Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
@ overcloud
hayırlı olsun
keyifli sürüşler
tam olarak nerde olduğunu resimle gösterebilirseniz
benim motorda delik felan yok
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
teşekkürler arkadaşlar.

eve gidince bir fotoğrafını çekip buraya koyarım.

deliğin yerini tarif etmeye çalışacak olursam, arka tekerliğin göbeğinde, lastiğin arkasına geçip bakınca görünüyor.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
teşekkürler arkadaşlar.

eve gidince bir fotoğrafını çekip buraya koyarım.

deliğin yerini tarif etmeye çalışacak olursam, arka tekerliğin göbeğinde, lastiğin arkasına geçip bakınca görünüyor.

O delik normal kardeş jantın göbeğinde, sorun yok sıkma canını :mrgreen:
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
arkadaşlar selam.

noterdeki işlemleri az önce bitti ve motoru aldım :) şu an iş yerimdeyim.

henüz 500m kullanabildim, motorun sesi çok guzel geliyor :) 7040km'de

bu arada bir şey dikkatimi çekti, arka jantın göbeğinde kocaman bir delik var ama bu delik sonradan açılmış gibi değil, fabrikasyon olduğu anlaşılıyor. bu deliğin kapalı olması gerekmez mi diye düşündüm.

sizin motorlarda arka jantın göbeğinde böyle bir delik var mı?

hayırlı olsun...kazasız belasız keyifli sürüşler...
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
arkadaşlar, selam :)

herkese iyi dilekleri için tekrar teşekkür ederim.

az önce eve geldim ve yaklaşık 17km kullandım motoru.

kadıköy uğurlu motor'da alarm taktırmak için Ergün usta'nın hünerli ellerine motoru teslim etmiştim.

alarmı ve sireni selenin altında akünün yanına yerleştirdik. içim rahat :)

motorun garantiside geçen ay dolmuş. garanti olayıda 2 yıl ya da 10bin km şeklindeymiş.

motoru teslim aldığımda benzin lambası yanıyordu, benzin almadan önce yaklaşık 3km yol yaptım ayrıca Ergün usta'da motoru denemek için 15dk kullandı, eve dönerken moda rıhtımdaki PO'dan benzin aldım, depoyu fulledim ve 17lt'lik benzin aldı. (lamba yandığı anda kaç lt benzin kalıyor bilmiyorum, önceki sahibide kitapçığı sanırım atmış ya da bulamadığı için bana getiremedi)

eski motorum cbr125 ile karşılaştırmak gerekirse, aynı tarzda kullandığımda (7bin - 10bin devir aralığı) 3. ve 4. viteste çok rahat 110 - 120'e geliyor motor, bir ara sahil yolunda giderken göstergeye baktım ve ibrenin 120'de olduğunu görünce afalladım :) sürüşü çok rahat ve konforlu. yaptığı hızı hissettirmiyor. gaz kolu cbr125'e göre çok daha duyarlı, enjeksiyonlu olmasından olabilir diye düşündüm.

egzos sesi çok guzel, araçlar tarafından hemen farkediliyor (renkten mi, sesten mi, fardan mı henüz çözemedim :queen: ).

gece aydınlatmasıyla ilgili olarakta önceden sorular sormuştum, aydınlatması kesinlikle mükemmel, hyundai i30 marka binek aracımızdan farkı yok diyebilirim.

Ergün usta test sürüşü sonrası motorun ritmi çok iyi, gayet güzel çalışıyor sadece biraz sağır, uzun yola ihtiyacı var şeklinde bir yorum yaptı. bende kurban bayramında seyahate çıkmaya karar verdim :)

motoru almakla kesinlikle çok iyi bir tercih yaptığımı düşünüyorum, denge ve sürüş açısından cbr125'ten sonra fazla güçlük çekmediğimi söyleyebilirm :) sadece bacaklarımı depoya tam yapıştıramıyorum, dizlerim engel oluyor. ayaklıklara ayar yapılabilir mi servise sorucam.
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
arkadaşlar, selam :)

herkese iyi dilekleri için tekrar teşekkür ederim.

az önce eve geldim ve yaklaşık 17km kullandım motoru.

kadıköy uğurlu motor'da alarm taktırmak için Ergün usta'nın hünerli ellerine motoru teslim etmiştim.

alarmı ve sireni selenin altında akünün yanına yerleştirdik. içim rahat :)

motorun garantiside geçen ay dolmuş. garanti olayıda 2 yıl ya da 10bin km şeklindeymiş.

motoru teslim aldığımda benzin lambası yanıyordu, benzin almadan önce yaklaşık 3km yol yaptım ayrıca Ergün usta'da motoru denemek için 15dk kullandı, eve dönerken moda rıhtımdaki PO'dan benzin aldım, depoyu fulledim ve 17lt'lik benzin aldı. (lamba yandığı anda kaç lt benzin kalıyor bilmiyorum, önceki sahibide kitapçığı sanırım atmış ya da bulamadığı için bana getiremedi)

eski motorum cbr125 ile karşılaştırmak gerekirse, aynı tarzda kullandığımda (7bin - 10bin devir aralığı) 3. ve 4. viteste çok rahat 110 - 120'e geliyor motor, bir ara sahil yolunda giderken göstergeye baktım ve ibrenin 120'de olduğunu görünce afalladım :) sürüşü çok rahat ve konforlu. yaptığı hızı hissettirmiyor. gaz kolu cbr125'e göre çok daha duyarlı, enjeksiyonlu olmasından olabilir diye düşündüm.

egzos sesi çok guzel, araçlar tarafından hemen farkediliyor (renkten mi, sesten mi, fardan mı henüz çözemedim :queen: ).

gece aydınlatmasıyla ilgili olarakta önceden sorular sormuştum, aydınlatması kesinlikle mükemmel, hyundai i30 marka binek aracımızdan farkı yok diyebilirim.

