aralıkta askere gidicem
normalde satmak gibi bir düşüncem yok ancak bir ihtimal alan olursa motorumu 9.800TL civarında satışa sunuyorum(ben kendim 10.800TL'ye aldım motorumu, tüm faturalar,vergiler, sigortalar hepsi tamam,yasal oalrak hiçbir eksiği veya hiçbir vergi borcu bulunmamaktadır, zaten avukat olduğum ve askere gideceğim için tüm vergilerimi ve borçlarımı ödedim çok şükür,bu sadece motor için geçerli değil,diğer tüm işlerime ait)
ama tekrar belirtiyorum acil bir durumum veya ihtiyaçlık bir durumum yok o yüzden zarar etmek istemiyorum ve eğer gitmeden biri alırsa dönüşte motor almak için çok zorlanmamak için böyle bir fiyat yazıyorum
evet üstüne 1.000TL kadar koyup sıfırı alınabilir
ben motorumu 2010 temmuz ayında aldım
motor 4 aylık oldu olmadı
2bin km civarında
sıfır motor
ilk bakımı serviste yapıldı
bir arkadaşla görüşme halindeyim, öncelik ona ait olacak ancak onunla anlaşamaz isem ondan sonraki arkadaşlarla görüşme yapabilirim
bana özel mesaj atabilirsiniz
pazarlık söz konusudur
lütfen bu mesajıma alıntı yapanlar veya cevap verenler ikinci ele bu kadar para verilmez gibi yorumlar yapmasın
kendim zarar etmemek için böyle bir eşy söylüyorum ancak iyi bir pazarlıkla her iki taraf için de mağdur edilmeyecek bir miktar söz konusu olabilir
yeni bir konu açmadım veya değişik sitelere satış için ilan vermedim
bu motorumu gerçekten ninja sevdalısı olabilecek birine satmak gibi bir şey yani gerçekten motor sevdalısı olmalı
umarım bu mesajımdan ötürü sizlerden olumsuz tepkiler almam
eğer moderatör arkadaşlar isterlerse bu mesajımı editleyebilirim
saygılar