Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
Satabildin mi motorunu yoksa duruyor mu ?

satmadım teklif de gelmedi
galiba yüksek bulunuyor fiyatı
şimdilik
1 kişiyle konuştum
metçi ile
o da durumu yani iş durumu belli olmadığı için şu an net bir şey söyleyemedi
3 gündür duruyor motor ama baya özledim haftasonu şehir içi yaparım biraz belki
korkuyorum çok özlerim diye şu askerlik hasret yapacak aramızda
askerlik zamanı satayım gelince aynısından alırım diye düşünüyorum ama satamicam anlaşılan
yani maksat zarar etmemem çünkü daha kaç ay oldu alalı
askerde en çok motorumu özleyeceğim sanırım çok alıştım ona
ya bi hayvanlarda gördüm böyle karşılıksız sevgiyi bir de motorumda :p
ne yapsam karşılık veriyor
hızlı git diyorum gidiyor
yavaş git sakin sakin yol alalım diyorum gidiyor
bugün sıcak güneşin keyfini çıkaralım diyorum keyifli keyifli:) hiç demiyor ki bugün moralim bozuk seninle gelemem demiyor
kaprisi yok
2 haftadır yıkamadım demiyor ki ya ben çok pis oldum uzun yola çıkmadan önce bi su tut üstüme demiyor ya
canın sağolsun ver gazı bu yollar tutamaz bizi diyor
benzini bitiyor diyor ki bana sorun değil ben senin için aç susuz 3 gün yaşarım yeterki gideceğin yere beraber gidelim diyor
öyle deyince de 10tllik bir lokma veriyorum o kadar mutlu oluyor ki
bu kadar kanaatkar benim motorum işte :)
çoğu zaman büyük zannediyorlar, bana soruyorlar onu, diyorlar abi bu 600lük mü
öyle sorunca duyoyrum kikirdemesini yok diyorum abisi o daha çocuk, genç genç 250lik diyorum, bazen de he 600lük diyorum, peki kaç basıyo abi diye soruyorlar kaç görüyorsun orda diyorum, 200 mü vay anasını diyorlar :)
3 gündür yalnız işte ama döndüğümde ağlamaklı gözlerle değil heyecanlı bir şekilde karşılıyor
o mağrur dik duruşuyla
ne kendisi eğiliyor ne de beni eğdiriyor
bazen ibre 130'u geçtiğinde hafifçe eğiliyorum kulağına diyorum sen 150'yi gör ama fazla da çoşma
bir kaç saniye öyle gidiyoruz yakın oluyoruz ve zaman hızlı akıyor
ama yine de dik duruşumuza geri dönüyoruz belimi ağrıtmıyor yani
daha çok şey geçiyor da aramızda sıkmayayım sizi de
özlüyorum ve özlicem de
öyle bir şey işte bu ninja..
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
satmadım teklif de gelmedi
galiba yüksek bulunuyor fiyatı
şimdilik
1 kişiyle konuştum
metçi ile
o da durumu yani iş durumu belli olmadığı için şu an net bir şey söyleyemedi
3 gündür duruyor motor ama baya özledim haftasonu şehir içi yaparım biraz belki
korkuyorum çok özlerim diye şu askerlik hasret yapacak aramızda
askerlik zamanı satayım gelince aynısından alırım diye düşünüyorum ama satamicam anlaşılan
yani maksat zarar etmemem çünkü daha kaç ay oldu alalı
askerde en çok motorumu özleyeceğim sanırım çok alıştım ona
ya bi hayvanlarda gördüm böyle karşılıksız sevgiyi bir de motorumda :p
ne yapsam karşılık veriyor
hızlı git diyorum gidiyor
yavaş git sakin sakin yol alalım diyorum gidiyor
bugün sıcak güneşin keyfini çıkaralım diyorum keyifli keyifli:) hiç demiyor ki bugün moralim bozuk seninle gelemem demiyor
kaprisi yok
2 haftadır yıkamadım demiyor ki ya ben çok pis oldum uzun yola çıkmadan önce bi su tut üstüme demiyor ya
canın sağolsun ver gazı bu yollar tutamaz bizi diyor
benzini bitiyor diyor ki bana sorun değil ben senin için aç susuz 3 gün yaşarım yeterki gideceğin yere beraber gidelim diyor
öyle deyince de 10tllik bir lokma veriyorum o kadar mutlu oluyor ki
bu kadar kanaatkar benim motorum işte :)
çoğu zaman büyük zannediyorlar, bana soruyorlar onu, diyorlar abi bu 600lük mü
öyle sorunca duyoyrum kikirdemesini yok diyorum abisi o daha çocuk, genç genç 250lik diyorum, bazen de he 600lük diyorum, peki kaç basıyo abi diye soruyorlar kaç görüyorsun orda diyorum, 200 mü vay anasını diyorlar :)
3 gündür yalnız işte ama döndüğümde ağlamaklı gözlerle değil heyecanlı bir şekilde karşılıyor
o mağrur dik duruşuyla
ne kendisi eğiliyor ne de beni eğdiriyor
bazen ibre 130'u geçtiğinde hafifçe eğiliyorum kulağına diyorum sen 150'yi gör ama fazla da çoşma
bir kaç saniye öyle gidiyoruz yakın oluyoruz ve zaman hızlı akıyor
ama yine de dik duruşumuza geri dönüyoruz belimi ağrıtmıyor yani
daha çok şey geçiyor da aramızda sıkmayayım sizi de
özlüyorum ve özlicem de
öyle bir şey işte bu ninja..

