Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
@showdown

keşke elimde olsaydı yardımcı olabilseydim. Ama ben de çok severek bindiğim motosikletimi satarsam inan ağlayarak satacağım. Sırf zorunluluktan :(
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
hayırlısı olsun
daha önce de demiştim ama böyle ilanları gördükçe içim burkuluyor
bugün de yolda giderken bi araba arkamdan hafif itti beni
vurdu demiyorum çünkü kalkıştaydı son anda gördü durdu itti gibi bir şey oldu
çok sinirlenmiştim çünkü bana dokundurmadan önce sola sinyal verip sağa önüme kırdı
Allah'tan böyle bir hata yapacağını kestirmiş ve duraklamıştım
ama o kadar sinirliydim ki
iş stresi özel hayatın stresi herşey üst üste geliyor bu aralar canım çok sıkılıyor şikayetçi değilim asla ama sıkılıyor işte
adam bir şey dese Allah korusun bir şey olacak gibiydi ama işte Allah'ın işi
adam mülayim çıktı
özür dilerim hata bendeydi bir eşy var mı dedi bekledi başımda
baktım arka lastiğe felan bir şey yok çizik bile yok
adama baktım ama kardeşim olmaz böyle dedim dikkat etsene
bende maksat bana bi laf demesi (bendeki de tam degesizlik)
abi özür dilerim dedim elini kalbine götürdü
baktım adam hakkaten hatasını kabul ediyo
tamam abi dedim iyi akşamlar
bindim motora biraz aynı istikamette gittik adam bu sefer sakin sakin :)
olan bana oldu sıkıntılar stresler devam dökemedim içimi ancak böyle burayı meşgul ediyorum işte:)

Geçmiş olsun :rendeer: Derin nefes al daha çok karşılaşacaksın böyle olaylarla... :p
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
@ metci
dostum doğru söylüyorsun
yarın Trabzon'a uzun yola çıkıcam inşallah keyifli bir yolculuk olur
canım o kadar sıkkın ki herşeyin hayırlısı olur..
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
@ metci
dostum doğru söylüyorsun
yarın Trabzon'a uzun yola çıkıcam inşallah keyifli bir yolculuk olur
canım o kadar sıkkın ki herşeyin hayırlısı olur..

Bu olaylardan dolayı sıkkınsa canın hiç takma :mrgreen:

Can sıkıntısına iyi gelir geziler, ama gözün açık olsun... :cat:
 
Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
33
Bugun yakın bir arkadasım sağolsun motoruma el attı :) Asıl derdim ara boruydu kankam sagolsun cok guzel renge kavuşturdu çokta orjinal oldu. Detailing konusundan iyi anladıgı için motorumuda çok iyi bir şekle soktu. Ben kullandıgı urunlerın isimlerini bilmediğim için direk link vericem sırasıyla orda kullandıgı urunlerı gorebilirsiniz ve daha fazla resimide.. Yeşil bir kawasaki en fazla nasıl parlar görün :D:D

http://www.skodaturkey.com/showthread.php?t=9204


 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Bir kere İstanbul yolunda 175. Düzdü eğim yoktu. Ama 160a kadar çok hızlı çıkarken 160 sonrası için biraz mesafe lazım...
 
Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
47
hayırlısı olsun
daha önce de demiştim ama böyle ilanları gördükçe içim burkuluyor
bugün de yolda giderken bi araba arkamdan hafif itti beni
vurdu demiyorum çünkü kalkıştaydı son anda gördü durdu itti gibi bir şey oldu
çok sinirlenmiştim çünkü bana dokundurmadan önce sola sinyal verip sağa önüme kırdı
Allah'tan böyle bir hata yapacağını kestirmiş ve duraklamıştım
ama o kadar sinirliydim ki
iş stresi özel hayatın stresi herşey üst üste geliyor bu aralar canım çok sıkılıyor şikayetçi değilim asla ama sıkılıyor işte
adam bir şey dese Allah korusun bir şey olacak gibiydi ama işte Allah'ın işi
adam mülayim çıktı
özür dilerim hata bendeydi bir eşy var mı dedi bekledi başımda
baktım arka lastiğe felan bir şey yok çizik bile yok
adama baktım ama kardeşim olmaz böyle dedim dikkat etsene
bende maksat bana bi laf demesi (bendeki de tam degesizlik)
abi özür dilerim dedim elini kalbine götürdü
baktım adam hakkaten hatasını kabul ediyo
tamam abi dedim iyi akşamlar
bindim motora biraz aynı istikamette gittik adam bu sefer sakin sakin :)
olan bana oldu sıkıntılar stresler devam dökemedim içimi ancak böyle burayı meşgul ediyorum işte:)

Dostum geçmiş olsun. Aman he özel hayat, iş hayatı stresini yollara dökme. Bu araba içinde, motor içinde geçerli. Birgün bitane deli gelir bi kaza cıkarır saldırır vs. He diyip geç git ;)
 
Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
33
Ninja fena olmuş.
o Egzozu nasıl o hale getirdiniz yawww :)

Egzoz hakkaten cok cok ıyı olduk kurtartık krom ara boru yapmaktan :)
Ayrıca cok ıyı oldu motor kış için ideal temızlık. Yaz basında komple grenajları söküp tazzıkle yıkıcam sonra motora takmadan pasta cıla boya koruma yapıcam daha piskopat planlarım var :mrgreen:
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
103
Egzoz hakkaten cok cok ıyı olduk kurtartık krom ara boru yapmaktan :)
Ayrıca cok ıyı oldu motor kış için ideal temızlık. Yaz basında komple grenajları söküp tazzıkle yıkıcam sonra motora takmadan pasta cıla boya koruma yapıcam daha piskopat planlarım var :mrgreen:

hangi bölgeye hangi malzeme kullandınız yazarsan süper olur.
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Egzoz hakkaten cok cok ıyı olduk kurtartık krom ara boru yapmaktan :)
Ayrıca cok ıyı oldu motor kış için ideal temızlık. Yaz basında komple grenajları söküp tazzıkle yıkıcam sonra motora takmadan pasta cıla boya koruma yapıcam daha piskopat planlarım var :mrgreen:

Yaz başı yapmadan haber ver bende geliyim bizim çıtırları soyup yıkayalım.:queen:
 
Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
33
Uyar bana sıkıntı yok makara muhabbet olsunda :) Gercı yaza kadar kalırmı bılmıyorum bugun 600rr alıyodum direkten dönduk hedefim gsxr600 araya başka bişey sıkıştırmak istemiyorum bakalım hayırlısı güzel teklif geldi :)
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Uyar bana sıkıntı yok makara muhabbet olsunda :) Gercı yaza kadar kalırmı bılmıyorum bugun 600rr alıyodum direkten dönduk hedefim gsxr600 araya başka bişey sıkıştırmak istemiyorum bakalım hayırlısı güzel teklif geldi :)

Fark etmez gsx-R 600 soyarız :)
o daha sexsidir :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst