Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
bence de 120 ile 140 arası rahat gidersin
yolların durumuna göre değişiyor
120'den sonra düz yol istiyor motor ancak yine de titreşim olmuyor pek
140'dan sonra motor ağırlaşmaya başlıyor yola iyice otoruyor sertleşiyor diyeyim
yoldaki en ufak değişikliği hissedebiliyorsun
rüzgardan fazla etkilenmiyorsan 120km idealdir diyebilirim
ancak bu tip yorumlar var topiğin içerisinde
max. da 170km yapan var diyorlar
ben en fazla 150km yaptım, havalar ısınsın belki boş bir alanda tekrar hız denemesi yapabilirim ama gereksiz
140'dan sonra bence motor sertleşiyor
saygılar
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Haz 2009
Mesajlar
388
İlan verirken 2010 model demek var 2011 model demek var siz iki motorun fiyatı aynı olsa ikiside aynı şekilde hasarsız olsa hangisine bakarsınız ?

2010 demıyeceksın kı 2011 dıyeceksın. trafıge çıkış tarıhı 2010 olacak. O kadar da goze çarpmaz kı zaten. 300 bın lıralık corvette mı bu bır modelın bıle onemı olacak. BEnce 3-5 bakma al kavuş motosıklete. Saterken 3 bın yerıne 3250 zarar edersın aylarca bekledıgıne sayarsın. kı bu zararın bıle olmayacak.
 
Katılım
13 May 2009
Mesajlar
141
bence de 120 ile 140 arası rahat gidersin
yolların durumuna göre değişiyor
120'den sonra düz yol istiyor motor ancak yine de titreşim olmuyor pek
140'dan sonra motor ağırlaşmaya başlıyor yola iyice otoruyor sertleşiyor diyeyim
yoldaki en ufak değişikliği hissedebiliyorsun
rüzgardan fazla etkilenmiyorsan 120km idealdir diyebilirim
ancak bu tip yorumlar var topiğin içerisinde
max. da 170km yapan var diyorlar
ben en fazla 150km yaptım, havalar ısınsın belki boş bir alanda tekrar hız denemesi yapabilirim ama gereksiz
140'dan sonra bence motor sertleşiyor
saygılar

artık yollarımız eskısınden daha iyi olmaya basladıkca beklentıler artıyor ozellıkle problemı gercekten ara hızlanmalarda yasamamak lazım bir tır bıle 100 ve üzeri gidebiliyor 120 idealse gerçekten güzel Teşekkür ederim
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
Arkadaşlar bu motorlarda sabit gidilebilecek en yüksek hız nedir?Mesela otobanda sabit bir hızla 1 saat boyunca en çok kaç km/s hızla gidebilirimki motoru zorlamamış olayım..


60 km lik bir otoban üzerinde seyir ettim. iki kişi idik tam gazı açtım hiç bırakmadım gazı işim acildi. 120 km hıza kadar düştüğü yerde oldu 160 a kadar çıktıgı yerde oldu. motor hiç bir hararet yada sıkıntı yaşatmadı.

bunu daha iyi anlayabilmeniz için şu videyo bakın sizi çok iyi aydınlatacaktır.

http://www.yamahaturkiye.org/forum2/showthread.php?t=13324
 
Katılım
13 May 2009
Mesajlar
141
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
artık yollarımız eskısınden daha iyi olmaya basladıkca beklentıler artıyor ozellıkle problemı gercekten ara hızlanmalarda yasamamak lazım bir tır bıle 100 ve üzeri gidebiliyor 120 idealse gerçekten güzel Teşekkür ederim

acun'un verdiği videolarda anlaşılıyor ama bende bir şey eklemek istedim.

ninja250r'in performansını ben 2.0 spor bir otomobile benzetiyorum (son süratı daha düşük ama bu bence önemli değil). 0 - 100km hızlanması 7sn kadar, bu birçok standard 2.0 motorlu bir otomobilden daha iyi.

ara hızlanma konusunda da için rahat olabilir.

yaklaşık 20gün önce aldığım ninja ile bugun ilk kez uzun yol yaptım ve deneme amaçlı 3. viteste gazı sonuna kadar açtım (motoru kullanmaya başladığımdan beri ilk kez bunu yaptım, şimdiyedek ihtiyaç duymadım açıkçası).

motor 125km'yi gördüğünde redline'a yeni girmişti. aynı şekilde vites atıp hızlanmaya devam etseydim büyük ihtimalle 5. viteste 160'a rahatlıkla ulaşırdı.

tabi ben 125'e ulaştıktan sonra vitesi 6'ya atıp hızımı 100'e düşürüp misler gibi yaylana yaylana yoluma devam ettim :queen:
 
Katılım
11 Haz 2009
Mesajlar
388
İzmir Buca Şirinyer SEvgi yolu girişinde duran siyah ninja nın sahıbı burda mı acaba?
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
arkadaşlar selam.

