- Katılım
- 26 May 2010
- Mesajlar
- 103
hayırlı olsun kardeş, Allah kaza bela vermesin, kemalin motoru mu aldın?
s.a arkadaşlar aldım ninja yı en kısa zamanda fotoları yüklicem..allah kimseye kaza bela göstermesin.
Geçenlerde göztepedeki buluşmaya gelen ninjalardan Kckr nin ninjasıydı sanırım onda vardı xenon onun da fena değildi aydınlatması
Bu aralar Yollarda Çok ninja görür oldum Dikkat ettiğimden midir nedir
Yeşil Yeşil
cok teşekkür ederim arkadaşlar cok saolun allah kimseye kaza bela vermesin resimleride yüklicem en bolundann en kısa zamanda

Arkadaşlar cok cok teşekkür ederim saolun...bide resim ekliyim isteyen arkadaşlar için..maşallah demeyi unutmayın !!!!:cat:
Uploaded with ImageShack.us

hayırlı olsun, kazasız belasız dikkatli sürmen dileğiyle.
kawasaki grubunun karadeniz turu yapmasını
benim de istanbul gezisini yapmayı çok istiyorum
ama az kaldı 10 gün sonra askere gidiyorum
askerden dönüşte inşallah bu hayallerim gerçekleşecek..