Ergün usta test sürüşü sonrası motorun ritmi çok iyi, gayet güzel çalışıyor sadece biraz sağır, uzun yola ihtiyacı var şeklinde bir yorum yaptı. bende kurban bayramında seyahate çıkmaya karar verdim :)

motoru almakla kesinlikle çok iyi bir tercih yaptığımı düşünüyorum, denge ve sürüş açısından cbr125'ten sonra fazla güçlük çekmediğimi söyleyebilirm :) sadece bacaklarımı depoya tam yapıştıramıyorum, dizlerim engel oluyor. ayaklıklara ayar yapılabilir mi servise sorucam.

uff böle ballı ballı anlatma :mrgreen::mrgreen:

Manşallah
nazarlik.gif
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
arkadaşlar, selam :)

herkese iyi dilekleri için tekrar teşekkür ederim.

az önce eve geldim ve yaklaşık 17km kullandım motoru.

kadıköy uğurlu motor'da alarm taktırmak için Ergün usta'nın hünerli ellerine motoru teslim etmiştim.

alarmı ve sireni selenin altında akünün yanına yerleştirdik. içim rahat :)

motorun garantiside geçen ay dolmuş. garanti olayıda 2 yıl ya da 10bin km şeklindeymiş.

motoru teslim aldığımda benzin lambası yanıyordu, benzin almadan önce yaklaşık 3km yol yaptım ayrıca Ergün usta'da motoru denemek için 15dk kullandı, eve dönerken moda rıhtımdaki PO'dan benzin aldım, depoyu fulledim ve 17lt'lik benzin aldı. (lamba yandığı anda kaç lt benzin kalıyor bilmiyorum, önceki sahibide kitapçığı sanırım atmış ya da bulamadığı için bana getiremedi)

eski motorum cbr125 ile karşılaştırmak gerekirse, aynı tarzda kullandığımda (7bin - 10bin devir aralığı) 3. ve 4. viteste çok rahat 110 - 120'e geliyor motor, bir ara sahil yolunda giderken göstergeye baktım ve ibrenin 120'de olduğunu görünce afalladım :) sürüşü çok rahat ve konforlu. yaptığı hızı hissettirmiyor. gaz kolu cbr125'e göre çok daha duyarlı, enjeksiyonlu olmasından olabilir diye düşündüm.

egzos sesi çok guzel, araçlar tarafından hemen farkediliyor (renkten mi, sesten mi, fardan mı henüz çözemedim :queen: ).

gece aydınlatmasıyla ilgili olarakta önceden sorular sormuştum, aydınlatması kesinlikle mükemmel, hyundai i30 marka binek aracımızdan farkı yok diyebilirim.

Ergün usta test sürüşü sonrası motorun ritmi çok iyi, gayet güzel çalışıyor sadece biraz sağır, uzun yola ihtiyacı var şeklinde bir yorum yaptı. bende kurban bayramında seyahate çıkmaya karar verdim :)

motoru almakla kesinlikle çok iyi bir tercih yaptığımı düşünüyorum, denge ve sürüş açısından cbr125'ten sonra fazla güçlük çekmediğimi söyleyebilirm :) sadece bacaklarımı depoya tam yapıştıramıyorum, dizlerim engel oluyor. ayaklıklara ayar yapılabilir mi servise sorucam.

depo 17 lıtre alıyo demekkı depoda hiç benzin yokmuş...
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
benzin borularına kadar kullanmışın demekki hocam :queen:
hayırlı olsun tekerin düz bassın :rendeer:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
hayırlısı olsun
daha önce de demiştim ama böyle ilanları gördükçe içim burkuluyor
bugün de yolda giderken bi araba arkamdan hafif itti beni
vurdu demiyorum çünkü kalkıştaydı son anda gördü durdu itti gibi bir şey oldu
çok sinirlenmiştim çünkü bana dokundurmadan önce sola sinyal verip sağa önüme kırdı
Allah'tan böyle bir hata yapacağını kestirmiş ve duraklamıştım
ama o kadar sinirliydim ki
iş stresi özel hayatın stresi herşey üst üste geliyor bu aralar canım çok sıkılıyor şikayetçi değilim asla ama sıkılıyor işte
adam bir şey dese Allah korusun bir şey olacak gibiydi ama işte Allah'ın işi
adam mülayim çıktı
özür dilerim hata bendeydi bir eşy var mı dedi bekledi başımda
baktım arka lastiğe felan bir şey yok çizik bile yok
adama baktım ama kardeşim olmaz böyle dedim dikkat etsene
bende maksat bana bi laf demesi (bendeki de tam degesizlik)
abi özür dilerim dedim elini kalbine götürdü
baktım adam hakkaten hatasını kabul ediyo
tamam abi dedim iyi akşamlar
bindim motora biraz aynı istikamette gittik adam bu sefer sakin sakin :)
olan bana oldu sıkıntılar stresler devam dökemedim içimi ancak böyle burayı meşgul ediyorum işte:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst