- Katılım
- 21 Nis 2009
- Mesajlar
- 441
bence de 120 ile 140 arası rahat gidersin
yolların durumuna göre değişiyor
120'den sonra düz yol istiyor motor ancak yine de titreşim olmuyor pek
140'dan sonra motor ağırlaşmaya başlıyor yola iyice otoruyor sertleşiyor diyeyim
yoldaki en ufak değişikliği hissedebiliyorsun
rüzgardan fazla etkilenmiyorsan 120km idealdir diyebilirim
ancak bu tip yorumlar var topiğin içerisinde
max. da 170km yapan var diyorlar
ben en fazla 150km yaptım, havalar ısınsın belki boş bir alanda tekrar hız denemesi yapabilirim ama gereksiz
140'dan sonra bence motor sertleşiyor
saygılar
yolların durumuna göre değişiyor
120'den sonra düz yol istiyor motor ancak yine de titreşim olmuyor pek
140'dan sonra motor ağırlaşmaya başlıyor yola iyice otoruyor sertleşiyor diyeyim
yoldaki en ufak değişikliği hissedebiliyorsun
rüzgardan fazla etkilenmiyorsan 120km idealdir diyebilirim
ancak bu tip yorumlar var topiğin içerisinde
max. da 170km yapan var diyorlar
ben en fazla 150km yaptım, havalar ısınsın belki boş bir alanda tekrar hız denemesi yapabilirim ama gereksiz
140'dan sonra bence motor sertleşiyor
saygılar
Son düzenleme: