmı merak ettim. 300 de de diğiştiriyim diyodum ama 1000 de gidicem sanırım. ben alalı baya oldu. şuan piyasada yok zaten
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst