- Katılım
- 5 Ağu 2010
- Mesajlar
- 201
Yani adamlar söylemiş zaten ya seleden kısaltırsın yada süspansiyondan diye. Hee bide lastikleri indirirsenizde kısalır motor ama inik lastiklede gidilmez yani anca üstünde durursunuz öyleAlçaltmak nasıl olursa olsun sağlıklı değil zaten. Sonuçta motorsiklet fabrikadan optimum şekilde çıkıyor ve hemen hemen herşey ona uygun şekilde üretilmiş durumda oynamak sakıncalı. Hee oynanmazmı oynanır ama nasıl olur bilinmez. Size göre iyi başkasına göre kötü olabilir. Ayrıca birde motoru satması da var son sahibi olmayı düşünüyorsanız o ayrı tabide karar sizin yani.
seleyle oynamanın motora çok zarar vericegini zannetmiyorum.. belki bana verebilir rahatlık babından..
ama bu süspansiyon olayını anlamadım.. keserek bi kısaltmamı yapıyorlar?? yani geri dönüşü olmayan bi kısaltmamı.. sonuçta dediğiniz gibi bu işin satışıda var.. seleyi geri kazanmak kolay ama süspansiyonları biraz zor kazanırız gibi gözüküyor..