Hocam naptın ya ağlatacaksın bizi :salut:

Ama güzel yazmışsın, dökmüşsün içini, dostluğunuz daim olsun... :rendeer:
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
sağol metci hocam
Allah sana ya bu arkadaşı ya da bu arkadaşın akranını nasip etsin:)
zor valla ya hiç almayın bu ninjayı ya da alınca ayrılıklar uzun olmasın..
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
satmadım teklif de gelmedi
galiba yüksek bulunuyor fiyatı
şimdilik
1 kişiyle konuştum
metçi ile
o da durumu yani iş durumu belli olmadığı için şu an net bir şey söyleyemedi
3 gündür duruyor motor ama baya özledim haftasonu şehir içi yaparım biraz belki
korkuyorum çok özlerim diye şu askerlik hasret yapacak aramızda
askerlik zamanı satayım gelince aynısından alırım diye düşünüyorum ama satamicam anlaşılan
yani maksat zarar etmemem çünkü daha kaç ay oldu alalı
askerde en çok motorumu özleyeceğim sanırım çok alıştım ona
ya bi hayvanlarda gördüm böyle karşılıksız sevgiyi bir de motorumda :p
ne yapsam karşılık veriyor
hızlı git diyorum gidiyor
yavaş git sakin sakin yol alalım diyorum gidiyor
bugün sıcak güneşin keyfini çıkaralım diyorum keyifli keyifli:) hiç demiyor ki bugün moralim bozuk seninle gelemem demiyor
kaprisi yok
2 haftadır yıkamadım demiyor ki ya ben çok pis oldum uzun yola çıkmadan önce bi su tut üstüme demiyor ya
canın sağolsun ver gazı bu yollar tutamaz bizi diyor
benzini bitiyor diyor ki bana sorun değil ben senin için aç susuz 3 gün yaşarım yeterki gideceğin yere beraber gidelim diyor
öyle deyince de 10tllik bir lokma veriyorum o kadar mutlu oluyor ki
bu kadar kanaatkar benim motorum işte :)
çoğu zaman büyük zannediyorlar, bana soruyorlar onu, diyorlar abi bu 600lük mü
öyle sorunca duyoyrum kikirdemesini yok diyorum abisi o daha çocuk, genç genç 250lik diyorum, bazen de he 600lük diyorum, peki kaç basıyo abi diye soruyorlar kaç görüyorsun orda diyorum, 200 mü vay anasını diyorlar :)
3 gündür yalnız işte ama döndüğümde ağlamaklı gözlerle değil heyecanlı bir şekilde karşılıyor
o mağrur dik duruşuyla
ne kendisi eğiliyor ne de beni eğdiriyor
bazen ibre 130'u geçtiğinde hafifçe eğiliyorum kulağına diyorum sen 150'yi gör ama fazla da çoşma
bir kaç saniye öyle gidiyoruz yakın oluyoruz ve zaman hızlı akıyor
ama yine de dik duruşumuza geri dönüyoruz belimi ağrıtmıyor yani
daha çok şey geçiyor da aramızda sıkmayayım sizi de
özlüyorum ve özlicem de
öyle bir şey işte bu ninja..

süper olmuş....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:38 ----------

kawasaki grubunun karadeniz turu yapmasını
benim de istanbul gezisini yapmayı çok istiyorum
ama az kaldı 10 gün sonra askere gidiyorum
askerden dönüşte inşallah bu hayallerim gerçekleşecek..

karadeniz sahil turu planlarımda yatıyo sadece kafa dengi 2 arkadaş biri hazırda digeri ??? aranıyo....yeni sezonda...:cat:
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Herkez cebine yada dolabında kız arkadaşının,eşinin resimini koyar volkanix'de Ninjalı resimlerini duvarlara asar askerde :)
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
volkanix : hocam kitabın ortasından konuştun nasıl özledim şimdi emaktar cbrımı çoğu zaman uzun yolda kullandım ne yolda bıraktı ne birşey valla akşam akşam yazını okudum derbeder ettin beni :salut:
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
@reak41 ortalama 80 km galiba
burda bir arkadaş yazmıştı ama hangi sayfada unuttum


ya bu motor sevilmez mi arkadaşlar;
haftasonu öğlen banyosu sonrası (cıbı cıbı yaptı):

boya526tpk0gcyt6x.jpg


boya3qg730krlf7ex.jpg


boya3pk34fxyoyyq1.jpg


3.000km'yi de devirdik şaka maka
boya3ffs5f2x2txe1.jpg


boya2vrg0fx0wuedl.jpg


size göz kırpıyor ;)
boya6637d585x6udl.jpg
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
@reak41 ortalama 80 km galiba
burda bir arkadaş yazmıştı ama hangi sayfada unuttum


ya bu motor sevilmez mi arkadaşlar;
haftasonu öğlen banyosu sonrası (cıbı cıbı yaptı):

boya526tpk0gcyt6x.jpg


boya3qg730krlf7ex.jpg


boya3pk34fxyoyyq1.jpg


3.000km'yi de devirdik şaka maka
boya3ffs5f2x2txe1.jpg


boya2vrg0fx0wuedl.jpg


size göz kırpıyor ;)
boya6637d585x6udl.jpg

Allah nazarlardan korusun...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:22 ----------