17 Kasım'da bir İznik gezisi düzenlemiştik. Gezi boyunca düzgün asfaltta bir sıkıntı yaşamadım fakat İznik gölünün güney yakasındaki bozuk asfaltlı yol beni çıldırma noktasına getirdi. ninja'nın amortisörleri çok sert.

bugün arka amortisörün sertlik ayarını en yumuşağa getirdik. ihtiyacı olan varsa nasıl yapıldığını fotoğraflayıp gösterebilirim. gerekli alet motor ile birlikte gelen takım çantasında var.

Bunun dışında gezi boyunca genelde 70km ortalama hız ile gittik, otoyolda 80 - 120 arası değişken hızlardaydık. hala 320km önce doldurduğum benzinle gidiyorum ve benzin ışığı henüz yanmaya başlamadı.

perşembe günü motoru bakıma sokacağım. şu an 8125km'de. bujilerin durumuna göre değiştirmeyi düşünüyorum. bakımdan çıktıktan sonra sakin kullanımla bir yakıt testi daha yapacağım.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
sorma ya, bugün serviste bi tane f650gs vardı içim gitti. çocuk 20bin km'de almış 35bin km'ye gelmiş anlattıda anlattı..

ahanda buraya yazıyorum benim bundan sonraki motorum kesin bir enduro olacak.

racingle gez gez nereye kadar, topaç oldum selenin üzerinde sarsıntıdan :)

hoş er6f'lerde şahane ama onlarda asfalt motoru. bin enduroya kafan rahat toton rahat git istediğin yere geze geze :queen:
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
motor yıllar geçirdikçe yakıt tüketimi de azalıyor herhalde
benim motorum 2bin km'de bir depo benzinle 320 km gitmedim hiç
gerçi tam olarak doldumadım pek
1 veya 2 keredir
yavaş yavaş kopmaya çalışıyorum motorumdan ama o beni bırakmıyor nedense
ne bela bir işe bulaşmışım ya:)
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
motora yeni başlayan herkese diyorum, bir kere alışınca bakkala bile motorla gidiyorsun diye :queen:

gerçekten de alışınca kopamıyor insan. sanki vücudun bir uzuvu gibi :)

bu arada 60 -70km hız ile gittiğimiz yol 150km kadar vardı. o yüzden benzin lambasının yanmamış olması doğal. normal kullanımda çoktan benzin alırdım :)

dağ yollarında resmen cup gibi kullandım motoru, bi ara 45dk boyunca 6bin devirin üzerine çıkamadı alet.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
bana da 100km yapmayınca sanki motor gitmiyor gibi geliyor
hep büyük motorlar yüzünden
yolculuk yaptığınız arkadaş yavaş giden biri olmalı
120'nin altına düşmeyince, düşmeyi sevmeyen biri ise o hızlara alışınca kötü oluyor
psikolojik bir şey herhalde
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
60 - 70km ile gitmemizin nedeni dağ yollarında ilerliyor olmamızdı :) yoksa otoyolda 80 - 100 aralığında ilerliyorduk 6 motor.

ben hızı seven biri değilimdir ama yol boş ise 110km ile gidiyorum genelde.

birde şunu farkettim bu iznik seyahatinde, 80km ile giderken 6. viteste çok konforlu seyahat ediliyor. :) ama o hızda yol bitmez o ayrı mesele :p
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
evet vitesler hızlı çıkıyor
eğer evlenmez de motora devam edersem benim de 2.motorum hem asfaltta hem de patika yolda iyi giden bir şey olacak
ve büyükçe bir şey olmasını istiyorum
büyük derken de cc büyüklüğü değil motorun kendi büyüklüğü
ama bu arkadaşla(ninja ile) daha çok yol yapacam, o beni terketmez ben onu terketmez isem
askerde özlicem motorumu bakalım
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
evet vitesler hızlı çıkıyor
eğer evlenmez de motora devam edersem benim de 2.motorum hem asfaltta hem de patika yolda iyi giden bir şey olacak
ve büyükçe bir şey olmasını istiyorum
büyük derken de cc büyüklüğü değil motorun kendi büyüklüğü
ama bu arkadaşla(ninja ile) daha çok yol yapacam, o beni terketmez ben onu terketmez isem
askerde özlicem motorumu bakalım

Askere giderken satarsan haberimiz olsun :queen:
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
38
arkadaşlar benim merak ettiğim bir şey var boyum 1.75, bacak boyum ortalama 80-85 cm civarı sanırım ölçmedim ama :D , rahat bir kullanım olabilir mi acaba bu şartlarda?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst