Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
abi şaka yaptık sizde hemen gerçek anladınız. eksantirik zincirinden gelen sesi ancak rolanta da duyabilirsiniz. redline devrine soksanız bile motor hemen bitmez bu kadar korkmayın ninja 250 r larda 15 bin devir aralıgı vardır. 14500 e kadar da motor çıkabiliyor. fakat 12 bin devir aralıgına kadar rahatlıkla kullanılabilir yani kırmızı çizgiye gelmeden istedigin kadar kullan birşey olmaz
motor çift silindir oldugu için her piston bu deviri öleşiyorlar 6 bin biri 6 bin diger piston çalışıyor. tek pistonlu motorlara göre ömrü uzun olur.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:56 ----------

ufak bir şaka yaptık hemen satmaya kalk mışsın dostum vazgeç motorun tıkır tıkır çalışıyor.

bak yaa o satacaktı 0 motorunu ben alacaktım :queen: niye şimdi böyle yaptın :p
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
103
arkadaşlar, çalınan kaskımdan sonra ne alacağım konusunda çok kararsız kaldım.

LAZER VERTIGO, NOLAN N62, AGV K-3, SCORPION EXO 750 bu fiyat aralığında ne alacağımı bilemedim.

sizlerde neler var?
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
arkadaşlar, çalınan kaskımdan sonra ne alacağım konusunda çok kararsız kaldım.

LAZER VERTIGO, NOLAN N62, AGV K-3, SCORPION EXO 750 bu fiyat aralığında ne alacağımı bilemedim.

sizlerde neler var?
Xr-1000 derim vertigo yu kullandım biraz büyk geliyordu bana yuksek hızlarda sallıyordu bıraz N62de aynı kalitede bi kask Scorpıon'larda iyi hoş kask ama çok agır ya 4 kasktan K-3 daha iyi gibi ama mütcen varsa xr1000lerde indirim var bu aralar
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
Xr-1000 derim vertigo yu kullandım biraz büyk geliyordu bana yuksek hızlarda sallıyordu bıraz N62de aynı kalitede bi kask Scorpıon'larda iyi hoş kask ama çok agır ya 4 kasktan K-3 daha iyi gibi ama mütcen varsa xr1000lerde indirim var bu aralar

aynen xr1000 ANES MOTOR beşiktas sub...02122162016....499tl kredi kartına 8 taksıt daha ne olsun:queen:
 
Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
33
500 liraya xr1000 veriyolar mı :S:S gecen ay 650 ye aldık. Ayrıca beden renk zar zor bulduk
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
103
ebayden agv s4 almaya karar verdim

bir de kırık debriyaj manetini alacağım, 10 dolar orda.

ufak tefek birşeyler isteyen var mı ebayden?
 
Katılım
6 Eki 2009
Mesajlar
61
şu cıbır'ı susturun :) mert sen de ucuz birşey al, ya çaldırıyon ya kırıyorsun zaten :)
Ninja konuşun burada :)
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
arkadaşlar selam.

noterdeki işlemleri az önce bitti ve motoru aldım :) şu an iş yerimdeyim.

henüz 500m kullanabildim, motorun sesi çok guzel geliyor :) 7040km'de

bu arada bir şey dikkatimi çekti, arka jantın göbeğinde kocaman bir delik var ama bu delik sonradan açılmış gibi değil, fabrikasyon olduğu anlaşılıyor. bu deliğin kapalı olması gerekmez mi diye düşündüm.

sizin motorlarda arka jantın göbeğinde böyle bir delik var mı?
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
197
hayırlı olsun kazasız belasız günlerde kullanırsın inş..

bu arada sen maltepede mi oturuyorsun ????
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst