Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
197
Hayırlı olsun Allah kaza bela göstermesin güle güle kullan

Darısı başımaa :queen::queen::queen:
 
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
105
Geçenlerde göztepedeki buluşmaya gelen ninjalardan Kckr nin ninjasıydı sanırım onda vardı xenon onun da fena değildi aydınlatması

Evet bende xenon var :)

Aslında normal ışığı zaten yeterince iyi ben sadece renk değişikliği için taktırmıştım ancak merceksiz olduğu için 25 metre uzaktaki kamyonun tepesine kadar bile aydınlatıyor. Farın içindeki yansıtıcı kısım çok parlak olduğundan ışık çok dağılıyor buda önünüzdeki aracın gözünü çok alıyor. Servise gidip göstermek istiyorum aslında yapılabilecek birşey varmı diye de fırsat olmuyor bir türlü. Yapılabilecek birşey yoksa söktüreceğim sanırım xenonları :pale:

Bu aralar Yollarda Çok ninja görür oldum Dikkat ettiğimden midir nedir :)

Yeşil Yeşil

Yok çok dikkat ettiğinizden değil gerçekten çoğalmaya başladığından :) Beni hep başka ninjalarla karıştırıyorlar gittiğimde. Hatta geçen gün caddebostandaydım park halindeyken birileri geldi yanıma abi S virajında 140 ile yatan ninja bumu falan diyerek :bounce: tabiki ben olmadığımı söyledim :queen:

Onun haricinde yolda başka isimlerle çok çağırılıyorsunuz Ahmet abi, Ali abi vs. :queen: normal motor motora benzer tabiki hehehe.

Saygılar.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
261
cok teşekkür ederim arkadaşlar cok saolun allah kimseye kaza bela vermesin resimleride yüklicem en bolundann en kısa zamanda
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
261
Arkadaşlar cok cok teşekkür ederim saolun...bide resim ekliyim isteyen arkadaşlar için..maşallah demeyi unutmayın !!!!:cat:


Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
273
maaşallah çok çekici geldi motor bi an ilk gördüğümde:)kazasız belasız sürüşler kardeşim motorun çok güzel görünüyor:)
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
261
cok tşekkür ederim arkadaşlar...herkese kazasız belasız sürüşler dilerim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ara 2010
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar cok cok teşekkür ederim saolun...bide resim ekliyim isteyen arkadaşlar için..maşallah demeyi unutmayın !!!!:cat:


Uploaded with ImageShack.us

Hocam neden banlandım anlamdım hemen komşuya indim akşam akşam :cherry: Hayırlı uğurlu olsun , Allah kaza bela göstermesin kardeşim



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
261
Cok saol kardeşim amin allah kimseye kaza bela göstermesin..bulşmalarda görüşmek üzere...
 
Katılım
1 Ara 2010
Mesajlar
1
hayırlı olsun keyifli sürüşler inş.arkadaşlar etiler bebek yokuşunda duran yeşil ninja sahibi burdamı acep :)) ateş ediyor her sabah görüyorum...
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
261
inş ya uzun yollar yaparız inş...herkese cok teşekkürler tekrar saolun...
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
kawasaki grubunun karadeniz turu yapmasını
benim de istanbul gezisini yapmayı çok istiyorum
ama az kaldı 10 gün sonra askere gidiyorum
askerden dönüşte inşallah bu hayallerim gerçekleşecek..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst