- Katılım
- 7 Haz 2010
- Mesajlar
- 39
teşekkürler..
abi şaka yaptık sizde hemen gerçek anladınız. eksantirik zincirinden gelen sesi ancak rolanta da duyabilirsiniz. redline devrine soksanız bile motor hemen bitmez bu kadar korkmayın ninja 250 r larda 15 bin devir aralıgı vardır. 14500 e kadar da motor çıkabiliyor. fakat 12 bin devir aralıgına kadar rahatlıkla kullanılabilir yani kırmızı çizgiye gelmeden istedigin kadar kullan birşey olmaz
motor çift silindir oldugu için her piston bu deviri öleşiyorlar 6 bin biri 6 bin diger piston çalışıyor. tek pistonlu motorlara göre ömrü uzun olur.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:56 ----------
ufak bir şaka yaptık hemen satmaya kalk mışsın dostum vazgeç motorun tıkır tıkır çalışıyor.
arkadaşlar, çalınan kaskımdan sonra ne alacağım konusunda çok kararsız kaldım.
LAZER VERTIGO, NOLAN N62, AGV K-3, SCORPION EXO 750 bu fiyat aralığında ne alacağımı bilemedim.
sizlerde neler var?
Shoei XR-800 var bende
Xr-1000 derim vertigo yu kullandım biraz büyk geliyordu bana yuksek hızlarda sallıyordu bıraz N62de aynı kalitede bi kask Scorpıon'larda iyi hoş kask ama çok agır ya 4 kasktan K-3 daha iyi gibi ama mütcen varsa xr1000lerde indirim var bu aralararkadaşlar, çalınan kaskımdan sonra ne alacağım konusunda çok kararsız kaldım.
LAZER VERTIGO, NOLAN N62, AGV K-3, SCORPION EXO 750 bu fiyat aralığında ne alacağımı bilemedim.
sizlerde neler var?
Xr-1000 derim vertigo yu kullandım biraz büyk geliyordu bana yuksek hızlarda sallıyordu bıraz N62de aynı kalitede bi kask Scorpıon'larda iyi hoş kask ama çok agır ya 4 kasktan K-3 daha iyi gibi ama mütcen varsa xr1000lerde indirim var bu aralar
aynen xr1000 ANES MOTOR beşiktas sub...02122162016....499tl kredi kartına 8 taksıt daha ne olsun:queen:
'uvex gp carbon' fazla söze gerek yok:bounce:
ne 6 sı daha 54 gün oldu. hem 2620 değil 2950 o :farao:
ebayden agv s4 almaya karar verdim
bir de kırık debriyaj manetini alacağım, 10 dolar orda.
ufak tefek birşeyler isteyen var mı ebayden?
abi ben de s4 istiyorum da onlar gümrüğe takılmasın?