Allah nazarlardan korusun...

zenon mu ampülmü???
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
Allah nazarlardan korusun...

zenon mu ampülmü???

teşekkür ederim
normal ampül evet ve yanmıyor sadece güneş çok güzeldi ve yansımış farlarıma
resimlerde güneş çok güzel yansımız motora
flaş felan da yok sdece güneş
ee ne demişler;
güneş güzele vururmuş:p
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
mmm o akşam güneşi mi sabah güneşi mi :p

diceksin şimdi en azından kurbağa yeşili değil diye :)

unutmadan, hayırlı teskereler dilerim. :rendeer:

sağ salim yap askerliğini gel tekrar aramıza :cat:
 
Katılım
4 Ara 2010
Mesajlar
1
volkanix hayırlı teskereler kardeşim, Allah hayırlısı ile gidip gelmek nasip etsin. Maşaallah motoruna çok güzel bakmışsın. yazdıklarını okuduğumda hüzünlendim kardeşim Allah kavuştursun.
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
@ overcloud
@ EagleTurk
teşekkür ederim ikinize de
3 gün gibi kısa bir zaman kaldı
3 gün sonra nereye gideceğim açıklanmış olacak kısmetse
hayırlısı artık..
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
@ overcloud
@ EagleTurk
teşekkür ederim ikinize de
3 gün gibi kısa bir zaman kaldı
3 gün sonra nereye gideceğim açıklanmış olacak kısmetse
hayırlısı artık..

motorun aküsünü cıkarmayı unutma deponuda fuel bırak...hayırlı teskereler dönüşünde karadeniz sahil turu yapcaz....saygılar
 
Katılım
5 Ağu 2010
Mesajlar
201
iyi geceler üstadlar.. benim bi sorum vardı.. ninja nın yüksekliğini azaltmak için neler yapabiliriz?? 250 cc de bindiğim bütün racing ve naked tarzı motorlara boyum yetmedi.. ama bu motorun üstüne binince en azından ayak parmaklarım yere dokundu.. sele boyunu biraz daha azaltırsam daha uygun olabilceğii düşünüyorum..
daytonoda motorda satıcı ile biraz konuştum.. binersem sadece buna boyumun yeticeğini söyledi.. biraz daha indirmek içinde 2 şey yapabilceklerini söylediler.. seleyle oynayarak 2 cm kadar kısaltabilceklerini ve süspansiyonlarla oynayarak 2 cm daha kısaltabiliriz dedi.. toplamda 4 cm yeter dedi.. ama süspansiyonla oynamak ne kadar dogrudur üstadlar?? veya uygalabilcek bildiğiniz başka bir şey varmı?? bu arada boyum 1,65..
 
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
105
iyi geceler üstadlar.. benim bi sorum vardı.. ninja nın yüksekliğini azaltmak için neler yapabiliriz?? 250 cc de bindiğim bütün racing ve naked tarzı motorlara boyum yetmedi.. ama bu motorun üstüne binince en azından ayak parmaklarım yere dokundu.. sele boyunu biraz daha azaltırsam daha uygun olabilceğii düşünüyorum..
daytonoda motorda satıcı ile biraz konuştum.. binersem sadece buna boyumun yeticeğini söyledi.. biraz daha indirmek içinde 2 şey yapabilceklerini söylediler.. seleyle oynayarak 2 cm kadar kısaltabilceklerini ve süspansiyonlarla oynayarak 2 cm daha kısaltabiliriz dedi.. toplamda 4 cm yeter dedi.. ama süspansiyonla oynamak ne kadar dogrudur üstadlar?? veya uygalabilcek bildiğiniz başka bir şey varmı?? bu arada boyum 1,65..

Yani adamlar söylemiş zaten ya seleden kısaltırsın yada süspansiyondan diye. Hee bide lastikleri indirirsenizde kısalır motor ama inik lastiklede gidilmez yani anca üstünde durursunuz öyle :D Alçaltmak nasıl olursa olsun sağlıklı değil zaten. Sonuçta motorsiklet fabrikadan optimum şekilde çıkıyor ve hemen hemen herşey ona uygun şekilde üretilmiş durumda oynamak sakıncalı. Hee oynanmazmı oynanır ama nasıl olur bilinmez. Size göre iyi başkasına göre kötü olabilir. Ayrıca birde motoru satması da var son sahibi olmayı düşünüyorsanız o ayrı tabide karar sizin yani.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst